smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

24 dec 2023
Heel veel nieuwsbrieven, lukt niet om uit te schrijven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het idee hebt dat het niet is gelukt met het uitschrijven van de nieuwsbrief, want ik zie dat je met dit mailadres wel bent uitgeschreven. Heb je wellicht nog een ander mailadres waarop je mails van ons ontvangt of welke wellicht geforward wordt naar dit mailadres, want dat kan ons systeem niet zien. Ik heb dit mailadres volledig uit de marketinglijst verwijderd, zodat je hier echt geen nieuwsbrieven meer op kunt ontvangen. Ik raad je wel aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrieven uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw wordt ingeschreven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje is heel stug en sluit daardoor heel slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Netty, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen! Je hebt gekozen voor een echt lederen hoes. Net als leren schoenen dient een leren hoes soepeler te worden in het gebruik. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren als de hoes na twee weken gebruik niet soepeler is geworden, zodat ik je dan een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 sep 2023
Ik krijg steeds mails terwijl ik me heb uitgeschreven
3 okt 2023
Beste Femke, Bedankt voor je beoordeling. Wat gek dat je steeds mails ontvangt terwijl je je hebt uitgeschreven. Ik heb het nagekeken en met het mailadres waar je de bestelling mee geplaatst hebt, sta je niet in het mailingbestand. Kan het zijn dat je wellicht met een oud mailadres staat ingeschreven welke geforward wordt naar het mailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt? Indien dit het geval is wil ik je vragen contact met ons op te nemen en het oude mailadres door te geven, zodat we deze uit het bestand kunnen verwijderen en je geen markelting mails meer van ons ontvangt. Mails betreft je bestelling kunnen niet uitgezet worden, dus deze ontvang je ook als je niet bent ingeschreven voor de nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 mei 2024
2 keer een hoesje gekregen wat niet de goede maat was
6 mei 2024
Beste Anne-Ruth, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze oprechte excuses. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen hierover, zodat we het uit hebben kunnen zoeken, het probleem hebben gevonden en op hebben kunnen lossen. De hoes ligt inmiddels weer correct ingedeeld in het magazijn, dus wanneer deze besteld wordt, zal nu de juiste geleverd worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 sep 2023
We hebben geem hoesje ontvangen en wachten nog steeds
3 okt 2023
Beste Fabienne, Bedankt voor je review. Vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, ik snap dat je hiervan baalt. Wanneer zoiets gebeurd kun je ons het beste even mailen, chatten of bellen, zodat we de adresgegevens met je kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Deze middelen van communicatie worden namelijk sneller opgepakt dan de reviews. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje is na 7 dagen al vaal. Ziet er niet meer uit.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jos, Bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de hoes al na 7 dagen vaal is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
RH
Ruud H.
Huissen
Twee maal besteld, en ik heb nog steeds geen hoesje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het tweemaal mis is gelopen met je bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat we van de ene bestelling het aankoopbedrag hebben kunnen crediteren en je bij de andere bestelling hebben kunnen voorzien van een giftcard. Fijn om te zien dat je hier al gebruik van hebt gemaakt en er een nieuwe bestelling naar je is verzonden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Commander le 19 /12 arriver le 4/ 12 e un peu long
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Roger, Thank you for your review. Wow, your order took some time to reach you. The postal service is quite busy at this time of year and this may cause delays. However, in the event of delays to Belgium, we give the postal service 8 postal days to deliver the order. It appears that the mail did not reach the specified time and I would like to offer you compensation for the inconvenience. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you compensation. Kind regards, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 mei 2024
Matig want de iPad glijdt steeds van de standaard
10 mei 2024
Beste SJ Tettero, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de iPad steeds van de standaard af glijdt! Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waar in ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Hoesje past niet goed! Oplaadsnoer geeft probleem.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoes niet goed past, en dat het oplaadsnoer problemen geeft. De originele kabel zou hierbij wel moeten passen, echter sommige kabels hebben een bredere afwerking van de kabel waardoor dit misschien niet kan. Ik kijk dit graag met je na, om zo samen tot een passende oplossing te komen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Maat iPhone 15 pro klopte niet. Hoesje is te klein
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer J.H, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en los dit dan ook graag met je op. Ik zie dat je aangeeft dat de hoes niet past voor je iPhone 15 Pro, maar dat er is besteld voor de iPhone 15. Wellicht dit niet opgevallen tijdens het bestellen. Dit zijn twee verschillende hoezen en de hoes voor de iPhone 15 past niet om de Pro variant daar deze modellen verschillende afmetingen hebben. Ik heb je een mail gestuurd en wil je graag vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Een heel gedoe alvorens het pakje werd afgeleverd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat er voordat de bestelling is geleverd wat dingen zijn mis gegaan. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd. Zou je hierop kunnen reageren en ons kunnen toelichten wat er alvorens levering is mis gegaan? Dan begrijpen we beter wat er vooraf heeft afgespeeld en bieden wij je graag een passende oplossing. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
Bestelling na twee weken nog steeds niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Saartje, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 nov 2023

Ik heb de bestelling nog helrmaal niet…

Ik heb de bestelling nog helemaal niet ontvangen!
14 nov 2023
Beste Susanne, Bedankt voor je beoordeling! Super jammer om te horen dat jij je bestelling niet hebt gekregen. Ik zie dat je bestelling is verzonden op 30-10, dus deze had inderdaad al bezorgd moeten zijn! Ik wil dit graag met je oplossen en daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Graag zie ik je reactie hierop tegemoet! Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ondanks uitschrijven blijven "aanbiedingen" komen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ab, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je nieuwsbrieven van ons ontvangen hebt terwijl je deze niet wenst. Kan het zijn dat je het uitschrijven niet helemaal hebt afgerond of dat ten tijden van je bestelling het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan stond? Ik heb je inmiddels uitgeschreven en je mailadres verwijderd uit het bestand, zodat je geen nieuwsbrieven meer van ons ontvangt. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling na te gaan of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan het bestand wordt toegevoegd. Mocht je een oud mailadres geforward hebben naar dit mailadres mag je deze altijd even doorgeven, zodat we deze ook kunnen checken, want de uitschrijving is alleen gedaan voor dit mailadres. Normaal gesproken zou ik je mailen en een tegemoetkoming voor het ongemak aanbieden. Echter wil ik je geen ongewenste mails sturen. Mocht je gebruik willen maken van deze tegemoetkoming mag je contact met ons opnemen en verwijzen naar deze review, zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet goede maatvoering, wel vlotte retourafwering
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Walter, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes niet om je toestel past. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je het modelnummer door kan geven en wij je een link kunnen sturen welke hoezen wel geschikt zijn voor jouw toestel. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 mei 2024
lever uw producten!!!!! we hebben niks ontvangen
13 mei 2024
Beste Cas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 apr 2024
Kwaliteit van product laat flink te wensen over.
29 apr 2024
Beste Jacob, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een van onze producten welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven om welk product het precies gaat en wat ermee aan de hand is. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 apr 2024
Niet aangekomen Geen fatsoenlijk trackingbericht
29 apr 2024
Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je je bestelling niet ontvangen hebt en niet tevreden bent over de tracing welke je ontvangen hebt. Ik zie echter dat je de aangegeven bestelling aan ons geretourneerd hebt en wij je gewenste retouractie uitgevoerd hebben. Gaat jouw review wellicht over een andere bestelling? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hele slechte lader. Werkt wel maar laad niet op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Soufyan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het product niet werkt zoals het zou moeten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl