lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

2 mei 2024
Dit is 10 cm had er iets beters van verwacht voor die prijs
2 mei 2024
Bedankt voor je feedback. De afmetingen van de artikelen is altijd terug te vinden in de specificaties. Je mag het artikel binnen 30 dagen retour sturen indien deze niet naar wens is.
Niet thuis, stond voor de deur. Ook bij buren aangebeld??
Antwoord van lobbes.nl
Je hebt een PostNL-punt als afleveradres gekozen. ik zie dat je bestelling daar gister bezorgd is.
10 jun 2024
Klanten service was niet vriendelijk. Producten verder ok
12 jun 2024
Vervelend dat we je niet goed hebben geholpen. Ik zie in het systeem niets staan maar als we je nog ergens mee kunnen helpen mag je altijd mailen naar info@lobbes.nl.
24 mei 2024

Bestelling te laat

Express service gekozen, maar komt 2 dagen later binnen.
4 jun 2024
Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Het extra betaalde geld voor de verzending zal naar je teruggestort worden.
25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.

Doos veel te groot

Service prima. Verpakkingsdoos veel en veel te groot.
27 okt 2023
Bedankt voor je review. Wij hopen binnenkort nog meer bestellingen met een verpakking op maat te bezorgen. Hopelijk kunnen wij dit binnenkort aan je laten zien!
Veel gedoe met vooruitbetalingen en nota's gehad.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Het kan inderdaad voorkomen dat een factuur vooruitbetaald moet worden bij nieuwe klanten. Als je meer hierover wilt weten dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar beantwoorden we graag al je vragen!
2 nov 2023

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
Helaas een dag vertraging in de bezorging
24 okt 2023
Bedankt voor review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Onze excuses daavoor!
Beloofde leveringsdatum niet gerespecteerd
24 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Excuses voor het ongemak!
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Antwoord van lobbes.nl
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
Het leek op de foto grote viel tegen
15 nov 2023
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling! Je kunt tot 30 dagen na ontvangst artikelen kosteloos retourneren. De aanvraag voor de retour kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
9 nov 2023
Heb stickerboekjes besteld.. echt flut
9 nov 2023
Vervelend dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet, excuses hiervoor! Je krijgt een mail van ons om een passende oplossing te vinden.
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
24 nov 2023

Ik krijg geen reactie op mijn vraag.

Ik krijg geen reactie op mijn mail.
24 nov 2023
We willen je graag helpen alleen zie ik geen mail van je op dit mailadres. Kan het zijn dat je mailtje niet is verstuurd? Je kunt een nieuwe mail sturen naar info@lobbes.nl. Ik zie je mailtje graag tegemoet zodat we je kunnen helpen!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.
27 mei 2024
Product was van slechte kwaliteit
4 jun 2024
Wat vervelend, onze excuses daarvoor. We hebben een retourtermijn tot 30 dagen mocht je het artikel niet willen houden.
Houden zich niet aan de afspraken
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je vind dat wij ons niet aan de afspraken houden. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat het artikel in de tussentijd retour gestuurd is. Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.