lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

TD
Tamara D.
KATWIJK ZH
24 okt 2023
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
3 dec 2023

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
7 jun 2024

Spoedzending retour betaling

Ik heb een bestelling geplaatst met spoedzending, maar deze is niet op het aangegeven moment aangekomen. Dit kan gebeuren en is op zich geen ramp. Na contact met de klantenservice werd me beloofd dat de spoedkosten zouden worden terugbetaald omdat de levering niet op tijd was. Dit vond ik prima, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Daarom geef ik een slechte beoordeling. Dat de service 'spoedzending' niet altijd vlekkeloos verloopt, begrijp ik. Wat ik slecht vind, is dat een afspraak niet word nagekomen. Het gaat mij niet om het bedrag zelf, maar om de betrouwbaarheid van de service.
7 jun 2024
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan en nog niet is terug gestort. Daar ga ik meteen achteraan, onze excuses daarvoor.

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!

Ik ben blij met de bestelling maar helaas niet met het tijdstip van leveren.

Ik ben blij met de bestelling en blij met mijn producten. Alleen werd het pakket geleverd op mijn school tussen 18:00 en 20:00 uur. Dan is de school waar ik werk dicht en daar is niet goed over nagedacht. Ik kan niet ontdekken of dat ligt aan Lobbes die niet goed heeft aangegeven dat het om een school gaat, of dat het ligt aan postnl die moet kijken dat het om een levering aan een school gaat en het overdag moet leveren.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een avondbezorging plaats vond. Excuses voor het ongemak. Dit ligt helaas bij PostNL. Bedankt voor je review!