internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.896 beoordelingen in totaal

3 okt 2024
Snelle verzending van onderdelen / accessoires' , schappelijke prijzen. Klanten service goed bereikbaar. Puntje van verbetering is het beter inpakken van kwetsbare onderdelen (wielen bijvoorbeeld) - heb reeds meerdere beschadigde wielen ontvangen omdat er geen enkele vorm van opvulmateriaal in de doos was gebruikt, waardoor het wiel was gaan stuiteren in de omdoos tijdens transport - met beschadigde lagers / cup als gevolg. Enige vorm van opvulmateriaal zou dit kunnen voorkomen.

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

21 apr 2024

Als ik binnen banden bestel gewoon ventiel DV Wens ik niet een aantal met auto ventiel te ontvangen

10 mrt 2024

Bezorgtijd onduidelijk.

Zou het pakketje de volgende dag ontvangen.Toen weer in de avonduren.Toen weer de volgende dag .
Antwoord van internet-bikes.com
Hallo Kees, Bedankt voor de review. Vervelend dat er problemen zijn geweest met de levering. Excuses hiervoor. Als het goed is zou de bestelling intussen geleverd moeten zijn? Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij dat graag. In dat geval kun je een mail sturen naar: klantenservice@foris.nl. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
27 mei 2024
Netjes track and trace ontvangen staat dat die vrijdag is geleverd maar geen fiets ontvangen
28 mei 2024
Hi Diana, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
20 mei 2024
Na een maand gebruiken de as is kapot gegaan en ik kan niet meer erop fietsen .
21 mei 2024
Goedemorgen Kwiecien, Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Foris
3 mei 2024
Link werkt niet fiets stond I eens op de stop, lasting te bestellen
6 mei 2024
Hi Vera, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
zorg dragen dat spullen die besteld worden ook geleverd worden
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Dick, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. We hebben je een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
5 jun 2024
Fiets gekocht schroefdraad van pendel al stuk.
6 jun 2024
Hoi Hans, Bedankt voor jouw beoordeling. Aan de hand van de foto's kunnen we zien dat de pedalen de onjuiste kant in is gedraaid. We hebben je een mail gestuurd. Ik hoor graag van je zodat we het op kunnen lossen! Ik hoop je passend te hebben geïnformeerd. Foris
8 jun 2024
Zorgen dat het op tijd wordt bezorgd
9 jun 2024
Mijn bestelling niet afgeleverd
30 mei 2024
Ik heb geen antwoord gekregen
31 mei 2024
Hi Alex, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
21 mei 2024
Ik kan geen account aanmaken
22 mei 2024
Goedemorgen Wilbert, Bedankt voor de review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
17 jun 2024
Voorraad op orde brengen
20 jun 2024
Hoi Paul, Bedankt voor jouw review via Trusted Shops. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Helaas bevatte jouw bestelling een manco. Het artikel was niet op voorraad door een voorraadverschil. Kan ik je nog helpen met een alternatief? We zien jouw reactie graag tegemoet.
27 mei 2024
de prijs kan goed koper
12 jun 2024
Kapot afgeleverd
20 jun 2024
Bedankt voor jouw review via Trusted Shops. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Is het nog gelukt om het spatbord en de stang recht te buigen? Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet.
8 mei 2024
Op tijd geleverd
3 mei 2024
Te laat bezorgd!
6 mei 2024
Hi Martin, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de bestelling een dag te laat is geleverd. Excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je de bestelling intussen in goede orde ontvangen. Mocht je verder nog vragen hebben kun je deze altijd sturen naar: klantenservice@foris.nl. We helpen je graag verder. Graag tot ziens in onze webshop en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Foris
10 jun 2024
7 jun 2024
1 jun 2024
4 jun 2024
Goedemorgen Cor, Bedankt voor jouw review. Kan ik je nog ergens mee helpen? Om ons te blijven verbeteren, zijn we benieuwd naar de oorzaak van de negatieve beoordeling in jouw review. Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Foris
30 mei 2024
31 mei 2024
Hi, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris