De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

2.145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.859 beoordelingen in totaal

Meedenken met de klant. Ik heb flame heaters besteld en per heater een gasdrukregelaarset erbij besteld, Echter deze zitten er standaard bij. Na melding heeft De Boer gezegd dat het jammer is dat het niet geconstateerd is. De sets komen retour. Verder had ik bij de bestelling gevraagd of er ook hoezen bij te verkrijgen zijn. Ik kon ze niet vinden op de site, maar daar geen antwoord op gekregen. Ik ben wel blij met de snelle aanmelding als klant om te betalen per factuur achteraf en de snelle levering.

Aan de service en de communicatie van de firma deBoer heb ik geen opmerkingen. Maar zij versturen de bij hun geplaatste bestellingen met PostNL naar België. Hier in de regio Mechelen (Belgie) is PostNL al een hele tijd een zeer onbetrouwbare transporteur/bezorger. Bij mijn bestelling is dit weer het geval, nu beweren ze dat het geleverd is, maar ze zijn zelfs niet aan de deur geweest. Gelieve ook ander verzendingspartners aan te bieden ipv PostNL. N.B.: De jaren daarvoor hebben we wel altijd een goede samenwerking gehad met PostNL, maar dat is blijkbaar verleden tijd.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

GM
10 feb 2024
Slechte levering. In delen en je krijgt alleen een reactie als je mailt. Beloven maar niets doen. Eer je alles hebt voor je klusje ben je zomaar twee weken verder.
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Helaas is uw order inderdaad om onbekende reden blijven steken in het systeem. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen, dat we dit momenteel aan het uitzoeken zijn. Wij hopen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Onze excuses voor dit ongemak!
Kapotte doos, dicht getaped met bedrijfstape van de Boer. Met de opmerking dat ze niet verantwoordelijk zijn voor wat er tijdens vervoer gebeurd....
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Als het product schade heeft helpen wij u graag verder.
Er staat bij t bestellen voor ..... Besteld morgen in huis. Prima als dat niet lukt maar dan kan je er beter ook niet mee adverteren
Antwoord van De Boer Drachten
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
Abus hangsloten besteld 65/50 maar krijg 65/30 die zijn kleiner kan wel terug sturen maar kost je zo 15 euro ,verpakking is verbroken
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd om dit probleem met u op te lossen.
Grijs/zwart sokken besteld, zwarte sokken gekregen. Het duurde best lang voor er duidelijkheid was omtrent mijn bestelling
bezorging niet op zondag, je kan bij jullie niet op zondag bestellen maar jullie laten iemand anders wel op zondag werken
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wij hebben u een e-mail gestuurd met de uitleg over dit voorval. Helaas heeft PostNL inderdaad afgelopen zondag pakketten van ons bezorgd. Zoals u inmiddels weet is dit helaas buiten onze macht en wil om gebeurd.
Ik vond dat het heel slecht verpakt was Als die pakbon eraf was gegaan had ik nog willen zien of ik wat gekregen had
14 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bakken niet goed verpakt waren, wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Mocht het product beschadigd zijn, dan bent u vrij om foto's te sturen, zodat wij u hier eventueel in tegemoet kunnen komen. Onze excuses voor het ongemak.
18 feb 2024
Ik kreeg bij de pomp, recommention items erbij, deze pasten niet eens op de pomp.. dus erg teleurstellend.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen.
Na 5x mailen eindelijk de bestelling binnen.. En het is niet de eerste keer dat het niet goed gaat…
Antwoord van De Boer Drachten
U had een artikel besteld wat niet op voorraad was. Daarover hebben wij u zo goed mogelijk geinformeerd. Het spijt ons dat de leverancier niet sneller kon leveren.
2 onderdelen besteld. 1 geleverd maar incompleet. Moet morgen eens aan de telefoon gaan hangen.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling incompleet is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.
14 jan 2024
25 december besteld en bijna 3 weken later bezorgd zonder enige melding van een latere levering.
Bezorging Post NL levert niet maar levert bij bezorgpunt moeten er iedere keer weer achter aan
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de PostNL bezorger niet bij u bezorgt, maar het naar het bezorgpunt gaat. PostNL probeert altijd 1 x bij u thuis aan te bieden, daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt. Wij nemen dit soort klachten natuurlijk serieus en zullen dit melden bij PostNL. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.
De chauffeur zich melden en niet zomaar ergens de boel neerplempen terwijl we aanwezig zij
20 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de service van de vervoerder te wensen over heeft gelaten. Ik zie dat het met een andere vervoerder is gegaan en niet met onze eigen dienst. Wij zullen hier een melding van maken.
11 mei 2024
Op de website stond dat het op voorraad was vervolgens heeft het 3 weken geduurd
13 mei 2024
Wat vervelend om te horen dat het product zo laat geleverd werd. Soms kan het helaas gebeuren dat een artikel niet in het aantal waarin u het besteld op voorraad is. U heeft er bijvoorbeeld 8 besteld en dan zijn er maar 3 daarvan op voorraad. Ons excuus hiervoor.
18 jun 2024
De no worm pasta is over de houdbaarheiddatum. Kon bewaard worden tot mei 2024.
19 jun 2024
3 mrt 2024

De levering was snel, product beschadigd

De levering was snel, maar de product is een beetje beschadigd. in bijlage foto
11 nov 2023
Ik had aangegeven levering op dinsdag 14 nov, maar het was er op vrijdag al
14 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bestelling niet op uw gewenste datum is afgeleverd. Wij zien dat dit niet goed is doorgekomen in ons systeem. Onze excuses voor het ongemak.
20 mrt 2024
na het bellen over een probleem met een product word je niet terug gebeld
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat wij niet tijdig uw probleem hebben kunnen verhelpen. Wij hadden uw vraag extern uitstaan en helaas niet tijdig reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
PW
Petra W.
OOSTROZEBEKE.
14 jun 2024
Artikel besteld en volledig kapot ontvangen met als gevolg retournè
14 jan 2024
Leveren duurt veel te lang. Duurt 3 weken voor je wat binnen hebt.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas hadden de accu's van Makita inderdaad een langere levertijd dan normaal. We hebben wij geen invloed op de levertermijnen van Makita. Alsnog onze excuses voor deze vertraging.