smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Meerdere bestellingen gedaan kreeg bonnen met korting maar als ik die wilde benutten kreeg ik niets gedaan jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het niet is gelukt met de kortingscode welke je wenste te gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er precies met de kortingscode aan de hand is, werkt hij niet, weet je niet waar je hem in moet vullen of wellicht iets anders. Na ontvangst van je reactie bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na 1 week dragen al gescheurd en onbruikbaar.Weggegooid geld.Mijn vorig hoesje was beterkoop en ging 2 jaren mee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Didier, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes na één week dragen al stuk is, dat is niet de bedoeling. uiteraard willen wij dit met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024
ontzettend geklungel met mijn accounts, meerdere contacten gehad per mail, en het probleem werd alleen maar erger
19 mrt 2024
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het contact niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik mocht nog steeds mijn bestelling met ordernr 0029174479 niet ontvangen. Nochtans reeds verstuurd op 4 januari
18 jan 2024
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen. Ik zie dat mijn collega je om de volledige adresgegevens gevraagd heeft en je de keuze heeft gegeven uit twee oplossingen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 aug 2024

Helaas slechte service! Betaald maar niet geleverd!!!!

Niet ontvangen ondanks mail van 2 augustus jongstleden dat het telefoonhoesje als brievenbuspakje onderweg was!
21 aug 2024
Beste Maria, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen doordat er iets mis is gegaan bij de post. Goed van je dat je contact met ons opgenomen hebt, zodat we de adresgegevens met je hebben kunnen controleren en de bestelling opnieuw naar je hebben kunnen verzenden. We wensen je veel plezier met je nieuwe bestelling en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Helaas de verkeerde hoes ontvangen , hierover al een mail gestuurd , maar tot op heden geen antwoord gehad ..
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Laura, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat je de verkeerde hoes hebt gekregen. Dat is super vervelend! Je geeft ook aan dat je hierover hebt gemaild naar ons, maar geen reactie hebt gekregen. Ik heb het gelijk nagekeken, maar helaas zie ik geen e-mail van je terug. Graag los ik het voor je op en daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
13 apr 2024

Beetje tegenvaller, meer van verwacht.

Leuke hoesje .op zich maar ketting /koord is te kort om schuin te dragen. Los polsbandje zat er ook bij .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat je de hoes er leuk uit vindt zien, Jammer dat hij te kort is voor waar je hem voor wilde gebruiken. Is het polsbandje wel naar wens? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Mocht je het fijn vinden als we met je meekijken naar een alternatief product, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Door het hoesje kan ik geen digitale betalingen meer met m’n telefoon doen; zonder mijn hoesje eraf te halen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Irma, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat super jammer om te horen dat de hoes die jij hebt besteld niet helemaal voldoet aan je wensen, omdat je hiermee niet contactloos kunt betalen. Ik zie dat jij een originele Apple hoes met MagSafe bij ons hebt besteld. Dit zou gewoon moeten werken met contactloos betalen. Ik vind het jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Ik zie dat jij je bestelling ook al hebt aangemeld als retour en wij hiervan het aankoopbedrag hebben teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
10 mrt 2024

