smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Hele slechte lader. Werkt wel maar laad niet op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Soufyan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het product niet werkt zoals het zou moeten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was achterkant watplakkerig en krasje
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sharita, Bedankt voor je beoordeling! Super vervelend om te horen dat het hoesje plakkerig was en een krasje heeft. Ik los het graag voor je op en daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Ik wil je vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
30 dec 2023
Pakje nog niet ontvangen. 3 weken besteld......
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen! Als zoiets gebeurd mag je altijd contact met ons opnemen, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Dan hoef je niet zo lang te wachten, want dat is echt zonde. Uiteraard los ik het nu graag voor je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we alsnog de adresgegevens kunnen checken en je de keuze kunnen geven uit 2 oplossingen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023

Annulatie bestelling zonder uitleg

Bestelling werd geannuleerd zonder meer uitleg.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kirsten, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen! Ik heb het voor je nagekeken en heb gezien dat de hoes welke je besteld hebt niet meer op voorraad was. Om deze reden is het aankoopbedrag gecrediteerd. Kan het zijn dat de mail welke hierover is gestuurd bij de ongewenste mails terecht is gekomen? Dit horen we namelijk wel eens vaker. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ophouden met mails sturen als ik me heb afgemeld
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jelle, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je onze nieuwsbrieven niet wenst te ontvangen. Ik heb je mailadres verwijderd uit de lijst, zodat je geen nieuwsbrieven meer zult ontvangen van ons. Wens je ook geen reviewverzoeken meer te ontvangen wil ik je vragen dit per mail aan te geven, zodat mijn collega van de betreffende afdeling je mailadres hier ook kan verwijderen. Voor de bevestigingsmails kunnen we je niet afmelden daar deze echt over je bestelling gaan en deze van beiang zijn als je een bestelling plaatst. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je niet opnieuw ingeschreven zal worden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 nov 2023

Nog steeds geen hoesje

Nog steeds geen hoesje, 3 weken geleden besteld…
10 nov 2023
Beste Nathalie, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wij waarderen dat je de moeite neemt om deze te plaatsen en ik vind het dan ook super vervelend om te moeten vernemen dat je de bestelling na 3 weken nog steeds niet hebt gekregen! Ik los het graag voor je op! Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je reeds contact met ons hebt gehad. De bestelling was niet aangekomen vanwege een onjuiste postcode. Wij hebben de bestelling inmiddels opnieuw naar je verzonden. Hopelijk is de bestelling snel bij je in huis! Mocht het niet zo zijn, horen wij het uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ongevraagd emails blijven sturen na bestelling
19 mrt 2024
Beste Jeffrey, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je mails van ons ontvangen hebt welke je niet wenst. Zou je aan kunnen geven om welke mails het gaat? Dit mailadres staat namelijk niet in ons marketingbestand, maar mocht het om een geforward bericht gaan dat gekoppeld staat aan een ander mailadres of er iets anders aan de hand zijn zoek ik het graag voor je uit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het uit kunnen zoeken en met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023

Niks ontvangen

Zending is na anderhalve week nog niet bezorgd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maartje, Bedankt voor je review. Wat jammer dat jouw bestelling niet is geleverd. We snappen goed dat je hier van baalt. Goed dat je dit bespreekbaar maakt via een review. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Op tijd geleverd maar de inhoud past niet goed.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wouter, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je je bestelling op tijd ontvangen hebt. Jammer dat de hoes niet past. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je het modelnummer van je toestel door kunt geven, we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 mei 2024
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
6 mei 2024
Beste Hilde, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Grote kans dat de staking bij Bpost hier invloed op heeft gehad, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Verkeerde bandje , omruil of retour mogelijk?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daisy, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat je de verkeerde band hebt ontvangen. Ik begrijp goed dat je deze dan ook wilt retourneren. Echter is het mij niet duidelijk of je een verkeerd artikel hebt ontvangen, of de verkeerde per abuis hebt besteld. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Dan heb ik meer zicht op wat er is gebeurd bij jou bestelling en bied ik je uiteraard graag een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Hoesjes is beschadigd. De verpakking was open
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marie-Lein, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes schade heeft en de verpakking open is gegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto van de schade kan sturen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb nog niet ontvangen ik wacht nog steeds
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alfred, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ben je ervan op de hoogte dat als je het na 5 postdagen niet ontvangen hebt, je dit bij ons aan mag geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Beschrijving klopt niet met de werkelijkheid
19 mrt 2024
Beste Hans, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Ik zou hier graag meer informatie over ontvangen en daarom heb ik je een mail gestuurd. Ik wil je vragen hierop te reageren en aan te geven om welk product het gaat en wat er precies afwijk van de beschrijving, zodat we het indien nodig aan kunnen passen en jou een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024
‘Kralen’ aan uiteinden vielen van touwtjes af
19 mrt 2024
Beste Iris, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bij beide hoesjes is een witte rand bovenaan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kristel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er een witte rand te zien is op de hoezen welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik het ontwerp van je hoezen kan vergelijken met de hoezen welke je ontvangen hebt en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 jan 2024
Snel geleverd, maar was 1 dag later al kapot.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Claire, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het bestelde hoesje al na 1 dag stuk is gegaan. Wat vervelend om te horen! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Past niet perfect, sluiting laat het afweten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Noël, Bedankt voor je review. Jammer dat het product niet perfect past op je toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een duidelijke uitleg kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2024
Weer is mijn bestelling niet binnen gekomen
23 mei 2024
Beste Ylonka, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen en ik het met je op heb kunnen lossen. Mocht je vaker bestellingen of post niet ontvangen raad ik je aan hier melding van te maken bij de post, zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden. We hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Opzij knopjes werken niet goed vinden jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Erwin, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de knopjes aan de zijkant niet goed werken, dat is niet de bedoeling. Ik kijk graag verder met je mee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het kan zijn dat deze na mate gebruik soepeler worden, maar het kan ook zijn dat er wat anders aan de hand is. Om dit verder met je uit te zoeken, en je een passende oplossing te bieden, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet, en wens je een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl