auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.516 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.059 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Matras besteld, duidelijk op site en levering goed, bericht gehad wanneer matras bezorgd zou worden en ze belden wanneer ze zouden komen. Snel en netjes bezorgd en bezorgers erg vriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Matras besteld, vol tevredenheid over kwaliteit en bezorging. Maar geen papiertje of op internet te vinden hoe de tijk te wassen en of het uitmaakt hoofd of voeteneinde. Matras Arpoggia.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg leuk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe Auping matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
21 jun 2024
De dame die ons hielp was heel tactvol en deskundig. Ze gaf de informatie die we nodig hadden en ging bijzonder goed om met mijn echtgenoot die recent een zware operatie had ondergaan.
24 jun 2024
De internet winkel was prima. Ik vind de bedden alleen erg duur. Dat is jammer anders zou in iedere kamer in mijn huis een Auping bed staan. Nu alleen het matras en het bed van elders….
20 jan 2024

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht…

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht bij auping den bosch, zeer tevreden over de verkoopsters daar, nu via website molton en dekbedovertrek gekocht, ook snel geleverd, tevreden dus.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Alles prima volgens afspraak. Om te weten hoe restant van zaken is moet je een account aanmaken. De frequentie om een nieuw bed te kopen is dermate laag dat dit ook anders moet kunnen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen jullie veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
AV
Arwin v.
Tilburg

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

2 Sets Auping molton kussenslopen gekocht t.b.v. eerder gekochte Auping hoofdkussens. Makkelijk te bestellen in de Auping webshop. Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling.
12 nov 2023
Goede en duidelijke omschrijving van de producten. Duidelijke uitleg omtrent de maten en hoe te kiezen. Bestellen gaat heel gemakkelijk. De klant wordt steeds op de hoogte gehouden.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat het aankoopproces prettig is verlopen. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
7 mei 2024

Uitstekende service en informatie

Matrassen en een topmatras besteld na info van de site te hebben gelezen en vergeleken. Alles is volgens geplande tijd en netjes geleverd. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
8 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling en leuk om te vernemen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Alles ging prima, alleen had ik toch meer instopstrook aan het dekbedovertrek verwacht. Als het geschikt is voor 240 bij 200/220 dan zou ik nog extra verwachten om in te stoppen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback! We zullen dit doorgeven aan ons productontwikkelingsteam voor toekomstige verbeteringen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 jun 2024
Ik liep de welkoms 10%mis bij de bestelling op de webshop omdat die mogelijkheid daartoe ontbrak. Na reclamering is de korting teruggestort omdat ik al had betaald met ideal.
13 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij te horen dat wij je hebben kunnen helpen in de tegemoetkoming. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
17 jun 2024
Heel goed geholpen in de winkel. Na de bestelling wilde ik iets aangepast hebben en dat was geen probleem. Levering en montage ging ook goed. Heel blij met het nieuwe bed.
18 jun 2024
10 mrt 2024
Online kunnen bestellen en thuis afgeleverd met steeds voldoende informatie over welk matras en wanneer de levering zou zijn. En een heerlijk matras om op te kunnen liggen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze online bestelervaring en de levering! 😊 Bedankt voor je positieve feedback! We wensen je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 jun 2024
Zeer prettig! Dacht helemaal met ons mee en door hem hebben we nog verhoogde poten kunnen vinden voor ons bed. Gaf alternatieven voor wat we aanvankelijk wilden. Cht goed!
7 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat de service van de winkel zo goed is bevallen en wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 mei 2024

Prettige afwikkeling

Prettig dat mijn bestelling, goed en precies was afgewikkeld. Goed bezorgd en oude matras meegenomen. Hoefde nog niet extra zorg ervoor te dragen als alleenstaande vrouw.
15 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling en leuk om te vernemen dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 apr 2024
Snelle en keurige levering. Zou alleen eerst een account aanmaken voordat je een bestelling doe, zodat je de bestelling kan volgen. Achteraf is dat niet meer mogelijk.
17 apr 2024
Bedankt voor je review! We hopen dat je volop geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Het Auping Klantenservice
31 mei 2024

Slaap lekker

Alles prima goede service vanaf de verkoop tot het leveren en in elkaar zetten. Vind het alleen best veel geld voor een bed enige min punt. Maar dat gun ik mij zelf.
31 mei 2024
19 mei 2024

Perfect geholpen

Ik had bij het bestellen wat vragen en werd heel snel en goed geholpen via de chat! Heel erg fijn, verdere communicatie en levering verliep ook soepel. Zeer tevreden!
22 mei 2024

Kussen Wolk 14cm is eigenlijk te dik gekozen

Kussen Wolk 14cm is eigenlijk te dik. Ik had niet goed gekeken voor de juiste dikte. Had eigenlijk 10cm max 12cm moeten zijn. Gebruik het kussen dus momenteel niet.
Antwoord van auping.com/nl
Het is mogelijk om het hoofdkussen binnen 30 dagen kosteloos aan ons te retourneren, je ontvangt het volledige aankoopbedrag terug. Op onze website wordt een uitleg gegeven over het retourproces: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
24 dec 2023
We kwamen ons oriënteren. Verkoopster hielp ons prettig en niet opdringerig. Had kennis van zaken. Wij zijn hierdoor spontaan op het kopen van een bed over gegaan.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het aankoopproces zo prettig is verlopen. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.