Snel kapot

Het hoesje is binnen 2 maanden al helemaal kapot. Het kunstleer spijt ontzettend snel en de kleur verandert.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Goed van je dat je meteen foto's mee hebt gestuurd, zodat ik het voor je kan beoordelen en je een oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren en mij te laten weten naar welke van de geboden oplossingen je voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Paar keer verkeerd artikel verstuurd Uiteindelijk goede ontvangen Tip ook reactie van klant in je opnemen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je een aantal keer het verkeerde artikel ontvangen hebt. Fijn dat dit inmiddels is opgelost. Ik wil je ook bedanken voor je tip, wij nemen deze zeker mee, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Ik zou je voor het ongemak dat je ervaren hebt graag nog tegemoet willen komen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
RS
ria S.
zwolle
18 mei 2024
Lange levertijd, kan niet zeggen of dit schuld is van het bedrijf of van post.nl. kwaliteit verder goed.
23 mei 2024
Beste Ria, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde product. Jammer dat je bestelling langer onderweg is geweest dan je van ons gewend bent. Ik verwacht dat er een vertraging bij PostNL heeft plaatsgevonden, daar we jouw bestelling dezelfde dag verzonden hebben. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 sep 2023
Mijn bestelling paste niet.meer uitleg over types van toestellen zou goed zijn om vergissingen te voorkomen
27 sep 2023
Beste Lien, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het niet duidelijk was voor welke toestellen het product geschikt was tijdens het bestellen. Onder de voor- en nadelen van het product staat de zin: Dit product is geschikt voor meerdere toestellen. Op meerder toestellen kun je klikken als je op de website bent en hier staat per merk aangegeven voor welke modellen het product geschikt is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan kunnen geven welke producten geschikt zijn voor jouw toestel. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 sep 2023
Ik heb samsung tab 8a screenprotector besteld.maar ik heb kleine ervan gektegen.terwijl mijn tab is groot
27 sep 2023
Beste Jaiwantie, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de screenprotector te klein is voor jouw toestel. Ben je ervan op de hoogte dat er meerdere versies van de Samsung Galaxy Tab A 8 zijn? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan welke versie je hebt en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Wanneer je een bestelling doet van 1zwarr En 1 groen en ge krijgt 2 zwarte dat is geen dienst verlening!
30 apr 2024
Beste Jozef, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je een groene hoes niet hebt ontvangen, wat jammer om te lezen. Helaas vind ik met dit email adres en order nummer geen bestelling terug met een groene hoes. Naar aanleiding van je review die je eerder hebt geplaatst hebben wij contact met je opgenomen, zojuist heb ik je nog een email gestuurd omdat ik het graag met je wil oplossen. Ik wil je vragen hierop te reageren. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Het is een waardeloze hoes. De iPad blijft bijna niet zelfstandig staan. Jammer dat ik deze heb gekocht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de hoes niet blijft staan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Product is prima, maar ik betaalde voor bezorging de volgende dag en kreeg het pas 4 dagen later binnen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lisanne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling pas na 4 dagen ontvangen hebt, terwijl je hebt betaald voor een bezorging op de volgende dag. Dat is niet de bedoeling. Helaas kan het voorkomen dat de post vertraging heeft, dit ligt buiten onze macht. Uiteraard heb ik het bedrag wat je extra hebt betaald voor de verzending aan je gecrediteerd. Ook heb ik je nog een mail gestuurd, waarin ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aanbied. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
3 mrt 2024

Telefoonhoesje

Kleur die ik had besteld was super. Echter het magneet lipje werkt niet goed wat een beetje jammer is.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meneer/ Mevrouw, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de magneet van het hoesje niet goed werkt, dat is niet de bedoeling. Het kan zijn dat het kunstleder van de hoes nog wat stroef is, waardoor de magneet nog niet goed sluit. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat de hoes helemaal niet dicht kan. Wij lossen dit dan ook graag verder met je op, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je deze willen beantwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Bestelling kwam dag later dan aangegeven en ik werd vervolgens ongevraagd in de mailinglist opgenomen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jimmiie, Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te lezen. Ik zie dat je hebt gekozen voor de gratis bezorgoptie: Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd. Als je net voor het weekend besteld en voor deze optie kiest kan je bestelling uiterlijk dinsdag geleverd worden, daar het werkdagen betreffen en geen weekdagen, wat jammer dat hier onduidelijkheid over was. Vervelend dat je mailadres aan je mailinglijst is toegevoegd terwijl je dit niet wenst. Kan het zijn dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan heeft gestaan ten tijden van het bestellen, want alleen dan wordt je mailadres toegevoegd aan het bestand. Ik zie dat je je inmiddels hebt uitgeschreven. Daar je duidelijk aangeeft dat je deze mails niet wenst te ontvangen heb ik je mailadres helemaal uit het bestand verwijderd. Daarnaast heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
problemen oplossen als jullie spullen binnen 2 dagen al kapot gaan lekkere kwaliteit hebben jullie dan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Patricia, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent en het product al snel kapot is gegaan. Aan de hand van een andere review welke je geplaatst hebt heb ik je vanochtend een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023
Je kunt je uitschrijven wat je wilt, ze blijven je gewoon doodgooien met mails waar niemand om vraagt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Versteegen, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het niet is gelukt met het uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Ik heb het voor je in orde gemaakt, zodat je geen marketing mails meer van ons zult ontvangen. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan de mailinglijst wordt toegevoegd. Fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl