www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.975 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Niets gekregen

Ik bestelde, betaalde, kreeg een factuur, maar een week later nog geen bericht van aankomst van het product. Dus, neen ik ben niet tevreden.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
WV
Wim v.
Diemen

Onvolledige levering

Helaas heb ik slechts de helft van mijn bestelling ontvangen. 6 waterfilters ipv 12 Ik wacht nog op een reactie van klantenservice
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Besteld 27 februari ,kon vanaf 3 maart geleverd worden Het is nu5 maart en ik heb nog niets ontvangen dus slechte beoordeling.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De inlevering was goed maar het Brita kraanfilter werkt van geen meter. Deksel gaat niet dichter waar door water door loopt
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De prijzen zijn die zonder btw en wanneer je de afrekening maakt komt er 21% bij. Staat niet vermeld dat het zonder btw is.
AB
A.M. B.
Rotterdam
20 mei 2024
IK HEB EEN KLACHT INGEDIEND OVER EEN EERDERE BESTELLING. GEEN ENKELE REACTIE. BEN BENIEUWD OF DIT EIGE ZIN HEEFT!!!!
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het product niet voldoet aan de verwachtingen. Graag ontvangen wij een ordernummer van deze order zodat wij je zo goed mogelijk verder kunnen helpen en zodat wij weten om welk product dit precies gaat. Dit mag je naar klantenservice@waterfilterwinkel.com. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Advertise was showing original Samsung product . However the product is not original product . I am disappointed.
18 jan 2024
Snelheid van leveren bestelling is goed. Kreeg echter totaal verkeerd product geleverd. Daardoor weer veel nawerk.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ons bestelling is niet volledig geleverd en wij hebben een mail gestuurd en na 3 dagen nog geen antwoord gekregen
16 mrt 2024
Verkeerd pakketje ontvangen maar geen contact te krijgen met de klanten service om dit op te lossen tot op heden
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Voor de tweede keer een foute bestelling geleverd, al een email gestuurd maar nog niets gehoord. Niet netjes.
20 mrt 2024

1 halfvolle fles

7 flessen ontkalker besteld, 1 ervan is maar halfvol. nog 2 sterren voor de goede kwaliteit voor het huismerk.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Snel geleverd alleen 1 product verkeerd geleverd.. mail gestuurd voor retour, na 4 dagen nog geen antwoord..
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde geleverd en nu nog steeds niks vernomen, wanneer de goede geleverd worden en die andere omgeruild
28 okt 2023
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Post Nl zegt dat het bezorgd is maar ik heb niets en de buren ook niet.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Niet geleverd wat besteld en betaald was. Maar er wordt wel snel en adequaat gereageerd op een mailklacht
11 okt 2023
They send me wrong package, dont answer i still wait. last time i buy something from this shop, thank you
12 okt 2023
8 dagen geleden mijn bestelling geplaatst maar is nog steeds onderweg. Zeer ondermaats in deze tijd
21 nov 2023
HP
Henk P.
Velden NL.
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Dik 4 maanden levertijd? Geen antwoord op een vraag hierover? Telefonisch niet te bereiken?