auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.516 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.059 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

matras aankoop

Fijne matras aankoop makkelijk gevonden en maten opmeten waren geen probleem. Snelle levering precies binnen de aangegeven periode. Fijne bezorging door de bezorgdienst. De matras ligt comfortabel en slaapt er goed op. Helemaal top verzorgd door Auping
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent me de aankoop van je nieuwe Auping matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
28 mei 2024
Duidelijke website met heldere uitleg over de verschillen in matrassen. Keuze van lichaamstype mag wel iets duidelijker. Nadat een bestelling gemaakt is, kun je geen profiel meer aanmaken. Hierdoor was het niet mogelijk om de bestelling te volgen.
29 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen je feedback betreffende het volgen van de bestelling en zullen dit zeker meenemen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
Auping klantenservice
Vriendelijke meneer aan de telefoon duidelijk over versturen Dekbedovertrek, bed en spiraalbodem was al besteld bij Auping maar helaas Dekbedovertrek terug moeten sturen i.vm kleuren. Kan helaas geen foto’s toesturen want Dekbed is retour gestuurd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. We wensen je alsnog veel plezier toe met het bed en de spiraalbodem. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
13 apr 2024

Fijne kussen als ondersteuning bij het zitten in bed

Ik koos voor grote, stevige kussens die bestand zijn tegen een vochtige omgeving. Ze blijken heel geschikt om mee rechtop te zitten in bed in onze caravan. Ze zijn fijn licht van gewicht en voldoende vormvast. Als hoofdkussen zijn ze te groot.
16 apr 2024
Goede site en makkelijk bestellen. Ook goed: extra check of alles zou passen. Wat beter kan: laten weten dat de opdracht in behandeling is genomen. Je ziet dat niet goed op de site. Je betaald, heb even contact en dan is het 6 weken stil.
19 jun 2024

Vriendelijke mensen.

Goed advies en uitleg. Overigens staan er fouten op de verpakking van slopen, dekbedovertrekken en label van cloud-kussen. slopen en overtrekken zouden niet gestreken mogen worden en het cloud-kussen zou elke dag opgeschud moeten worden.
20 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback en voor het onder de aandacht brengen van de fouten op de verpakking en het label. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het advies en de uitleg in de winkel. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Auping Cloud hoofdkussen

Ik had online een cloud hoofd kussen besteld, deze bleek vanwege verkeerde hoogte nekpijn te veroorzaken, ik heb deze terug gestuurd en is keurig gecrediteerd en in een Auping winkel de juiste hoogte gekocht, sindsdien slaap ik heerlijk.
23 sep 2024

Matrassen Winkel Leidschendam

Wij hadden een Afspraak gemaakt maar die was daar niet doorgekomen, de enigste verkoper was net met een klant bezig dus die had weinig tijd voor ons, even rondgekeken eind van de middag weer terug, nu goed geholpen. Vandaar de 4,5 ster.
24 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je uiteindelijk toch nog een goede ervaring hebt gehad en wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Het kan eigenlijk niet beter.

Een fantastisch comfortabel bed, Zeer vriendelijke meneer aan de telefoon en zeer vriendelijke, rustige en behulpzame bezorgers. De monteurs hebben het bed prima gemonteerd en de ruimte netjes achtergelaten. Het kan eigenlijk niet beter.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier en uitgeruste nachten toe met het bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Er stond een verkeerd postcode adres op de bestellijst, die wel was gecorrigeerd op de factuurbon. Met hulp van de klantenservice is alles recht gezet , mijn dank hiervoor zodat ik de bestelling uiteindelijk keurig heb ontvangen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn dat ondanks de verwarring de service alsnog gewaardeerd wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Netjes volgens afspraak afgeleverd, zonder teveel emails te moeten ontvangen en de kwaliteit van hoeslaken en dekbedovertrek is natuurlijk echt Auping: TOP! Ook een verkeerd bestelde maat kon ik zonder gezeur retour zenden.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 jun 2024

Subliem

Super vriendelijke, begripvolle en terzakekundige advies van de verkoopster Conny. Het bed volgt ivm onze vakantie later. Dus daarover later wellicht meer. Maar we zijn heel verwachtingsvol naar de slaapkwaliteit erop.
24 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier toe met het bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 apr 2024

Zeer goed dekbedovertrek.

Duidelijke omschrijving van het artikel. Goede foto’s. Zeer goede kwaliteit van de dekbedovertrek. Heerlijk zacht. Grote instopstrook. Makkelijk in de was en komt goed uit de was. Snelle levering en prima ingepakt.
23 apr 2024
Goede service! De bestelde splittopper hoeslakens werden snel geleverd. Hoeslakens zijn van goede kwaliteit. Passen goed om de topper. Geen vouwen of opstaand matras. Blijft mooi in de was. Erg blij met deze koop
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
PN
Peter N.
Kerkrade
Ik vind het prachtig dat jullie zoveel artikelen hebben waaruit je je keus kunt maken. Het bestelde artikel werd heel vlug geleverd en was uitstekend verpakt. Ik kan jullie webshop echt aanbevelen.
9 mei 2024
De bestelling kwam snel en op de juiste tijd. Wij hebben het bestelde artikel niet gehouden omdat de kleur ons tegenviel. Dat moest dus terug en dat is snel en zonder enig probleem afgehandeld.
10 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de kleur niet beviel. Wellicht vind je een ander passend dekbedovertrek welke wel in de smaak valt.
Alles ging prima, een telefoontje dat ze er aan kwamen. En een kwartier later was alles klaar, en het oude bed meegenomen . Kan niet beter, en het bed slaapt nog goed ook Dank jullie wel. Nico.
WW
wps w.
Leimuiden
23 sep 2024
Vertrouwde levering. Lange levertijd waar geen mededeling over wordt gedaan. Goede kwaliteit en beter rechtstreeks bij Auping dan bij een re-seller die er weer iets meer uit probeert te slepen
24 sep 2024