Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.775 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

28 okt 2023
Lichtsterkte valt tegen. Accentverlichting onvoldoende.
Bezorging door DPD is slecht. Handleiding klopt niet.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat u slechte ervaringen heeft met de vervoerder. Voor de handleiding kunt u contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,

bestelling niet bezorgd

Een week een bestelling geplaats, en nog niet verzend
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw pakketje nog niet is bezorgd. Door drukte lopen de vervoerders achter in de verwerking van de pakketten. Mocht er morgen nog geen verandering zijn in de status, dan horen wij dat graag van u. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak.
8 nov 2023
Pakket is na 8 dagen nog steeds niet geleverd door dpd
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat de bestelling inmiddels is geleverd, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag van u. U kunt dan contact opnemen via het contactformulier op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinfomeerd, Met vriendelijke groet,
7 nov 2023
Slechte levering van de 10 lampjes waren en zes kapot
7 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling en wat vervelend dat u defecte lampjes heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website. Zij helpen u graag verder om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
17 dec 2023
Product was niet op voorraad, wel netjes afgehandeld
28 apr 2024
Na meer dan 3 weken nog geen geld terug gekregen.
29 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij uw retour ontvangen en zal deze getest worden. Zodra dit is gebeurd en goed bevonden zal er een credit gemaakt worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
11 mei 2024
Verzending durende langer dan de vorige zending.
Kon alleen pickup point selecteren. Verder prima
Verkeerde kleur binnen gekregen grijs ivm zwart
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u een verkeerde kleur lamp heeft binnen gekregen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice zal u graag verder helpen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
24 feb 2024
een werkend product conform bestelling leveren
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met de klantenservice en wij helpen u graag verder het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet,
26 sep 2023
De lampen die geleverd zijn zijn nu al defect
26 sep 2023
Beste klant, met dank voor uw recensie. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@lightexpert.nl. zij zullen uw klacht betreffende de defecte lampen dan in behandeling nemen.
3 mei 2024
Aucune notice ni explication en francais
6 mei 2024
Chère cliente, cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Les manuels sont disponibles sur le site web de l'article concerné et sont également disponibles en français, entre autres langues. Nous espérons vous avoir suffisamment informé, Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
zeer slechte kwaliteit van de armaturen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft met de kwaliteit van de armaturen. U kunt hierover contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, de klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
12 nov 2023
Te veel mails en spam. Bezorgt verkeerd.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Via het contactformulier op de website kunt u contact opnemen met de klantenservice hierover. Zij helpen u graag verder, met vriendelijke groet,
9 nov 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat de bestelling inmiddels is geleverd, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u. U kunt hierover dan contact opnemen via het contactformulier op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
13 apr 2024
Ik leg dat graag allen telefonisch uit
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt tussen 10.00 en 17.00 op werkdagen telefonisch contact met ons opnemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
andere lampen gekregen dan besteld.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij helpen u graag verder zodat u de juiste lampen ontvangt. Met vriendelijke groet,
Niet zo goede product omschrijving.
We hebben pakket niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Wat wij kunnen zien is dat er 22 december bij u is geleverd en wij hopen dat alles naar wens is. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,