lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

EB
elizabeth b.
Maastricht

stuk

bij het het baantje, was iets stuk,en kon het niet terug leveren ,was een sinterklaas kado
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een artikel kapot is gegaan, excuses hiervoor. Ik zie iet zo snel over welk artikel je het hebt. Je kunt altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we een oplossing voor je vinden!
27 jan 2024
De stempeltjes deden het niet allemaal. Sommige stempels waren uitgedroogd! Jammer!!!!!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat het artikel niet goed functioneert, excuses hiervoor. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je een passende oplossing aanbieden!
CU
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Antwoord van lobbes.nl
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
2x pakket niet ontvangen geen sinterklaascafeau kunnen aanbieden aan mijn kleinkind !
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor. Je kan ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
6 jun 2024
Op 27 mei besteld en na4 telefoontjes vandaag 6 juni nog steeds niet ontvangen. ¹
7 jun 2024
Wat vervelend dat het niet goed gegaan is! Onze excuses ervoor. Ik zie dat je pakket bij de verzending is kwijt geraakt en jij je geld terug krijgt. Hopelijk hebben we het zo toch nog goed kunnen oplossen.
Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Antwoord van lobbes.nl
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
Ik heb mijn bestelling niet gekregen en ook nog steeds geen geld terug gekregen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje niet hebt ontvangen. Excuses! Ik zie dat het bedrag op 05-12 aan je is teruggestort. Als je veder nog vragen hebt kan je ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
1 keer mee gemaakt dat bestelling niet geleverd is en lang gewacht op me geld
27 okt 2023
Als het goed is gaat dit over een bestelling van begin van het jaar. Het onderzoek heeft langer geduurd dan de bedoeling is geweest, maar is reeds opgelost. Hopelijk is je recente bestelling helemaal naar wens!
20 jun 2024

Goede service, kwaliteit produkt mindet

Leek een prachtig produkt, maar kwaliteit kunststof was minder goed ( m.i.)
24 jun 2024
Wat vervelend dat de kwaliteit van het artikel niet was naar verwachting. Tot 30 dagen kan je het retourneren en krijg je je geld terug.
24 nov 2023
2x pakket onvolledig ontvangen , uiteindelijk wel goede klachtafhandeling
24 nov 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket twee keer onvolledig was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor!
al twee keer gehad dat we spullen besteld en ze waren toch niet leverbaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat we je je bestelling niet hebben kunnen verwerken. Ik zie alleen geen bestelling op dit mailadres waardoor ik je niet verder kan helpen. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.
4 kinderschaartjes besteld. Niet te gebruiken, zijn onmiddellijk stuk!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat de schaartjes snel stuk zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor dit ongemak! Met deze klacht kun je direct contact opnemen met: info@lobbes.nl. Stuur direct één foto mee van de schaartjes en wij zullen je verder helpen.
Sommige dingen waren echt rommel beter iets duurder dan en kwaliteit
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat sommige artikelen niet goed bevallen. Mocht er iets mis zijn met de artikelen dan mag je altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
De kwaliteit van de producten gaat in de loop der jaren omlaag.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
10 jun 2024
De fiets wordt opgehaald jullie hebben wel een goede service
12 jun 2024
Wat vervelend dat de fiets problemen heeft. Wel fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!
Bestelling te laat binnen, dinsdag besteld vrijdag verstuurd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Helaas was je bestelling terug gestuurd naar ons door PostNL. Hopelijk heb je wel plezier van de artikelen!