erotictreasure.nl- Logo - Beoordelingen

erotictreasure.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Niks bijzonders beviel mij.In t geheel gewoon tevreden.Ging maar om 1 bestelling.Verder geen ervaringen m deze winkel. Spullen netjes op tijd gekregen. Moest er alleen 30 km voor rijden omdat DHL chauffeurs ( ook v andere firmas ) onbetrouwbaar zijn. Liegen keihard dat ze aan de deur geweest zijn terwijl dat niet zo is. Zodoende hoeven ze maar half werk te leveren en dumpen de niet afgeleverde spullen bij een DHL afhaalpunt. Dus kun je als klant nog zelf soms ver rijden om je bestelling af te halen. Waardeloos.

29 jul 2024
Vorige week de bestelling geplaatst. Belofte op site is. Vandaag besteld, morgen in huis. Na een week geen bestelling ontvangen. Na versturen mailtje, waar is mijn bestelling gebleven? Bleek de goederen niet voorradig, morgen binnen, overmorgen verzenden? Mocht er vorige week een berichtje zijn met, wegens een stockbreuk. Kunnen wij onze leveringsdatum niet respecteren. Mocht er alsnog een compensatie volgen. Even goede vrienden.

Beoordelingen voor erotictreasure.nl

19 jun 2024
18 jun 2024
18 jun 2024

Misleiding

Het product zou plus size zijn staat op de site Maar in het echt is het maat xs kortom misleiding.
Antwoord van erotictreasure.nl
27 jun 2024
Wat vervelend dat de maat van het product niet klopt! We vermoeden dat u per ongeluk het verkeerde artikel heeft ontvangen. Zou u de klacht, samen met het ordernummer kunnen mailen naar info@erotictreasure.nl? We lossen het graag netjes met u op!
16 jul 2024
Leveringen
17 jun 2024
Snelle en correcte afhandeling van het geen besteld is. Is binnen 24 uur geleverd. Hier kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
11 jun 2024
Goed product en bestelling snel geleverd.