smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Mijn hoesjes zijn nooit aangekomen dus tijd zonder gezeten maar wel heel snel geld teruggekregen en zeer vriendelijk aan de telefoon.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ann, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is gekomen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post. We vinden het fijn dat je blij bent met de geboden service en tevreden bent over de klantvriendelijkheid. Hopelijk mogen we je in de toekoms vaker van dienst zijn. We zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om je bestelling dan in goede orde te laten leveren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Oplossing was goed. Maar verkopen Apple Watch Ultra bandjes die niet op een Ultra passen. Heb bij ander bedrijf besteld en paste wel.
8 nov 2023
Beste Edwin, Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van het contact dat we met je gehad hebben waarin je aan hebt gegeven dat de bandjes niet goed zijn voor het aangegeven toestel, zijn we meteen aan de slag gegaan om het uit te zoeken. We vinden het fijn dat we het naar tevredenheid met je op hebben kunnen lossen en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Als er word aangegeven dat het artikel beschadigd is....ga dan een gesprek aan met de klant en niet alleen hier us de retourbon!!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw Vogels, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over de gang van zaken aan de hand van je retourmelding. We vinden het heel vervelend dat het product schade heeft, bekijken de foto's welke meegestuurd worden en behandelen vervolgens de aanvraag. We nemen niet telefonisch contact met iemand op naar aanleiding van de schade. Mijn collega heeft je per mail een giftcard aangeboden voor het ongemak. Graag zien we je reactie op de mail tegemoet, daar we het graag met je oplossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik had een hoesje besteld die niet pasten helaas kon ik die niet terug sturen. Wel zou ik het bedrag terug krijgen. Maar helaas!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marian, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat het hoesje niet past om jouw telefoon. Ik zie dat je aangeeft in ons retour portaal dat je een ander model telefoon hebt dan waarvoor er is besteld, vandaar dat deze niet past. Dat kan natuurlijk gebeuren, en lossen wij graag verder met je op. Ik zie inderdaad dat je dit hoesje niet terug hoeft te sturen. Ondertussen is de gewenste retour actie wel uitgevoerd, en de retour verwerkt. Graag verneem ik dan ook waar je precies niet tevreden over bent, daar wij je feedback graag mee nemen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren, e je graag tegemoet willen komen als het probleem of een klacht betreft. Ik heb je hier over ook een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
WJ
Wouter J.
Den Haag
Niet alle oplaadstekkertjes passen door het hoesje heen. Dus bij opladen moet je het hoesje verwijderen. Na 10x brak de zijkant....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wouter, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de oplaadkabel niet goed past en je de hoes dient te verwijderen om je toestel op te laden. Als het niet past is het niet verstandig het nog eens 10 keer te proberen, maar kun je volgende keer beter contact met ons opnemen, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Op deze manier hoeft de hoes niet stuk te gaan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat na kunnen gaan wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
12 mei 2024
Beide hoesjes ruiken echt vreselijk chemisch en de geur gaat er moeilijk af. Mijn handen ruiken daardoor ook chemisch, jammer wel…
13 mei 2024
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Vaak helpt het de hoezen even in een mild sopje te leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Over het algemeen is de geur dan na een dag of 3 verdwenen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
website en winkelmandje verschillen na doorklikken. bestel je opnieuw en krijg je geregeld mails dat er nog een bestelling staat.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen Rini, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is betreft de bestellingen en betalingen. Soms kan het voorkomen dat een bestelling dubbel in ons systeem terecht komt. Wanneer je een bepaald punt op de website passeert, wordt er een bestelling aangemaakt. Ga je terug om je gegevens nogmaals te controleren, een vergeten kortingcode in te geven etc. en je passeert het punt nogmaals komt de bestelling dubbel bij ons binnen. De bestelling welke betaald is, wordt naar je verzonden. Van de andere bestelling waarvan we geen betaling ontvangen hebben, ontvang je een mail of je de bestelling nog wenst. Wanneer je deze niet voldoet wordt deze automatisch geannuleerd. Weet je dus zeker dat je betaald hebt, mag je de betaalherinnering als niet verzonden beschouwen. Voor de zekerheid kun je het ook controleren door de ordernummers met elkaar te vergelijken. Wijkt deze af van het ordernummer dat je betaald hebt, dan mag je de mail ook als niet verzonden beschouwen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024
Het klepje is al helemaal slap ik denk dat dat binnenkort scheurt. Daar ik het in maart gekocht hebt kan het niet meer retour
3 mei 2024
Beste Gonnie, Bedankt voor het plaatsen van re review. Ik begrijp dat de klep slap is en binnenkort zal scheuren, terwijl je deze in maart pas gekocht hebt. Dat vind ik erg jammer om te lezen en ik begrijp dat dit erg teleurstellend is. Wij bieden een jaar garantie op onze artikelen en het is niet de bedoeling dat deze in een korte periode al beschadigd is. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Concurrent is goedkoper met hetzelfde hoesje. De verzending via Post.NL brievenbus post is dramatisch. Was een week onderweg!
18 jan 2024
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Het is voor ons niet altijd mogelijk om mee te gaan met de prijzen waarvoor onze concullega's een product aanbieden. We doen ons best onze prijzen zo scherp mogelijk te houden en veel acties aan te bieden, maar we zijn wel een bedrijf en willen graag blijven bestaan. Om deze reden is het niet altijd mogelijk een laagste prijs aan te bieden. Jammer om te lezen dat de post er een week over heeft gedaan de bestelling bij je te leveren. In een andere review heb je aangegeven dat de post eenmaal per week bij je geleverd wordt. Helaas hebben wij hier geen invloed op, maar ik raad je wel aan bij de post aan te geven dat de bezorging te wensen overlaad, zodat dit bij jou in de buurt verbeterd kan worden. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
IR
Ilona R.
Kortenhoef
8 nov 2023

2x geannuleerd

Eerste x werd het hoesje geannuleerd,een andere besteld en weer na een paar dagen werd het geannuleerd. Bestel er niks meer !
9 nov 2023
Beste Ilona, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor! Soms komt het voor dat er twee klanten bijna tegelijk de laatste hoes welke op voorraad is bestellen. De bestelling welke als eerste volledig afgerond is krijgt dat de laatste hoes. De ander krijgt een bericht dat het product geannuleerd wordt en ontvangt een creditering. Ik vind het heel vervelend dat je dit tweemaal is overkomen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
2 weken later nog steeds niets aangekomen! Opnieuw verzonden kan niet worden thuisgeleverd, mag het nog zelf gaan ophalen!
29 apr 2024
Beste Yonas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen, zoals je van ons gewend bent. Ik heb het voor je uitgezocht en gezien dat het adres niet correct was van de eerste bestelling, waardoor de post de bestelling niet op het juiste adres kon leveren. Bij de nieuwe zending lijkt het gezien de tracing alsof je zelf een alternatief adres door wilde geven, waar zij helaas niet kunnen leveren. Om deze reden is jouw bestelling inderdaad naar een postpunt gebracht. Onze excuses voor het ongemak.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bij het geleverde koord zat geen aansluiting voor aan mijn tel. Heb hier melding van gemaakt maar tot nu toe geen reactie.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Regina, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat het plaatje om het koord te bevestigen aan je telefoon niet bij je bestelling zat. Dat is niet de bedoeling. Ik heb direct een nieuw product opgestuurd, de extra hoes die hierbij zit mag je houden als reserve. Helaas kan ik geen eerder contact terug vinden, vandaar dat wij niet hebben gereageerd. Onze excuses hiervoor. Omdat ik het vervelend voor je vind dat dit zo is gelopen, wil ik je nog graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
28 apr 2024
Ik had 2 hoesjes besteld: 1 zwart en 1 groen en ik kreeg er 2 zwarte! En tot heden heb ik nog geen tweede groen ontvangen!
29 apr 2024
Beste Jozef, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. In de aangegeven bestelling staat 1 zwarte hoes en helaas kan ik in de andere bestellingen welke gekoppeld zijn aan jouw mailadres geen groene hoes vinden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat het ordernummer van de groene hoes is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 mei 2024
De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
13 mei 2024
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Super leuk ontwerp maar helaas slijt het plaatje heel snel weg. Dat doet niets af en de goede bescherming die het biedt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Herma, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het hoesje al snel beschadigd is geraakt. Dat is super vervelend! Ik heb je een e-mail gestuurd om het met je op te lossen. Zou je hierop willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
9 mei 2024

Hoesje is veel dunner geworden

Het plastic hoesje met koord is veel dunner geworden dan voorheen. Kans is nu groter dat je mobiel er sneller uitvalt.
10 mei 2024
Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes dunner is dan voorheen! Het kan inderdaad zijn dat onze leverancier een aanpassing heeft gedaan bij de hoes. Echter moet het niet de bedoeling zijn dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ik zou dit graag verder met je willen oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Hoesje besteld. Niet ontvangen. Via de chat opnieuw besteld maar nog altijd niks ontvangen. Hopelijk komt dit in orde.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marcia, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
U bestookt mij nu met ongewenste emails en vragenlijsten Het enige wat ik wilde was een hoesje en dat heb ik gekregen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meinko, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent met de hoes. Jammer dat je niet tevreden bent over de mails welke je ontvangen hebt. Ik heb je uitgeschreven voor onze mails. Je zult nu alleen nog mails betreft je bestelling ontvangen. Wanneer je een nieuwe bestelling plaatst raad ik je aan erop te letten of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw wordt toegevoegd aan het mailbestand. Heel veel plezier met je bestelling! We hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 nov 2023

hoesje besteld en niet ontvangen

hoesje besteld en ze hebben hem terugontvangen? niet weer opgestuurd maar bij navraag geld terug. bestel maar weer...
14 nov 2023
Beste Bram, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent! Helaas komt het wel eens voor dat er wat mis gaat bij de post of doordat er een verkeerd adres is ingevuld, waardoor het pakketje weer retour naar ons wordt gestuurd. Wij sturen je hierover dan een berichtje en storten het aankoopbedrag terug. Dit doen wij om je als klant de snelste oplossing te kunnen bieden. Wij hebben eerder ervaren dat een andere procedure niet werkt en wij regelmatig geen reactie ontvangen, wanneer wij vragen naar het juiste adres. Hierdoor hebben wij deze procedure aangepast en storten wij direct het geld terug. Ik vind het jammer om te horen dat je hier niet blij mee bent! Ik heb je een e-mail gestuurd en zou je willen vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
Bestelling is nooit ontvangen, terwijl er op de PostNL app staat dat het al bezorgd is. Afschuwelijke verzending!
29 apr 2024
Beste Jay, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Wanneer zoiets zich voordoet mag je altijd contact met ons opnemen, want jouw bestelling had allang geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl