auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.003 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

10 jun 2024
Aardige snelle monteurs en keurig op tijd,
11 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
ES
Erik S.
Tilburg
6 jan 2024
snel producten gevonden en korte levertijd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
7 jun 2024
Zeer tevreden. Goed en deskundig advies.
11 jun 2024
20 mrt 2024
informatie rondom levering, zeer accuraat
20 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 dec 2023
Alles goed behalve de te lange levertijd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Supersnelle levering en zéér goed product
Antwoord van auping.com/nl
Leuke korting. Snel en keurig afgeleverd
Antwoord van auping.com/nl
Lekker bed. Bezorging top. Heel tevreden.
26 okt 2023
Goede keuze van matras. Mooie uitvoering.
27 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 okt 2023

Zoals besproken.

De levering kwam wat laat maar was prima.
25 okt 2023
Snelle levering van een kwaliteitskussen
IG
Ineke G.
Landgraaf
17 nov 2023
Snelle leverling van een mooi dekbed : )
17 nov 2023

Mooie dekbedhoezen

Snelle levering. Prachtige dekbedhoezen
16 apr 2024
De bezorgers waren vriendelijk en snel.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze bezorgservice. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice :)
Heldere info over product en retourinfo
Antwoord van auping.com/nl
Levering en kwaliteit volgens afspraak.
28 mei 2024
Prima kwaliteit. Aflevering ook prima!
29 mei 2024
HT
Henk t.
Oegstgeest
Prima dekbed. Verder geen opmerkingen.
Antwoord van auping.com/nl
Supergoede product- en bezorg-service!
Antwoord van auping.com/nl
Kwaliteit van beddengoed is zeer goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg leuk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe beddengoed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.