De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

2.145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.859 beoordelingen in totaal

Meedenken met de klant. Ik heb flame heaters besteld en per heater een gasdrukregelaarset erbij besteld, Echter deze zitten er standaard bij. Na melding heeft De Boer gezegd dat het jammer is dat het niet geconstateerd is. De sets komen retour. Verder had ik bij de bestelling gevraagd of er ook hoezen bij te verkrijgen zijn. Ik kon ze niet vinden op de site, maar daar geen antwoord op gekregen. Ik ben wel blij met de snelle aanmelding als klant om te betalen per factuur achteraf en de snelle levering.

Aan de service en de communicatie van de firma deBoer heb ik geen opmerkingen. Maar zij versturen de bij hun geplaatste bestellingen met PostNL naar België. Hier in de regio Mechelen (Belgie) is PostNL al een hele tijd een zeer onbetrouwbare transporteur/bezorger. Bij mijn bestelling is dit weer het geval, nu beweren ze dat het geleverd is, maar ze zijn zelfs niet aan de deur geweest. Gelieve ook ander verzendingspartners aan te bieden ipv PostNL. N.B.: De jaren daarvoor hebben we wel altijd een goede samenwerking gehad met PostNL, maar dat is blijkbaar verleden tijd.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

19 okt 2023
19 okt 2023
18 okt 2023
18 okt 2023
na betaling staat er geen de boer op bankafschrift en is onherkenbaar voor inlezen boekhoud programma spullen worden laat geleverd wat pas duidelijk word na dat je hebt besteld vervolgens incompleet en na dat je gebeld en gemaild hebt moet er ook nog een foto worden ge upload van het incomplete artikel waarom ? om te zien dat het ontbrekende onderdeel ontbreekt?? gaat allemaal tijd in zitten die ik weinig heb nee vroeger een heel goed3e zaak maar nu...neem maar eens kennis van de service bij schippers in bladel!
MS
Michael S.
Mechelen
10 feb 2024

Tricorp TFR160b Pattatenzak?

Snelle reactie op een klacht maar er wordt geen oplossing aangereikt. Als ik klaag dat mijn Slim-Fit T-shirt smallere schouder heeft dan lijf, en dat ik daar niets mee kan doen. Krijg ik als reactie dat het niet hun fout is maar die van de fabrikant. Kijk, ik ben van oordeel dat de verkoper zijn verantwoordelijkheid moet dragen en op zijn minst een oplossing moet aanbieden. Michael Segers
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact hierover en aangegeven dat we hier in Tricorp over in gesprek zijn. We willen graag uitzoeken hoe dit zit om in de toekomst fouten te voorkomen. Zodra wij meer weten komen wij er met een passende oplossing bij u op terug.
17 feb 2024
de bestelling is in twee delen verzonden eerste deel in goede orde ontvangen tweede deel zou vandaag 17-2-2024 worden bezorgt maar dat is verplaatst naar de maandag tussen 8 en 21.30 uur en daar ben ik dus niet blij mee ik zit nu op school te wachten voor jan met de korte achternaam dat frustreert mij behoorlijk maandag is het vakantie en dan moet ik 14 uur gaan wachten te gek voor woorden
17 feb 2024
Wat vervelend dat uw volledige bestelling langer op zich laat wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben en de bezorgtijd herberekenen. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Excuus voor het ongemak.
6 jan 2024
Ik had niets besteld bij de boer,ik kreeg wel een mail. Heb netjes gebeld dat ik niets had besteld dat was waarschijnlijk iemand met het zelfde e-mail adres als wat ik heb , dat kan natuurlijk niet. Werd terug gebeld en bleek dat de echte klant in Haaren een verkeerd e-mail adres had opgegeven. Maar nu krijg ik deze mail weer . Ik snap er niets van,maar er is wel wat fout bij de boer.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nogmaals een e-mail heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mogelijk is het iets later verwerkt en was deze e-mail al verzonden. Als u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij uw gegevens opzoeken en controleren of het e-mail adres juist verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.
Plaats je een bestelling, zit het product er niet bij. Bel je om dit door te geven, krijg je als antwoord. We moeten serieus gaan bekijken waar de fout ligt bij ons of de bezorger. Niet bij de bezorger, want de dag erna krijg je je bestelling. Echter nog het verkeerde ook. Hoe moeilijk kan het zijn. Het klaarmaken van een bestelling
Antwoord van De Boer Drachten
Wat jammer dat uw bestelling niet in 1x geleverd kon worden. Over levering van een verkeerd artikel is bij ons niet bekend. Wij werken met verschillende locaties waardoor het voorkomt dat van 2 depots wordt verzonden. Wij blijven altijd ons best doen om zo spoedig mogelijk te leveren. Wij hopen u als klant wederom te ontmoeten en wensen u een fijne dag toe!

Product aan verkeerde klant meegegeven

Na een Internetbestelling waarbij ik enkele uren later het product zelf aan een andere klant meegegeven die later in de winkel kwam. Ik zou een het verkeerd product meekrijgen. Helaas was de voorraad in de winkel op, wel kon ik het product afhalen bij het magazijn verderop
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen we niet helemaal wat u bedoeld. We hebben contact met u opgenomen om het probleem te bespreken.
Tja besteld met app ! De volgende dag nog een rekening via mail toegestuurd krijgen ! Post nl zegt bezorgd te hebben en echt niks gekregen hebben !! En we wonen op een boerderij alleen hoor ! Tja mijn geld kwijt en ook geen werkhandschoenen ! Zeer spijtig hoor
16 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben hier contact over via de e-mail. PostNL zegt inderdaad dat het geleverd is. Wij willen u verzoeken op onze e-mail te reageren zodat we een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Op die manier kunnen wij u nogmaals de handschoenen toesturen of uw aankoopbedrag crediteren.

De prijs is goed, verzending slordig..

De prijs is goed en de levering snel. Maar dan wordt een apparaat met label 'Handle with care' en duidelijke pijlen 'This side up' voor staand transport, toch liggend verzonden.. Dat vind ik slordig en doet afbreuk aan de rest..
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Helaas hebben wij geen invloed op hoe de bezorger uw pakket vervoerd. Wij zullen dit oppakken met de desbetreffende bezorgdienst, om dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u schade aan uw product hebben, dan vernemen wij dit graag.
23 nov 2023
2 werkbroeken besteld, week later gebeld, blijkt dat het niet besteld te zijn, toen opnieuw besteld, broeken opgehaald zijn het 2 verschillende broeken, tja dan kan ik geen 5 sterren geven. Vr gr Hans van Marion.
24 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat dit gebeurd. We zullen contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.

Aflevering kan beter.

De bestelling is conform afspraak geleverd. Echter de staat waarin het pakket was afgeleverd verdiend niet de schoonheid prijs. Hij was flink beschadigd aan de buitenkant. De binnenkant lijkt ok.
Antwoord van De Boer Drachten
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Zo te zien is er met het vervoeren van uw bestelling iets gebeurd. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd.
Ongeveer 7 weken moeten wachten op een order normaal binnen 2-5 werkdagen zou verstuurd worden. Pas communicatie ontvangen hieromtrent toen ik zelf na 2-3 weken een mail stuurde.
Antwoord van De Boer Drachten
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor.
JV
Jack v.
Tilburg
Het is wel iedere keer iets. Defecte spullen. Beschikbare spullen niet geleverd en deelleveringen die je moet bevestigen wanneer niet alles beschikbaar is. Erg rommelig.
17 feb 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd om te kijken of wij u verder kunnen helpen.