www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.981 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

27 sep 2023
29 sep 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
KK
Kobus K.
Boxmeer
23 sep 2023
23 sep 2023
20 sep 2023
20 sep 2023
22 sep 2023
Bedrijf is onbereikbaar, aan telefoon automatisch bericht dat zegt dat je moet chatten via de website. Na eerst met een robot te moeten chatten zegt die dat niemand beschikbaar is en dat je een mail moet sturen waar binnen de 3 werkdagen op zou geantwoord worden. Is dus niet het geval. Los daarvan wou ik origine filters bestellen, toen ik deze in mijn winkelmandje plaatste kwam er een of andere rare pop-up waar ik opnieuw in mijn winkelmandje moest duwen. Maar dit waren ineens nep filters. Wat niet duidelijk te zien was op een telefoon. Conclusie je koopt hier dus nep filters voor 50cent minder dan originele. Erg raar.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Slechte service als verkeerd artikel is opgestuurd

Als het verkeerde artikel wordt verstuurd direct na melding het correcte artikel opsturen. Deze hadden we tenslotte besteld en betaald, nu zitten we al een poos op de afhandeling te wachten. Dit was de 1e en direct ook de laatste keer dat we via jullie hebben besteld. Zeer slechte service als het niet goed is gegaan. Besteld: 4 CA6903 Philips / Saeco AquaClean Waterfilter CA6903 Geleverd: iets van Allspares zie foto
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb een paar LG waterfilters voor mijn koelkast besteld en betaald. Op de factuur stond netjes de afbeelding van de LG-filters die ik nodig had. Vervolgens werden mij 3 Samsung waterfilters toegestuurd. Deze waren zo ie zo te groot. Bij het melden hiervan werd aan mij gevraagd om een foto toe te sturen van het geleverde product en artikelnummer, zodat er gecontroleerd kon worden of retourneren noodzakelijk was. Dit vond ik super absurd. Jullie weten zelf wat mij toegestuurd was en ik zag zelf dat die filters te groot waren. Ik weigerde uiteraard om een foto te sturen. 14 maart het product teruggestuurd. Vandaag 26 maart heb ik mijn geld nog niet teruggestort gekregen en de klantenservice is echt slecht bereikbaar, ook de chat mogelijkheid op hun site. Als ik deze week mijn geld nog niet terug heb, rijd ik die kant op.....
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Verkeerd product geleverd en geen enkele reactie

1 product besteld: waterfilters voor onze koffiemachine. Een totaal ander product geleverd gekregen... Direct gemaild met foto's erbij. Klantenservice telefonisch proberen te bereiken, meermaals. Ondanks openingstijden vd klantenservice, blijkt deze compleet onbereikbaar. Meerdere mails naar de klantenservice met het verzoek een passende oplossing en reactie te geven, helaas,.. tot op heden geen reactie. Wel bij elk verzoek van contact een mail van Trustpilot om een review te geven. Deze eerst genegeerd, want fouten maken we allemaal. Maar na zo lang wachten en 0 reactie, dan maar via deze weg m'n onvrede uiten en kijken of er wat gebeurt....
29 okt 2023

Foutieve levering

Bestelling werd vlot geleverd. Helaas wel met de verkeerde filters. De klachtafhandeling staat niet beschreven op de site dus maar mail naar klantenservice. Na diverse e-mails heen en weer te horen gekregen dat het artikel pas over 2 maanden geleverd kon worden?? Terwijl het op de site met slechts 2 dagen levertijd staat?? Niet veel later een bericht van post.nl dat het pakketje onderweg is. Dit bleek inderdaad de juiste filters te bevatten. Na ruim een week, de nodige verwarring en irritatie.
WD
jullie leveren uit met postnl, maar deze komen niet langs. Vanaf 16uur voeren zij alles naar een ophaalpunt waar wij het dan zelf moeten ophalen. Ofwel geven jullie door aan postnl dat ze wel degelijk de goederen bij de klant moeten afzetten ofwel is dit een reden om NIET meer met jullie samen te werken. Ps wij zijn een bedrijf en zijn officieel open van maandag tot vrijdag van 9 tot 17uur. Postnl weet dat !! (heel vaak zijn we hier zelfs 6.30 tot 19uur)
24 dec 2023
Levering was op tijd en ik kreeg wat ik bestelde. Ik bleek de verkeerde zetgroep besteld te hebben en heb per omgaande gemaild dat was 20 december. De dag erop gebeld: geen telefonisch contact mogelijk. Op de site een reactie formulier ingevuld op de 21 ste. Geen reactie op de 22 ste gehad. Bellen kon nog steeds niet. Chatbot geactiveerd en wederom alles ingevuld. Er werd weer een ticket aangemaakt. Kortom: ZEG GEWOON DAT JE DICHT BENT.... of reageer.

Klantenservice niet bereikbaar

Gemakkelijk te bestellen, bestelling snel verzonden maar helaas was men 2 artikelen "vergeten" te leveren terwijl deze wel op de pakbon stonden. Wel lastig om 2 grote filters in een doosje van 30x40x15cm te verpakken... Klantenservice is echter niet te bereiken via telefoon, mail of chat! Na ruim 1 week en berichtje dat men mijn verzoek heeft doorgestuurd. Erg jammer dat men wel binnen 1 dag kan leveren maar geen personeel inzet op de afhandeling.