lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

17 jun 2024
Ich höre nichts wegen meiner Reklamation,es wurde mir was falsches nach der retoure zugeschickt, dann hab ich mindestens schon 8 mal angerufen und gesagt das ich mein Geld wieder auf meine Master Card zurück gebucht gaben will und keine Ware mehr haben will nach dem ganzen hin und herbes wurde mir versprochen das man mir bescheid gibt was bis heute immer noch nicht der Fall stich werde dort nie wieder was bestellen.
18 jun 2024
Hi, apologies for the inconvenience. We were under the impression that you wanted replacement, you can still return the backorder. Kind regards, Lobbes

Afhaalpunt bestaat ineens niet meer

Pakket zou bij afhaal punt bezorgd worden. Daar lag het niet. Lobbes via de chat gesproken stuurde me naar een nieuw afhaalpunt, daar lag het ook niet en ik moest een afhaalcode hebben. Weer contact gehad via de mail was ineens niet meer te achterhalen hoe het zat. Pakket werd toen thuis bezorgd. Wat bleek afhaal punt in oirschot is er ineens niet meer, ik heb aangegeven dat ze dit dan op de site moeten veranderen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het ontvangen van je pakket niet soepel is verlopen, excuses daarvoor. Onze afhaal locatie is inderdaad niet beschikbaar. We zullen de informatie aanpassen indien dit niet al is gedaan.
16 nov 2023
Niet op de hoogte gehouden van de voorraad, terwijl daar een verzoek toe was gedaan. En toen ik dit zelf nakeek op de dag dat de voorraad aanwezig zou moeten zijn, was de voorraad alweer op! Heel SLECHT en zoek asjeblieft een andere vervoerder, want de bezorger stuurt alle pakketten direct naar het afhaalpunt, terwijl wij op school aanwezig zijn! Lobbes staat niet meer bovenaan ons lijstje als leverancier.
16 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de gewenste artikelen niet meer op voorraad waren. Helaas zijn sommige artikelen erg populair in de sinterklaastijd.

Mindere ervaring met de koeriersdienst

Bestelling werd snel verzonden maar daarna ging het leveren traag. Ik bestelde op vrijdag en ontving het pakket uiteindelijk de volgende week donderdag avond. Het was verwarrend omdat ik steeds mails kreeg dat het pakket zou aankomen ( ongeveer elke dag) maar dan kwam het niet. Op dinsdag kreeg ik een mail dat het afgeleverd was maar niets te vinden en dus uiteindelijk was het er pas donderdag avond.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je zending een vertraging bij de vervoerder heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Bedankt voor je review!
Ik heb tot 3 keer toe een bestellijst ingevuld met mijn leerlingen uit groep 8. Dat was best wel veel werk omdat ze allemaal verschillende cadeautjes uitzochten. Toen ik mijn bestelling verzond, was het plotseling verdwenen en nergens terug te vinden. Ook niet na telefonisch contact. Ik kon opnieuw beginnen. Dat was frustrerend en de helft van de speeltjes waren de tweede keer niet meer leverbaar.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het tot 3 keer toe niet gelukt is om te bestellen, excuses hiervoor! Soms is de oplossing om met een andere webbrowser een bestelling te plaatsen en/of zonder account. Mocht het nog steeds niet lukken dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl

Tevreden, maar niet compleet

Blij met mijn bestelling. Het precieze speeltje wat ik zocht (x4) besteld, alleen niet in de kleur (geel) waar ik in de order-beschrijving om had gevraagd :S Heb vier ándere kleuren gekregen. Ik weet nu niet waar die beschrijving dan voor is...
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je niet de gewenste kleur(en) hebt ontvangen. Wij geven je voorkeur altijd door aan ons magazijn, maar wij kunnen helaas niet garanderen dat deze kleur ook voorradig is/geleverd wordt. Onze excuses hiervoor.
Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
20 jun 2024

Aquarelblok heel andere structuur dan in de beschrijving stond

Bij het aquarelpapier dat ik bestelde stond dat het een medium grove structuur had, bij de recensies onder het artikel stonden veel berichten dat het juist een grove korrel was. Ik zocht naar medium tot grof maar het papier had nagenoeg geen structuur! Een foto waarop de structuur duidelijk te zien is zou bij Lobbes wel nodig zijn en helpen te beslissen of je het wel of niet koopt
3 jul 2024
Wat vervelen dat het product niet naar wens is, excuses hiervoor. Je kunt het product tot 30 dagen retour sturen, de aanvraag daarvoor kan je doen via onze website.
WP
Willemijn P.
Wassenaar

Leuke webshop, maar klantenservice minder goed.

Fijne webshop, snelle levering, feestelijke doos. Maar 1 van de items was er in twee kleuren (roze en groene stoffer&blik) en hierbij kon je geen kleur kiezen. Ik heb toen in het opmerkingenveld aangegeven dat ik graag de groene wil, maar de roze is geleverd. Die is dus geretourneerd, en op de vraag of het alsnog mogelijk is om de groene te ontvangen is niet gereageerd.
14 nov 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er niet is gereageerd. Ik zie helaas ook geen mail. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact met op opnemen via info@lobbes.nl
23 sep 2024
Ik heb gebeld om het artikel om te ruilen, daar ik twee dezelfde had besteld, terwijl ik net had besteld, zou allemaal goed komen zei men aan de telefoon, dus niet. Die mevr snapte er niks van en deed ook geen moeite dus en was ook niet vriendelijk. Was volgens mij nog erg jong, en weet niet hoe je mensen te woord moet staan.Ik zal nooit meer iets bestellen bij jullie.
4 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat u geen goede ervaring hebt met Lobbes. Als ik u nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Dilara van Lobbes.

Ohne Luftpolster o.ö.

Die Bestellung war recht zügig im Versand. Leider hatte Hermes ein Problem mit der Zustellung im PaketShop, da sie jedesmal nach den Öffnungszeiten anliefern wollten. Nach 5 Tagen hat es funktioniert, leider zu spät. Aber da lobbes die Ware im großen Karton ohne Luftpolster verschickte, war die Ware nicht mehr zum verschenken geeignet und ging per Retoure zurück.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass die Lieferung so lange dauert. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Sie können uns eine E-Mail an kundenservice@lobbesspielzeug.de senden. Wir hoffen, dass wir Ihnen mit den defekten Artikeln weiterhelfen können.
Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Antwoord van lobbes.nl
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.

info uit mail klopte niet.

Vanuit Lobbes kwam er een mail dat het pakket bezorgd was en klaar lag om op te halen. Wij zijn 4x (op verschillende dagen) terug geweest naar de winkel voordat het pakket er daadwerkelijk was. De medewerkster van de winkel heeft er alles aan gedaan om te achterhalen waar het pakketje was. Dat was wel prettig. Maar het is dus mis gegaan bij Lobbes zelf.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet volgens afspraak klaar heeft gelegen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen.

Producten betaalbaar

De producten zijn betaalbaar en er is ruime keuze in het assortiment. Ik kon de dag kiezen waarop ik de bestelling wilde laten bezorgen. Helaas is dit niet naar wens verlopen en werd het pakket een dag eerder geleverd, niet handig is dit geval. Als je de optie krijgt te kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, dan ook graag hier naar handelen.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor het ongemak, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Misschien is hij eerder verstuurd in verband met de sinterklaas drukte. Bedankt voor je review!
Pour la 1° commande chez vous très déçu : le 14/12 message = votre colis a été livré, rien dans ma boite aux lettres - Message du 18/12 votre colis n'a pu être présenté et retour a l'expéditeur. Sans aucun commentaire que dois-je faire ? Allez vous me le renvoyer?? Merci de votre réponse ,ce colis est prévu pour un anniversaire le 29 de ce mois.
Antwoord van lobbes.nl
If a shipment gets stuck, I recommend contacting our French customer service immediately: serviceclients@lobbesjouet.fr

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
SNELLER HANDELEN BIJ EEN FOUT VANUIT LOBBES. GEEN BUITENKEUKEN ONTVANGEN, NA EEN AANTAL KEREN HEEN EN WEER GEMAILD, HEB IK MAAR WEER EENS GEBELD. DAT WAS DE TWEEDE KEER, WANT DE BEZORGING WASOOK NIET TIJDIG. HET MAILVERKEER LOOPT, MAAR ER IS NA ANDERHALVE WEEK NIETS OPGELOST. DE KEUKENS ZIJN LOS VERKRIJGBAAR, DUS IK ZIE HET PROBLEEM NIET.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat iets is fout gegaan bij je bestelling. Zo te zien zijn mijn collega's al bezig om het probleem voor je op te lossen. Verder contact zullen we dan ook via de mail voortzetten.
10 nov 2023

website verbeteren…

het assortiment is goed de levering ook, maar de website is traag hapert en loopt telkens vast dan klopt de winkel wagen niet meer en in het overzicht klopt de bestelling wel, maar het bedrag is vele malen hoger doordat er ergens verstopt veel meer wordt besteld. uit eindelijk is het na 3 dagen gelukt de bestelling na behoren te plaatsen
10 nov 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het bestellen niet goed is gelukt. Wij zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!