www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.975 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

3 feb 2024
Ze hebben me de verkeerd producten geleverd. Ik heb voor 50 euro besteld 3 waterfilters voor een koelkast. Ik krijg 3 waterfilters voor een koffiemachine ter waarde van 25 euro
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
De levering was niet volledig en het antwoord op mijn klacht was niet correct. De bestelbon was gelijk aan de pakbon maar in het pak zat niet alles in wat op de pakbon stond.
23 apr 2024

Levensduur filter komt niet overeen met website

Bestelling was snel in huis. Beetje jammer dat er op de website geadverteerd wordt met een levensduur van 3 maanden voor het filter, maar de verpakking 1 maand aangeeft.
25 dec 2023
Een item te weinig geleverd. 9 stuks besteld en betaald maar slecht 8 stuks ontvangen. Mail geschreven maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen. Teleurstellend!
14 jan 2024

Verkeerde levering….en te weinig van de…

Verkeerde levering….en te weinig van de bestelde spullen. Na een paar keer bellen en een paar keer foto’s gestuurd te hebben van de verkeerde levering,….alsnog opgelost.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Zeer slecht geen ster waard telefonisch niet te bereiken emails worden niet beantwoord nooit meer zal ik hier bestellen verkeerde levering ontvangen wordt niet geholpen
3 dec 2023

verkeerde waterfilters geleverd

Er zijn verkeerde waterfilters geleverd. Telefonisch is men niet bereikbaar en ik heb nog geen antwoord op mails gekregen die ik naar de klantenservice heb verstuurd.
IV
Ivan V.
Schilde

Een week later geen bestelling ontvangen of communicatie hier omtrent

Een week na de bestelling te hebben betaald Iser buiten het mailen van de factuur geen communicatie geweest over de verzending en heb ik geen bestelling ontvangen.
18 feb 2024
Heb totaal wat anders gekregen dan besteld. En nu moet ik moeilijk doen en geld uitgeven. Om het retour te sturen. En heb dus niet gekregen wat we besteld hebben
21 nov 2023
Heb laast een artikel besteld , je kan nog eens telefonisch contact opnemen, wordt niet beantwoord, en geen reactie op mijn mail... Jammer ga nooit iets bestellen
23 nov 2023
18 feb 2024
Ik heb de alspares gekocht voor mijn brita maar ik twijfel of ze toch echt gelijkwaardig zijn. Denk niet dat ik ze nog eens zal kopen. Twijfel aan de kwaliteit

Onkalting tabletten

Heb ontkalkingtabletten bestelt maar krijg een onderdeel van een afzuigkap binnen Maar heb wel betaalt En het moet eerst langs de klantenservice Beetje jammer
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Correcte bestelling, betaling,maar verkeerde levering al 3 keer gebeld en 5 keer mail beantwoord met foto's nog altijd geen oplossing of antwoord van hun.

Incomplete levering

Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en wacht op een reactie van ‘de juiste afdeling’. Vanaf afgelopen donderdag, hopelijk komt er een reactie vandaag!
11 nov 2023

Bestelling niet aangekomen

Goedemorgen, mijn bestelling is niet aangekomen. PostNL zegt dat de bestelling dinsdag om 12.30 is afgeleverd.. geen briefje oid. Kunnen jullie mij helpen?
14 nov 2023
Nog geen antwoord gehad op mijn foutieve levering. Daarbij gebeld en niet te bereiken. Enkel per wharsapp( niet online) of mail en nog niet terug gemaild.
20 mrt 2024
Ik heb gebeld en gemaild ! Geen contact! De levering klopte niet en ik wil erg graag dat de andere helft ook geleverd wordt Mijn tel nummer 0654367898
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Er werd iets kompleet anders geleverd dan ik had besteld. Het werd wel goed opgepakt door de klantenservice en per direct een nieuwe levering gedaan.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerd artikel geleverd en nu Een week later nog niets gehoord dat ze het juiste artikel toe gaan sturen dst is geen service het is wel betaald

Slechte service

Gebruikt en niet functionerend onderdeel ontvangen, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en een antwoord op mijn mail duurt minimaal 3 werkdagen