erotictreasure.nl- Logo - Beoordelingen

erotictreasure.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Niks bijzonders beviel mij.In t geheel gewoon tevreden.Ging maar om 1 bestelling.Verder geen ervaringen m deze winkel. Spullen netjes op tijd gekregen. Moest er alleen 30 km voor rijden omdat DHL chauffeurs ( ook v andere firmas ) onbetrouwbaar zijn. Liegen keihard dat ze aan de deur geweest zijn terwijl dat niet zo is. Zodoende hoeven ze maar half werk te leveren en dumpen de niet afgeleverde spullen bij een DHL afhaalpunt. Dus kun je als klant nog zelf soms ver rijden om je bestelling af te halen. Waardeloos.

29 jul 2024
Vorige week de bestelling geplaatst. Belofte op site is. Vandaag besteld, morgen in huis. Na een week geen bestelling ontvangen. Na versturen mailtje, waar is mijn bestelling gebleven? Bleek de goederen niet voorradig, morgen binnen, overmorgen verzenden? Mocht er vorige week een berichtje zijn met, wegens een stockbreuk. Kunnen wij onze leveringsdatum niet respecteren. Mocht er alsnog een compensatie volgen. Even goede vrienden.

Beoordelingen voor erotictreasure.nl

WV
24 jul 2024
21 jul 2024
19 jul 2024
Beschrijving artikel webshop kwam niet overeen met beschrijving ontvangen artikel.
26 jul 2024
13 jul 2024
3 jul 2024
Snelle levering, goede kwaliteit van de producten, eerlijke prijzen, en zorgzame verpakking. Tick! Bedankt!!
17 jul 2024
Duidelijke webshop..snelle levering.
2 jul 2024
Mooi op tijd en veel plezier er van.
24 jun 2024
Goede kwaliteit en snelle levering
11 jul 2024
de vlotte verzending