www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.981 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

6 okt 2023
الطرد لايأتي!!!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Foute levering
Snelle service
18 jan 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam