Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.939 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

13 mei 2024
Niet zeggen dat wanneer er voor 21.30 wordt besteld de volgende dag geleverd wordt. Jullie hebben de order er pas de volgende dag uitgedaan
24 jul 2024
Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is als de levering niet volgens verwachting verloopt. Het spijt ons te horen dat uw bestelling later dan beloofd is verzonden. We zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt en onze beloftes nakomen.
Pure service. Placed an order for several bottles. In the end, I only received one and a week later I’m still waiting for a refund.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you never received your order. Our sincere apologies! We will discuss this with the carrier. We see that a refund has since been implemented. You may expect this soon, Kind regards, Marie
Problèmes de livraison avec ADB: n’a pas identifié notre adresse, alors que correcte ! Plainte à déjà été déposée sur votre site.
Antwoord van Topdrinks
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas reçu votre commande en raison d'un problème d'adresse. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous vous proposerons bien entendu un remboursement. Veuillez contacter l'un de nos collègues à cet effet. Cordialement, Carla
4 mei 2024
De doos van de fles Macallan 18 years sherry oak die ik aangekocht heb, was beschadigd. Eigenlijk niet OK bij zo'n dure fles.
24 jul 2024
Absoluut niet oke en dank voor nemen van de moeite om review te schrijven. Wij zullen dit intern bespreken en bekijken wat voor oplossingen er voor zijn om dit in de toekomst te voorkomen.
Bestelling niet volledig geleverd, contact gehad via mail en bedrag zou gerestitueerd worden. Daarna niks meer gehoord
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nooit volledig hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien contact met een van onze collega's en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Renate
MV
M. V.
Rotterdam
19 apr 2024

Een zaterdag levering komt dinsdagmiddag

Een zaterdag levering komt bij Topdrinks op dinsdag middag binnen....... Wel betaal je €5,95 leverings kosten.....
19 jun 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet binnen de afgesproken tijd hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Met vriendelijke groet, Marie
26 dec 2023
Pakje nog steeds niet ontvangen . Best een andere bezorger zoeken dan DPD want die zijn waardeloos .
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je hem inmiddels hebt ontvangen. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Renate
12 okt 2023

Bezorging is mweh

Bezorging is meteen doorgestuurd naar winkel die maar 4 dagen open is, van 10:00 - 18:00. Niet handig.
Notre dernière commande n'a jamais été livrée par DPD post ! Comment allez-vous régler ce problème ?
Antwoord van Topdrinks
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous constatons que vous êtes maintenant en contact avec l'un de nos collègues et que vous avez trouvé une solution. Cordialement, Carla
26 nov 2023
Toujours pas de nouvelles du colis , une plainte va être déposer,site à déconseiller ,malhonnête
29 okt 2023
Tot op heden werd mijn bestelling niet geleverd. Ook geen bericht rond verzending of vertraging.
Nou, vandaag besteld, is morgen in huis. Dus nu nog steeds niet geleverd!!
Voor de tweede keer een incomplete levering. Ik wacht nog op ‘refund’.
17 okt 2023
refund my money back because Topdrink isn't able to deliver the order
15 nov 2023
Bestelling niet aangekomen

No wine, no refund

Ordered wine for 150 euro 1 week ago, haven’t received the package and didn't get any refund
Antwoord van Topdrinks
Dear , thank you for your review. We are sorry to hear that you have not yet received your order. Our sincere apologies! We see that it has been returned to us. It will be processed soon after which a refund will follow. Kind regards, Marie
20 jan 2024

Still waiting...

It's more than a week since I made my order and I still haven't received anything.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you did not receive your order. Our sincere apologies! We will discuss this with the carrier. We see that you are now in contact with one of our colleagues to reach a solution. Kind regards, Mel

Klantenservice onvoldoende

Prima site en goeie prijzen maat klantenservice droevig. Lezen mails slecht
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat er niet correct werd omgegaan met jouw emails en dat je hierdoor een slechte ervaring hebt ervaren met onze klantenservice. Onze welgemeende excuses! Dit had niet mogen gebeuren! Wij hopen dat dit je er niet van weerhoudt om in de toekomst weer bij ons een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Marie
ND
Nelsy D.
Leerdam
21 sep 2023
Op de site staat vandaag besteld morgen in huis dat is niet waar
5 okt 2023
Bezorging werd telkens maar uitgesteld en niet thuis aangeboden