smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Heb mijn pakje nooit ontvangen .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stephanie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt! Ik zie dat er een opmerkelijk adres is ingevuld bij je bestelling. Ik heb je hier over een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Dan lossen wij het graag verder met je op! Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
Product is beschadigd toegekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dieter, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes beschadigd is. Heel goed dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat mijn collega al op je mail geantwoord heeft met een passende oplossing. Zou je ons willen laten weten of deze oplossing gewenst is, zodat we het voor je in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De dingen plakken niet echt goed
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw van der Berg, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de producten niet goed genoeg plakken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Hoesje een beetje flats, jammer
7 nov 2023
Beste Nel, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je de hoes flets vindt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto van het ontvangen product kunt sturen en we na kunnen gaan of er iets mee aan de hand is of dat deze zo hoort. We bieden je aan de hand hiervan graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Sluit slecht. Magneetje te zwak
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bram, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes slecht sluit door een te zwakke magneet. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Sneller bezorgen, nu 5 dagen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je review. Uit jouw review begrijp ik dat de levering lang op zich heeft laten wachten. Wat vervelend om te horen! Helaas komt het soms voor dat een bestelling wat vertraging oploopt bij de post. Mijn excuus daarvoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil jee vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ons hoesje was na dag 2 al stuk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Noor, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 jan 2024
Hoesje was na 2 dagen al stuk.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Louise, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat het hoesje na twee dagen al stuk is gegaan. Dat hoort natuurlijk niet. Omdat ik onder dit ordernummer geen besteld hoesje zie, heb ik je een e-mal gestuurd. Ik zie hierop graag je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
Heb nog steeds niets ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nancy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want de bestelling had er inmiddels echt wel moeten zijn. Goed dat je contact met ons opgenomen hebt, zodat we de adresgegevens hebben kunnen controleren en je een nieuwe bestelling toe hebben kunnen sturen. Hopelijk zul je de nieuwe bestelling snel ontvangen, zodat je het product in gebruik kunt nemen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
WT
Willem T.
Driehuis
Onhandige positie van de vouwen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Thieme, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven, we met je mee kunnen kijken naar een alternatief en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
niet ontvangen waar ik om vroeg
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen Bennie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd product ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Als zoiets gebeurd is het altijd verstandig even contact met ons op te nemen, zodat we het met je op kunnen lossen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat je ontvangen hebt en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
NB
Nadine B.
Vliermaalroot
9 mei 2024
nog steeds niets ontvangen !!
10 mei 2024
Beste Nadine, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb nooit iets ontvangen?.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Kurt, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
GV
Ger V.
Roermond
Verkeerde bestelling geleverd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ger, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik zoek het graag verder voor je uit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Code voor giftcard werkt niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frans, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het gebruik van de giftcard niet duidelijk is. Mijn collega heeft je in de mail aangegeven dat je het grootste deel van de giftcard hebt gebruikt op een nieuwe bestelling. Als je het laatste deel van de giftcard ook wenst te gebruiken kun je dezelfde code nogmaals ingeven in de winkelwagen bij de button "Kortingscode" en zal het laatste deel van de giftcard verrekend worden met het te betalen bedrag. ik hoop het hiermee duidelijker gemaakt te hebben. Mocht je toch nog en vraag hebben wil ik je vragen te reageren op de mail van mijn collega, zodat we je verder kunnen helpen of het nogmaals uit kunnen leggen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 okt 2023
Hij is een beetje beschadigd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rosalie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er schade is aan je product, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je contact met mijn collega hebt gehad hierover en er aan is gegeven dat je het product retour aan kunt melden. Indien je dit nog niet gedaan hebt wil ik je vragen dit alsnog te doen, zodat we het zo snel mogelijk met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
hoes is gebroken aangekomen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hans, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 apr 2024
Pakket is nooit aangekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Samir, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Er is mij iets opmerkelijks opgevallen aan het adres wat wellicht de oorzaak kan zijn dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Duurt te lang voor levering
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maurice, Bedankt het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat de levering te lang duurt. Ben je je er van bewust dat wij verschillende verzendopties aanbieden, en dat de levertijd daardoor anders kan zijn? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je lang moet wachten op je bestelling. Ik zou dan ook graag willen weten of je deze inmiddels ontvangen hebt, en je een tegemoetkoming willen aanbieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Bestelling nooit ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste André, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. en dat wij kosteloos een nieuwe zending voor je aangemaakt hebben. Ik ga er van uit dat je deze wel netjes gaat ontvangen. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, zou ik je nog graag tegemoet willen komen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl