erotictreasure.nl- Logo - Beoordelingen

erotictreasure.nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Niks bijzonders beviel mij.In t geheel gewoon tevreden.Ging maar om 1 bestelling.Verder geen ervaringen m deze winkel. Spullen netjes op tijd gekregen. Moest er alleen 30 km voor rijden omdat DHL chauffeurs ( ook v andere firmas ) onbetrouwbaar zijn. Liegen keihard dat ze aan de deur geweest zijn terwijl dat niet zo is. Zodoende hoeven ze maar half werk te leveren en dumpen de niet afgeleverde spullen bij een DHL afhaalpunt. Dus kun je als klant nog zelf soms ver rijden om je bestelling af te halen. Waardeloos.

29 jul 2024
Vorige week de bestelling geplaatst. Belofte op site is. Vandaag besteld, morgen in huis. Na een week geen bestelling ontvangen. Na versturen mailtje, waar is mijn bestelling gebleven? Bleek de goederen niet voorradig, morgen binnen, overmorgen verzenden? Mocht er vorige week een berichtje zijn met, wegens een stockbreuk. Kunnen wij onze leveringsdatum niet respecteren. Mocht er alsnog een compensatie volgen. Even goede vrienden.

Beoordelingen voor erotictreasure.nl

Alles werd netjes en discreet geleverd. Jammer van het beschadigde label waardoor de bestelling later was. Wel snel antwoord en oplossing van de klanten service
22 aug 2024

uitstekend bedrijf

Betrouwbare bedrijf en zeer goede service, en mocht er toch een probleem zijn, dan is de oplossing in het voordeel van de klant
24 aug 2024
Geweldige service en kwalitatief goede spullen. Maxipills zorgen voor een hele nacht goede lekkere sex
Goed product en ben heel goed geholpen aan de telefoon super fijn
25 aug 2024
Goede informatie, goede dienstverlening.
25 aug 2024
Mooie spulletjes en netjes geleverd…
Goede producten en snelle levering
Snel geleverd in goede staat
20 aug 2024
Je krijgt wat je besteld
snelle goede service
Neuken
22 aug 2024
20 aug 2024
13 aug 2024
25 aug 2024
Zit nu al tien dagen tewachten op mijn bestelling en heb al twee verzoeken gekregen om jullie te beoordelen. Stuur eerst mijn bestelling en vraag me dan hoe goed jullie zijn