auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.043 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Heel fijn bed! Alleen met de bezorging was het jammer dat de bezorgers mij niet even hielpen het oude bed te dragen naar de hoek van de straat. Was 10 meter verder. Nu heb ik zelf het bed moeten tillen van 2 personen. Kijk als ik nou een bed had besteld bij beter bed of een ander goed koop merk dan had ik dat verwacht. Maar omdat het Auping is en ik hoge verwachtingen heb van auping niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe bed. Jammer om te horen dat de service tijdens de levering niet naar wens was, we gaan dit terugkoppelen aan onze servicepartner. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 jun 2024

Tevreden klanten na bezoek Auping Store Leidschendam.

Verkoper Tom van Agen gaf ons zeer deskundig en professioneel advies met betrekking tot de keuze van Auping matrassen en kussens , we konden onze tijd nemen terwijl Tom van Agen ons de verschillen in matrassen en kussens liet zien en proberen en de uitleg erbij. Wij gingen tevreden de deur uit en met verbazing over de deskundigheid van deze verkoper in deze veranderende tijd.
24 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je een goede service in een Auping winkel hebt ervaren. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Mooi kwalitatief aanbod Fraaie korting maar die is zo vaak dat je er wel aan gaat twijfelen of het nog een aanbieding is. Meer verzend opties zijn welkom, geen fan van DHL bovendien geen controle over de lever datum / tijd. Geeft geen goed gevoel bij grote orders… met name bij dhl… die laten het ook als je er geen goedkeuring voor gegeven hebt buiten achter

Heel fijn bed

We zijn heel blij met het bed. Besteld in de webshop van Auping. Fijn was dat ik nog even ben gebeld voor een laatste controle, met als positief resultaat dat we nu twee spiraalbodems van 70cm hebben in plaats van één brede van 140cm. Die zou namelijk misschien te groot zijn voor ons trappenhuis. Ook fijn: het bed is voor ons gemonteerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Het gemak van online winkelen

Handig om online te kunnen winkelen. Uitleg op de site is goed. Als je zoals ik al ervaring hebt met een auping matras hoef je niet perse op het matras te liggen en bovendien; mocht het niet bevallen dan kun je het na een maand nog teruggeven. Bezorging was ook prima en geheel volgens afspraak. oude matras mee terug dus helemaal super.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier toe met je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 dec 2023
THE BEST EVER! Het is zoo heerlijk om in te slapen het is zo’n complexe samenstelling waardoor je helemaal tot rust komt en perfect ondersteund wordt. Ik heb nog nooit zo lekker geslapen als nu met de auping kussens. Voor iedereen aan te raden zou ik zeggen! Ook de service in de winkel was uitstekend! > mall of the Netherlands
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Bedbodem paste niet goed, uitstekend opgelost

Na het bestellen van een verstelbare bedbodem, bleek deze niet stabiel te liggen op ons huidig Auping Essential bed van ±9 jaar oud. Na contact met de klantenservice, heeft Auping gratis een nieuwe middenbalk geleverd voor het bed. Hierdoor past alles er weer netjes in. Dit vind ik echt uitstekende service, mijn complimenten.

Prettige bezorgdienst

Ik vond het prettig dat de bezorgdienst erg flexibel was. Ivm een verhuizing kwam het beter uit het nieuwe matras een maand later te bezorgen. Een matras heeft bij een verhuizing natuurlijk relatief veel te lijden. Dit was gelukkig geen probleem. Mijn dank hiervoor. Het matras zelf bevalt vanzelfsprekend ook bijzonder goed.
21 nov 2023
26 nov 2023

Van 15% zomaar naar 20% Foei

We hebben geprofiteerd van de verjaardagskorting van 15% op onze aankoop. Het is dan wel zuur om enige dagen na jouw aankoop te zien dat Auping een korting van 20% geeft door mee te doen met de overgewaaide hype vanuit Amerika, de zgn Black Friday. Voor iemand die zo zijn verjaardag viert vind ik dit niet echt netjes.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je bericht. Wij vinden het spijtig dat je de extra korting van Black Friday bent misgelopen. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
Fijne bezorgers, uitstekende uitleg voordat ze komen, ze namen het oude matras mee terug en ze legden het nieuwe matras op het bed met uitleg hoe het matras te behandelen. QHet Inizio matras ligt heerlijk! Mijn onderrug wordt prima ondersteund en draaien gaat prettig met de optimale vering. Koninklijk slapen!
AV
Arwin v.
Tilburg

Correcte afhandeling bestelling en retourzending.

2 Auping Cloud hoofdkussens (12cm dik) gekocht via de Auping webshop. Makkelijk te bestellen en correct en vlot geleverd. Ik vond de kussens persoonlijk iets te dun, dus de 14cm-dik versie besteld en de 12cm-dik versie geretourneerd. Retourneren ging makkelijk via DHL en vervolgens terugbetaling ontvangen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met het kussen in het juiste formaat. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
29 mei 2024
wij hebben 2 nieuwe matrassen gekocht, maar die zijn zo hard dat wij er rug en schouderpijn aan overhouden, wij hebben dit gemeld bij de Aupingstore in Enschede op 22 mei en wachten op antwoord van Auping, de nieuwe matrassen liggen op dit moment op de logeerbedden dus niet in gebruik m.vr.gr. Marij Wilms
31 mei 2024
We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart met het matras. We hopen dat je na de omruilservice naar een andere hardheid snel weer mag genieten van een goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
11 jun 2024

Goede service in totaal

De goede service in de Aupingstore in Heerhugowaard. En vervolgens de professionele levering en montage bij ons thuis, precies volgens afspraak. Bij de betaling via internetbankieren ging iets mis, maar vervolgens bij levering geen probleem, we konden later alsnog overmaken toen het wel goed ging.
13 jun 2024
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
MK
Marianne K.
Ugchelen
23 nov 2023
Kussen werd snel bezorgd. Wat ik wel jammer vind is dat je het kussen blijkbaar had kunnen ruilen. Dit is niet zo hygiënisch. In de meeste winkels kun je een dergelijk artikel niet ruilen. Nu had ik een beetje het idee, dat ik misschien een kussen had ontvangen, wat al door een ander is gebruikt.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling, je mag inderdaad gebruik maken van het herroepingsrecht bij een online bestelling bij ons. Echter is het wel zo dat het hoofdkussen niet opnieuw verkocht wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 mrt 2024

Snelle en vriendelijke bezorging

Ik vond eerst de 7 weken productie tijd best lang. Maar toen ze bijna voorbij waren werd ik al gebeld en die middag had ik al mijn nieuwe matrassen. Snel geleverd, alle verpakkingsmateriaal en mijn oude matrassen werden meegenomen. Dus totaal ontzorgd. Erg fijn! En een vriendelijke bezorger!

Zeer goede service

We hebben een heel set gekocht, bedframe, spiraalbodems en matras. Levering liep vlotjes en alles wordt voor je geïnstalleerd. We vonden het kleur van het bedframe toch niet passen bij onze slaapkamer en zonder problemen kan deze vervangen worden door een andere kleur. Zeer goede service!
10 jun 2024
Het gevoel krijgen dat je een cadeautje koopt ! Nette en gezellige verkoop medewerkers die weten waar ze over praten en duidelijk advies geven ! Ze weten wat voor jou het beste is /kan zijn ! We zijn er met tevreden gevoel geholpen en met een mooi bed de deur uit gegaan !
11 jun 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie veel slaapplezier toe met het nieuwe Auping bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 sep 2024

Ontspannen en professioneel

De persoonlijke benadering en het professionele advies van mevrouw Laleh is door ons als ontspannen en prettig ervaren. Ze luisterde naar onze wensen en speelde daar op in. Dank daarvoor! Verder de aflevering en montage door de monteurs van het bedrijf Montrieurs.
24 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zullen deze mooie woorden met Laleh delen en wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijjke groet, Auping Klantenservice.
13 mei 2024

Het winkelen bij Auping is mij …

Het winkelen bij Auping is mij goed bevallen : duidelijke en volledige informatie . Ik heb overigens geen contact gehad met de klantenservice en kan volgende vragen dus niet beantwoorden . Ik schafte wel een heel goede matras aan !
15 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling en leuk om te vernemen dat je fijn slaapt op het matras. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 feb 2024
Product is TOP, 190 grams hoeslaken is altijd van fijne kwaliteit. Bezorging kan beter, als er wordt vermeld voor 15.00 besteld volgende dag geleverd, ga er maar vanuit dat dit niet zo is. Ook Auping is afhankelijk van de bezorger en die heeft vaak andere plannen