smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

kwaliteit viel tegen, goedkoop duurkoop
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Norbert, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de kwaliteit tegen viel, en dat je dit gevoel er door gekregen hebt. Dat is niet de bedoeling. Graag zou ik willen weten waarom de kwaliteit precies tegen valt, zodat wij dit als feedback mee kunnen nemen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, gezien wij dit graag op een passende manier met je op willen lossen. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Laad niet op als hij in het hoesje zit
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marino, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je toestel niet oplaadt als de hoes er omheen zit. Mocht je het toestel draadloos op wensen te laden dat klopt het, omdat de hoes welke je besteld hebt hier niet geschikt voor is. Bij alle hoezen staat in de specificaties aangegeven of ze geschikt zijn voor draadloos opladen. Indien gewenst kunnen we je voorzien van advies welke hoezen wel geschikt zijn om draadloos mee op te laden. Mocht je bedraad op willen laden en dit lukt niet heb ik wat vragen voor je op de mail gezet. Graag wil ik je vragen deze te beantwoorden, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Julie, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je na twee weken nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels ook een mail hebt gestuurd, en dat wij je een aantal oplossingen aangeboden hebben. Daarnaast heb ik je nog een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Slechte communicatie, lange wachttijd.
15 nov 2023
Beste Elie, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet blij bent met de communicatie en de levertijd. Ik zie dat je reeds contact met ons hebt gehad per chat. Je hebt ons gevraagd wanneer jij je pakketje kan verwachten. Wij hebben aangegeven dat de levertijd naar België gemiddeld 3 tot 5 postdagen is. Dit staat ook op de website aangegeven. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd, zodat ik je verder kan helpen. Zou je hier op willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartpphonehoesjes.nl
LV
Luc V.
Zomergem
20 aug 2024
Tot nu toe nog steeds 'iets ontvangen
21 aug 2024
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Protector paste niet op mijn scherm!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Brenda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de screenprotector niet op je scherm past. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Artikel na 2 weken nog niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Emma, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de post en je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Fijn dat je contact met ons hebt opgenomen en we het met je op hebben kunnen lossen. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe bestelling. We hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
slechte ondersteuning via de chatbot
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Patrick, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de ondersteuning van onze chatbot. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we precies weten waar je tegenaan bent gelopen en we hier verbetering in kunnen aanbrengen. Ook bied ik je graag een tegemoetkoming vor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje kwam pas binnen na 10 dagen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Remco, Bedankt voor je review! Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat je de bestelling pas na 10 dagen hebt gekregen! Dat is super vervelend om te horen! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat jouw bestelling bij ons op tijd de deur uit is gegaan. Helaas kan het in deze drukke periode gebeuren dat de bestelling wat vertraging oploopt bij PostNL. Excuus hiervoor! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je nog een tegemoetkoming kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Niet goed aangegeven Slecht matriaal
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Herman, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je iets niet goed vindt aangegeven bij de bestelling en je niet tevreden bent over het materiaal van de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Kwaliteit van het hoesje is niet dat
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roger, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies met de hoes aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2024
verkeerd bezorgt dus niet ontvangen
17 mei 2024
Beste Lian, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat je je bestelling verkeerd bezorgd is. Dat is niet de bedoeling. Uiteraard wil ik dit graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024
Voldeed niet aan de verwachtingen
16 apr 2024
Beste Anneke, Bedankt voor je review. Jammer dat het product niet aan je verwachting voldeed. Goed van je dat je het retour gemeld hebt en aan hebt gegeven wat je anders verwacht had. We hebben het inmiddels retour verwerkt en je gewenste retouractie uitgevoerd. Mocht je graag wensen dat we met je meekijken naar een alternatief product kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat we je van advies kunnen voorzien of je vragen betreft een hoes kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Ik heb nog steeds niets intvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nele, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat jij je bestelling nooit hebt gekregen. Dat is heel vervelend! Ik zie dat je reeds contact met ons hebt. Wij hebben je gisteren een e-mail gestuurd en wachten op je antwoord. Zodra wij reactie van je hebben gekregen, kunnen wij je verder van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Niet ontvangen wat ik besteld had.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemiddag Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een ander product ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot op de bodem voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 nov 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen
14 nov 2023
Beste Caroline, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Fijn dat je de moeite hiervoor hebt genomen. Ik vind het super vervelend om te lezen dat je deze bestelling nog steeds niet hebt gekregen. Ik heb het voor je nagekeken, maar ik zie dat deze bestelling geannuleerd is omdat de betaling niet is afgerond. Hiervan heb je ook een e-mail gekregen. Mocht het bedrag toch zijn afgeschreven van je rekening, zou ik je willen vragen om te reageren op de mail die ik je heb gestuurd, zodat wij het met je op kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Bestelling is nog niet toegekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Arnaud, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Dinsdag besteld nog niet binnen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hendrikus, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Gezien er een kleine verwarring is over het ordernummer heb ik je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was al kapot bij aankomst
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Antonius, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Fijn dat je een foto mee hebt gestuurd, zodat ik je meteen per mail de keuze heb kunnen geven uit 2 oplossingen. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we het zo snel mogelijk met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
15 mei 2024
geen hoesje ontvangentot hiertoe
16 mei 2024
Beste Magda, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat los ik graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl