auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

16 dec 2023
stop met vragen naar een beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 nov 2023
Sneller retouren afhandelen.
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zoals in eerder contact aangegeven vinden we het vervelend dat de verwerking van jouw retourzending langer heeft geduurd dan wat je van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 dec 2023
Het goede product leveren !!
Antwoord van auping.com/nl
Beste meneer Trost, we vinden het erg vervelend dat wij de bestelling in de verkeerde maat hebben geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
16 apr 2024
Alles bij is goed verzorgd
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Te laat retour geld terug
16 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Volgens onze informatie is de retourzending en terugbetaling binnen 4 werkdagen verwerkt. Mocht dit niet het geval zijn, zou je ons dan een e-mail kunnen versturen op klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
30 dec 2023
Stofje gladder verwacht
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback. Wat spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met het geleverde product. Het is altijd mogelijk om de bestelling (gedeeltelijk) te retourneren. Hierover vind u informatie op onze site: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren
24 mrt 2024
Mn bestelling brengen!
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen dit direct herstellen en je kunt binnen enkele dagen de bestelling verwachten! Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
23 nov 2023
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 jun 2024
18 jun 2024