auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.043 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

18 jul 2024
Telefoon bij filiaal werd niet opgenomen. Offerte werd niet aangepast, na herhaaldelijk bellen was dat uiteindelijk het geval. Geen actieve update over de datum van levering. Heb er zelf achteraan gebeld. Openingstijden erg onhandig en je kan financiën (zoals betaling van het openstaande bedrag) niet bij een ander filiaal regelen ivm de franchiseconstructie. Kwaliteit van matras goed en levering goed verlopen.
18 jul 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het te horen dat je niet te spreken bent over de communicatie van de Auping dealer en de franchiseconstructie. We waarderen je geduld en zijn blij dat de kwaliteit van de matras en de levering aan je verwachtingen voldoen. We zullen je opmerkingen zeker meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 jul 2024

bed niet waterpas gezet en slechte aftersales service

Monteurs gingen het bed waterpas zetten maar hebben dit niet gedaan. En slechte aftersales service want de winkel reageert niet op mijn verzoek om het bed waterpas te komen zetten ondanks ik dit ook had gevraagd tijdens de verkoop. Slechte service dus voor de hoge prijs die we betaald hebben.
16 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de service van je Auping Dealer. Zou je jouw klacht met ons willen delen door een e-mail te sturen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 jun 2024
Wij vinden het bijzonder vreemd dat wij een groot bedrag aan bezorgkosten moeten betalen, als je zulke dure matrassen koopt. Het kan dan wel uit Venlo komen, maar wij zullen niet het enige bezorgritje zijn. Vervolgens komt het met een bakwagentje zonder Auping erop en er zitten buitenlandse etiketten aan het matras. Dus tja..... dan ga je toch wel twijfelen aan Auping.
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback en beoordeling. Normaal gesproken worden de bezorgkosten besproken tijden het verkoopgesprek. Is dit niet geval of wanneer je niet tevreden bent met de geleverde service dan wil ik je adviseren om hierover in gesprek te gaan met de winkel waar de aankoop is gedaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 jul 2024
verbeteren : vooral niet twee of drie keer al hengelen naar een beoordeling terwijl de matras nog geeneens geleverd is. één keer, na levering, is echt genoeg. dit computer-gegeneerde gedoe is stomvervelend.
18 jul 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is om meerdere keren gevraagd te worden om een beoordeling voordat de matras is geleverd. We zullen dit meenemen om ons proces te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 jun 2024
Er geldt bij het bestellen van een product via de winkel niet dezelfde retourvoorwaarden als dat ik zelf online bestel. Een flinke tegenvaller, hierdoor is het nadelig om je te laten helpen in een winkel
28 jun 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring in de winkel niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We waarderen je opmerkingen en zullen deze zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Veel te lange wachttijd
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levering lang duurde. We hopen dat je nu tevreden bent met je aankoop en wensen je veel fijne nachten op je nieuwe Auping. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 jul 2024
23 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
MV
mm V.
Leide
8 jul 2024
9 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
4 jul 2024
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Mocht je met ons deze beoordeling willen bespreken dan kun je dit doen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
3 mei 2024
6 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling en leuk om te vernemen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 mei 2024
Ik vond de tijd tussen aankoop en bezorging best lang. Op zich geen probleem maar tussendoor ff mail was fijn geweest De chauffeur van bedrijf die matras bezorgde was wat onvriendelijk Wilde oude matras in 1e niet meenemen. Op mijn aandringen wel gedaan.
15 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback dit zullen we intern zeker bespreken. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 apr 2024

Auping prima, Trusted Shops moet stoppen met aanprijzen onnodige verzekering.

Twee Auping mattrassen besteld via de webshop. Prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en ook de levering was top. Helaas erg onpleziering om een aantal vervelende mailtjes van Trusted Shops te ontvangen, waarbij tegen betaling een extra verzekering wordt aangeprezen. Navraag bij Auping wijst uit dat deze verzekering compleet overbodig is. Ik heb Auping aanbevolen het contact met Trusted Shops te verbreken. Natuurlijk is deze review ook weer via Trusted Shops. Eens kijken of het geplaatst wordt. :-)_
1 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Hoewel wij van Auping het niet noodzakelijk achten, ben je als consument vrij om voor deze kopersbescherming te kiezen. Hiermee ben je beter beschermt indien bijvoorbeeld een webshop failliet gaat. We wensen jou nog veel plezier toe van je nieuwe matrassen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Kwaliteit zoals je die verwacht

Uitgebreide informatie en duidelijke eenvoudige keuzehulp op de site, goed bereikbaar en prima telefonisch te woord gestaan voor wat laatste vragen. En weer gekozen voor een kwaliteits matras van Auping. Voor de leveringsafspraak wordt netjes telefonisch contact opgenomen, ruime mogelijkheid om een levering in te plannen, daags tevoren krijg je het leverblok van 2.5 uur en de dag van levering hoe laat ze er zijn. Alles netjes verpakt. Een tip voor Auping: Een tussentijdse update geven van de te verwachten levertijd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen jullie veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Verkeerde informatie

Ik was van te voren gevraagd om goed na te gaan of mijn bed 140x200 wel op de plek van bestemming kon komen. Het frame zou uit een stuk zijn. Na heel veel meten heb ik de gok genomen dat het zou passen. Blijken het bij levering gewoon twee lossen frames te zijn dus veel stress voor niets. Inclusief alle kastje verwijderen etc, terwijl dit achteraf niet nodig was geweest. Dit is dus wel een minpuntje. De bezorgers, waren zeer professioneel en attent, alle verpakkingsmaterialen mee genomen, keurig gedaan.
Antwoord van auping.com/nl
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. We zijn blij te horen dat de bezorgers professioneel en attent waren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
10 mrt 2024

Heerlijke matrassen

In december 2023 heb ik 2 nieuwe matrassen besteld, hiervan 1 matras laten omruilen voor een andere hardheid na ruim 60 dagen. Zowel de aankoop als levering is allemaal vlekkeloos verlopen, heel erg tevreden met de nieuwe matrassen en we slapen er heerlijk op. Contact met klantenservice verliep alle keren keurig en vlot en ben er prima geholpen. Al met al een prima keus om voor Auping te kiezen, want alle bovenstaande is eigenlijk zoals je verwacht en het hoort en dat maken ze dus wel waar.
Antwoord van auping.com/nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! 😊 Bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in Auping! Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Moderne designs, geen bloemen, dieren, drukke prints.

Moderne designs, in alle primaire kleuren die met bruin zijn gemengd ! Veel kastdeuren, bedden en laminaatvloeren hebben een of ander bruin als permanente kleur. wanneer je primaire kleuren mengt met bruin dan passen ze probleemloos bij elkaar. Rood + bruin = bordeauxrood, groen + bruin= soldatengroen, geel + bruin = maisgeel, blauw + bruin = donkerblauw. Probeer maar eens uit. gegroet math@buskens.info ! Ik hoor van jullie.
31 mei 2024

Tegenvallend matras maar prima service.

Ik heb een Adagio matras besteld bij auping.nl. Dat werd snel geleverd door een vriendelijke bezorger die 10 minuten van te voren belde dat hij er aan kwam. Helaas beviel het matras niet, er was een harde scheiding tussen de zones en heb ik het weer laten ophalen. Dat ging ook vlekkeloos en na anderhalve week had ik het geld weer terug. Ik ben dus zeer tevreden met de service van auping.nl, helaas iets minder met het matras.
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Daarnaast wel fijn om te vernemen dat de service wel naar wens was. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
11 mei 2024
Gewoon helemaal goed vooral omdat vlak na de online bestelling een telefoontje (persoonlijk contact) volgde
15 mei 2024
26 apr 2024
Keurige bezorging en heerlijke matrassen Inizio medium. Stevig en toch zacht.
26 apr 2024
7 apr 2024

Makkelijk bestelproces

Uitgebreide site en beschrijving van de matrassen. We hadden ze al in een winkel bekeken. Vervolgens de Inizio matras online besteld. Dat ging makkelijk en eenvoudig. Circa 3 weken later werd het keurig afgeleverd, met een redelijk nauwkeurige tijdslot Helaas werd vrij kort na de bestelling het Inizio-matras met 25% korting aangeboden vanwege een actie. Dat was even zuur! Scheelde bijna € 200.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve feedback over ons bestelproces en de levering van de Inizio matras. We vinden het fijn om te horen dat alles soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice