Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.267 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

DH
D.j H.
Apeldoorn
30 mrt 2024
Goede verpakking, nu ff afwachten hoe ze groeien en smaken. Dus het is wat voorbarig om echte conclusies te trekken.
Prima product. Goed verpakt. Op afgesproken datum ontvangen. Duidelijke informatie via mail, website en het boekje.
TA
Theo A.
Uithoorn
23 mei 2024
Dat ik op tijd werd geinformeerd dat er een artikel te laat werd geleverd. dit zorgde voor enkele dagen vertraging.
7 mei 2024
Snelle en correcte levering. Plantjes doen het tot nu toe allemaal goed. Nu hopen dat ze ook voldoende gaan dragen.
13 apr 2024
Snelle Service, Aardbeien waren netjes verpakt. Ze lopen al mooi uit. Ben er heel blij mee. Dat wordt vast smullen!
Fijne en duidelijke website. Ook de levering verliep soepel met duidelijke communicatie omtrend het aflever moment.

Super service

Heel goede communicatie, mooie boekje over hoe je het beste aardbeien kunt onderhouden . Mooie plantjes gekregen
31 mrt 2024
Mijn bestelde planten zijn vlot en netjes verpakt afgeleverd keurig met een boekje met alle nodige informatie..Top.
Niets op aan te merken, keurig verzorgd geleverd, precies genoeg mest voor de plantjes en een geweldige handleiding
Stelden zich leuk voor in mee geleverde brochure, uitgebreide beschrijving en wij gaan voor biologisch net als zij.
21 jun 2024

goede kwaliteit…

heb aardbeiplantjes besteld en zijn zoals afgesprooken bezorgd ,goede kwaliteit ,gingen al na twee dagen uitlopen.
13 apr 2024
Levering op datum, goed verpakt. Perfect. Met info hoeven wat te doen, tips. Kennis ook besteld naar zien bij mij.
Levering zoals beloofd, mooie plantjes, slaan goed aan. Keurig boekje met uitleg erbij. Ik bestel zeker vaker nog.
Goede planten, netjes verpakt. 2 extra planten voor als er een het toch niet red. Tot nu toe doen ze het allemaal
30 mrt 2024
Duidelijke info in het leuke boekje dat erbij geleverd wordt. Hoe de aardbeien het gaan doen, is nog afwachten :-)
13 jun 2024

Een zeer tevreden aardbeien liefhebber. Vooral een bepaald verpleeghuis.

Het steeds weer de correcte afhandeling van goede zomerkoninkjes. Vooral doorgaan, wij blijven hier ook doorgaan.
Frigo plantjes zijn geleverd volgens afspraak. Alle plantjes staan er na 1 week fris bij met de eerste blaadjes.
Mooi plantgoed, zeer goede beworteling. Slaat goed aan. Eerste bloemknoppen van doordragers al moeten wegnemen.
31 mrt 2024

Dik tevreden

Keurig op afgesproken tijd geleverd. Plantjes waren zorgvuldig ingepakt. Duidelijke beschrijving erbij geleverd,
op tijd geleverd en mooie planten.ben zeer tevreden bedankt daar voor groetjes Frits .