Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

TR
Mijn ervaringen met Topdrinks is altijd uitstekend. Kleine kanttekening, hun whisky assortiment valt de laatste tijd tegen. Heb 7 a 8 flessen op het oog maar zijn al tijden uitverkocht.
De afwikkeling van de bestelling maakte een zeer professionele indruk. De verpakking van de bestelling was uitstekend. Ik heb geen tips of adviezen, omdat alles (zeer) verzorgd was.
15 mei 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de wijze van verpakken en professionaliteit van onze webshop. Wij hopen je in de toekomst weer op onze website te mogen verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
16 dec 2023
Product is zoals beschreven. Snelle verzending. Track en trace beschikbaar. Werkpunt: bij de advents met rum staat er geen verschil beschreven tussen de blue, red of green edition.
2 nov 2023
Er is niets op aan te merken Chapeau 🎩 ga zo door! Perfecte levering en perfecte merken, dus de juiste keuze!

Simpel en super

Bestelling was makkelijk om te doen, werd geleverd binnen de beloofde tijd en was erg goed verpakt zodat er geen glasbreuk was. Ik zal zeker nog eens een bestelling doen!
Als klant ben ik zeer tevreden met het snelle service en het levering? ben heel blij met u. Dankjewel voor u vertouwen als klant van u. Met vriendelijke groet. Jc tay
17 dec 2023
Snelle levering, goede berichtgeving betreft het aankoop tot verzending. Mogelijk beter, betere/ stevige omverpakking ter verkoming van beschadiging binnen verpakking
17 dec 2023

Veel op voorraad

Makkelijk bestellen, veel soorten drank op voorraad, die bij andere winkels zijn uitverkocht. En mooie aanbiedingen. Top dat je kunt kiezen voor achteraf betalen.
7 jan 2024
1foute levering, kreeg vodka terwijl ik Ballentine's whiskey heb besteld,heb ze geïnformeerd via mail maar tot op heden geen respons. Eigenlijk gewoon slecht!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een retourverzoek hebben plaatsgevonden . Met vriendelijke groet, Renate
14 apr 2024

Nu het assortiment is geweldig maar de levering soms niet goed een week gewacht bleek de bestelling bezorgd bij een restaurant dus dpd op de vingers re tikken
3 jun 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Excuses dat het ergens anders werd bezorgd. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Veel keuze voor mooie prijzen. Bestellen gaat makkelijk flessen waren goed verpakt en werden netjes optijd bezorgd met post nl. Ik ben een zeer tevreden klant
Zeer ruim aanbod (whisk[e]y) vergeleken met andere Slijters. Ook fijn dat in dat Segment Literflessen leverbaar zijn want door 70 cl. zijn Wij snel heen.
8 okt 2023

Bezorg service van nop...

Er is niks mis met jullie site. Bijna alles is ook goed gegaan alleen het laatste gedeelte... ik wacht sinds eind afgelopen maand op mijn bestelling.
10 mrt 2024
Snelle bezorging, maar o, die verpakking!! Een boodschappentas vol met ribbelkarton voor 1 fles, zucht. En de doos eromheen was ook overdreven.
La rapidité du service de livraison est top. Peut être améliorer l'emballage de la bouteille pour plus de sécurité, pour qu'elle ne casse pas.
4 feb 2024
Snelle levering. Enber was tijdens transport met de vervoerder een fles gebroken,kreeg gelijk mijn geld terug gestort op de rekening,top!

Zeer goede klantenservice

Er deed zich een probleem voor met de pakketdienst en ik kreeg onverwijld het aankoopbedrag terug, zeer tevreden over de klantenservice!
Het bestellen tot het bezorgen gaat uitstekend. Alles netjes en optijd zoals aangeven. Goede track and trace en optijd aan de deur 👌
6 jan 2024

Goedenavond

Goedenavond, de prijzen bij Topdrinks zijn helemaal goed, echter de laatse bezorging ging mis, jammer. vriendelijke groetjes, Jo.
Er waren geen problemen, bestelling gedaan rond 17.00 u en de volgende dag was het product afgeleverd. Alles was in orde. Erg fijn!