smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

21 mei 2024
24 mei 2024
Beste Rene, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2024
24 mei 2024
Beste Cees, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2024
23 mei 2024
Beste mevrouw Lucas van Elderen, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om je de volgende keer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2024
23 mei 2024
Beste mevrouw Haasnoot Ottevanger, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik na kan gaan wat er mis is gelopen en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 mei 2024
23 mei 2024
Beste Fatih, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Goed van je dat je de producten retour gemeld hebt en hier het modelnummer bij vermeld hebt. Ik heb je een mail gestuurd daar ik heb gezien waar het is mis gegaan en een link gestuurd waar je de juiste producten voor jouw toestel kunt vinden. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je ook een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 mei 2024
Beste Annsbet, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is van je beoordeling en waar wij in kunnen verbeteren om je de volgende keer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 mei 2024
Beste Phelien, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om je de volgende keer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 mei 2024
Beste Cynthia, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Goed van je dat je contract met ons hebt opgenomen, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 mei 2024
15 mei 2024
Beste Marie-Paule, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik zie dat je ons met 1 ster hebt beoordeeld. Ik ben erg benieuwd wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets wat is gegaan. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid dus ik wil dit graag uitzoeken om je een passende oplossing te kunnen bieden. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
12 mei 2024
13 mei 2024
Beste meneer Burgers, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 mei 2024
13 mei 2024
Beste Christiane, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 mei 2024
8 mei 2024
Beste Mevrouw A.G.G, Allereerst bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik zie dat je ons met drie sterren hebt beoordeeld. Ik zou graag vernemen wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets mis is gegaan. Mocht dit het geval zijn, wil ik dit dan ook graag met je oplossen. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting, dan begrijp ik beter wat er vooraf heeft afgespeeld zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
GN
Gijs N.
Groningen
7 mei 2024
8 mei 2024
Beste Steven, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik heb naar aanleiding van deze review gelijk even het eerdere mail contact erbij gezocht. Ik zie dat er iets mis is gegaan met de levering en jij je bestelling helaas niet hebt ontvangen, gaat deze review daar over? Mocht het over iets anders gaan, verneem ik dit uiteraard graag. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketten helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat dit erg teleurstellend is. Vandaag heeft mijn collega naar aanleiding van het mail contact het aankoop bedrag terug gestort, dit zal je binnen 5 werkdagen terug ontvangen op de rekening waar je de bestelling mee hebt betaald. Ik vind het erg jammer dat het zo is verlopen, en wil je dan ook graag een tegemoet komen voor het ongemak. Ik heb gereageerd op je mail, zou je hier naar kunnen kijken? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
8 mei 2024
Beste Marie-Paule, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik zie dat je ons met drie sterren hebt beoordeeld. Ik ben erg benieuwd wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets mis is gegaan. Mocht dit het geval zijn, wil ik je uiteraard een passende oplossing bieden. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting, dan begrijp ik beter wat er vooraf heeft afgespeeld zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Zou je hier op willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
5 mei 2024
6 mei 2024
Beste Cedric, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover. Ik heb meteen op je mail gereageerd en zie je reactie graag tegemoet, zodat ik de adresgegevens kan controleren en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 mei 2024
6 mei 2024
Beste meneer Oomen, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en wat je een volgende keer graag anders zou willen zien. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 mei 2024
6 mei 2024
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je contact met ons hebt opgenomen en aan hebt gegeven dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Wat vervelend zeg. Goed van je dat je ons dit hebt laten weten. Ik zie dat mijn collega je de keuze heeft gegeven uit een tweetal oplossingen en zodra we alle gegevens ontvangen hebben voeren we de keuze waar jouw voorkeur naar uitgaat graag uit. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
BM
Beatrice M.
POPERINGE
3 mei 2024
6 mei 2024
Beste Beatrice, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 mei 2024