onlineverf.nl- Logo - Beoordelingen

onlineverf.nl

3.529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.083 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor onlineverf.nl

7 mei 2024

Meestal tevreden over de service, maar ….

Altijd tevreden over de service van onlineverf.nl Alleen het grote prijsverschil van 10 € voor de Sikkens Rubbol XD HIGH Gloss voor 1 ltr vergeleken met een andere online verfzaak (De Verfmenger) is een beetje wrang.
7 mei 2024
Bedankt voor je review. In het eerder contact is vermeld dat wij spijtig niet zelf onze prijzen kunnen bepalen. De prijzen zijn afhankelijk van leverancier, inkoophoeveelheid en service die wij kunnen beiden. Ook wordt er een advies prijs meegegeven voor de verkoop van onze producten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
8 mei 2024
Een kleur uitgezocht die te vinden was op de site. Besteld en geld overgemaakt. Dag later een mail dat de gekozen kleur niet met de Sigma mengmachine gemaakt kon worden. Waarom dan de kleur op de site zetten ??
8 mei 2024
Bedankt voor je review, Helaas is het voor ons niet mogelijk om een bepaalde kleur uit te sluiten voor een product type. Om die reden stond de gewenste kleur open. Wij producten zo snel mogelijk de klant te informeren over dit ongemak zodat wij dit ook snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

Besteld maar nog niets ontvangen

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Onlineverf.nl! Helaas heb ik deze kleur niet op voorraad. We gaan hem uiterlijk volgende week maandag voor u bestellen! Waarom pas na 1 week bestellen en niet direct
Antwoord van onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. We zien in je bestelling dat je een Painting The Past product hebt besteld. Bij dit product is echter aangegeven dat er een levertijd kan zijn van 3-5 werkdagen. Bij dit merk moeten wij spijtig aan een bepaald bedrag komen om een bestelling te plaatsen. Om die reden konden hij helaas niet direct je gewenste product bestellen. Onderhand is je gewenste product al besteld en verwachten wij spoedig binnen te krijgen. Excuse voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
20 mrt 2024

Te laat geleverd

Ik had mijn bestelling hier geplaatst omdat zij next day delivery garandeerden. De levering werd niet op tijd door de webwinkel overgedragen aan postNL, waardoor de levering pas 2 dagen later aankwam.
20 mrt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je bestelling is op 11 maart bij ons binnen gekomen. Die dag is je bestelling verwerkt en overgedragen aan PostNL. PostNL heeft de bestelling in de nacht van 11 op 12 maart verwerkt maar heeft helaas later die dag aangegeven je zending niet te kunnen bezorgen. Je bestelling is dan door de vertraging welke is ontstaan bij PostNL, één dag later later geleverd, op 13 maart. Wij betreuren dat je de zending helaas één dag te laat hebt ontvangen. Dit is inderdaad niet volgens onze leverbelofte maar ook onze vervoerders hebben het drukker gehad die periode. Hier willen wij dan ook onze excuses voor aanbieden. Hopelijk heb je inmiddels je klus kunnen starten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
5 mei 2024
We wensen een gevelverf te kopen en kopen hiervoor een testpakket om het kleureffect op de buitengevel te bekijken. Er wordt ons een muurverf geleverd die enkel voor binnengebruik geschikt is.
6 mei 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Bij ons is de Sigma Colour Tester besteld. Zoals de product omschrijving aangeeft het een product om een kleur te kunnen testen. Het product is voor binnen gebruik en geschikt voor een muur. Helaas bestaan er geen kleine testers welke een buitenverf samenstelling hebben. Onze excuses. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Als iets niet op voorraad is graag tijdens het bestellen aan geven. Niet via de mail een dag later. Hier kunnen wij niet mee plannen met vriendelijke groet, Andries Huisman
Antwoord van onlineverf.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service niet als goed hebt ervaren. We zijn bezig om onze klanten sneller op de hoogte te stellen als een product niet op voorraad blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
3 feb 2024
De verfbak plastic houder groot schiet bij het rollen van de verf steeds uit de verfbak groot. De plastic houder zit er niet strak in. Dit werkt totaal niet prettig!
Antwoord van onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het inzetbakje niet naar wens is. Helaas is dit product niet strak in de bak aangezien het makkelijk verwijderd kan worden na gebruiken. Een mogelijke oplossing voor dit probleem is het vast tapen met 2 stukken aan de kopstekanten. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

De snelle levering vond ik goed, dat alles onder de (natte) muurverf zat iets minder. Emmer leek wel dicht te zijn, misschien geknoeid tijdens het vullen?
Antwoord van onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat de bestelling beschadigd bij je is binnengekomen. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met de producten en het mengproces om waardoor dit niet ontstaat. De verwacht is dat het product door het vervoeren is gaan lekken rondom de deksel rand. Graag komen we met je in contact op een passende oplossing aan te bieden. Je kunt ons bereiken via 085 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
3 okt 2023
Snelle levering. Bestellen ging gemakkelijk maar helaas emmer voorstrijk had gelekt. Kan online verf waarschijnlijk niets aan doen. Post NL wel.
Er werd geleverd maar een gedeelte ontbrak. Na contactname werd beloofd dat het saldo zou worden geleverd. Tot op heden niets ontvangen!
Antwoord van onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Er is met onze klantenservice contact geweest over de BTW teruggave. Deze terugbetaling is in behandeling en zal zoals woensdag vermeld is binnen 1/4 werkdagen uitbetaald worden. Verder is er spijtig geen contact geweest over ontbrekende artikelen. Dit willen wij uiteraard graag oppakken en adviseren dan ook om contact op te nemen met onze klantenservice om dit verder op te lossen, klanteservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
11 mei 2024
Maandag besteld vrijdag pas gekregen,door drukte door Hemelvaart op donderdag (sorry hoor).maak da geen reclame andere dag in huis
13 mei 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat je de bestelling later hebt gekregen dan door ons op de website is aangegeven. Hier willen wij dan ook graag onze excuses voor aanbieden. Door de ineens oplopende drukte bij onze vervoerder is je pakket helaas niet op het beloofde moment geleverd. Inmiddels heb je de zending mogen ontvangen. Veel succes met je schildersklus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
7 mei 2024
Goede service en snelle levering. Verf was niet echt dekkend. Moest 3x verven, waardoor het op was. Nu heb ik een lelijke plek over.
7 mei 2024
Bedankt voor je review. Ik heb even naar je bestelling gekeken en zie dat je de Jotun Demidekk Terrasslasyr bij ons hebt aangekocht. Dit is een transparantie beits waarbij je de houtnerven en de houtkleur nog licht doorheen gaat zien. Hierdoor kan het inderdaad kloppen dat het product geen dekkend resultaat heeft gegeven bij het aanbrengen van 2 of zelfs 3 lagen. Het beste resultaat wordt bereikt door 1 à 2 lagen aan te brengen over de gehele lengte. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
NM
N M.
Zeist
1 nov 2023
Jullie acties beter omschrijven. Je laat nu een klant lopen vanwege een bakje en een rollertje. Er zijn meer leveranciers, dombo’s
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas konden wij geen bakje en rolletje naleveren omdat in onze actie vermeld stond dat er een kortingscode gebruikt moest worden vóór afrekenen. Ook stond er vermeld dat deze actie achteraf net verrekend kon worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

1 minpunt

Bestelling te laat geleverd(zoals bijna overal), verder alles keurig in orde. En netjes opgelost door Onlineverf.nl
18 apr 2024
Snel opgestuurd en netjes verpakt. Er wordt helaas niet meer met je meegedacht als je een artikel bent vergeten.
6 okt 2023

Traag

Mijn 1ste pot (bestelling) was er de dag nadien al , nu nog 2de pot besteld en nog steeds niet ontvangen?
Men weet ervan, gaat om kortingcodes
Antwoord van onlineverf.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Echter is het bij ons helaas niet mogelijk om alle active kortingscodes op te geven voor 1 bestelling. We hopen uiteraard dat je gebruik hebt kunnen maken van de kortingscode waar je het meeste aan hebt. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Als bij een bestelling aangegeven word dat op een bepaalde dag word geleverd moet dat wel gebeuren.
Antwoord van onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. De bestelling is op zaterdag 13 januari gereed gemaakt en vervolgens verzonden. PostNL heeft vervolgens op de afgesproken leverdatum, 15 januari, je pakket aangeboden. Helaas geven zij aan dat de bezorging bij je gewenste adres niet gelukt is. Om die reden hebben dezelfde dat je pakket niet afgegeven bij een PickUp Point bij je in de buurt. Daar ligt je bestelling klaar om afgehaald te worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Jullie zegt volgende dag in thuis, maar was niet zo! Daarom ik anuleer de bestellingen
Antwoord van onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas was er een product niet bij ons op voorraad. Dit is via de mail gecommuniceerd waardoor er vervolgens telefonisch contact is geweest. Hierin is besloten de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je niet volledig tevreden bent met onze service. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl