Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

mijn 1e ervaring met aardbeiplantje.nl info via het website uitstekend bestelling en reservering uitstekend datum bezorging uitstrekend advies uitstekend

Mooi pootgoed!

Al maanden geleden besteld, maar precies zoals op de website genoemd in maart ontvangen. Prima plantjes met mooie wortels. Leuke brochure met uitleg erbij.
4 mei 2024
Snelle levering, uitstekende uitleg bij verzorging van de plantjes. Ze staan nu een week in de bak en groeien als kool. Zien er goed, gezond en stevig uit
16 apr 2024
Fijne klantenservice die snel reageert. Was heel fijn geholpen met de bezorgdatum naar voren halen. Brdankt, we kunnen niet wachten op de lekkere aardbeien
31 mrt 2024
Levering zoals belooft! Plantjes meteen in de aarde gepoot en het is nu afwachten geblazen of ik idd de hele zomer door kan genieten van verse aardbeien 🍓
RP
Rina P.
Amsterdam
30 mrt 2024
Aardbeienplantjes voor het eerst besteld. Plantjes waren goed verpakt en verstuurd. Plantjes zagen er goed uit. Nu is het wachten op de witte aardbeien🙂
31 mrt 2024

Plantjes doen het goed

Snelle betrouwbare zaak, levering is netjes op de afgesproken dag en de plantjes doen het super goed! Ik heb hier 2 orders geplaatst en zijn beide prima.
AH
Anna H.
ERMELO
Goed verpakt, op de dag van levering geen tijd gehad dus de aardbeien een aantal dagen later gepland en ze waren nog steeds van kwaliteit. Zeer tevreden
14 apr 2024
Het advies voor het planten was goed en duidelijk. Mooie plantjes en zijn goed aangeslagen in mijn tuin. ze staan met recht te jubelen, dank jullie wel.
MB
Martine B.
Wevelgem
4 mei 2024
Bestelling altijd netjes en vlot geleverd. Ook heel aangenaam dat ik met vragen bij jullie terecht kunnen voor een woordje uitleg .Nieuwsbrief ook TOP!
De planten kwamen prima verpakt en zonder schade binnen. Heb ze een dag later geplant en ze lopen nu al prima uit. Ben zeer tevreden klant. Groet Dave.
13 apr 2024

Goed!

Goede website, prima prijs, bestellen makkelijk, levertijd vlot genoeg, verpakking prima, goede instructies, plantjes komen allemaal op! Zeer tevree.

Dit zijn Toppers!

Goede service. Makkelijk bereikbaar en flexibel. Verse producten met top begeleiding en extra informatie. Heb inmiddels al 2e bestelling geplaatst. 🍓
Mooie plantjes en een goede prijs. Netjes verpakt en afgeleverd. Vorige x aantal jaar geleden goede opbrengst hopelijk deze x ook. Ga er wel vanuit.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk. Had een verkeerde bestelling geplaatst werd meteen opgelost en daarna was er iets mis met mijn bestelling, is ook meteen opgelost!
Gedaan zoals jullie aangaven uur in water en dan in de bakken 2e of 3e dag watergeven en na een week groeit het als kool sommige zjn al 6 a7 cm hoog
De plantjes zijn goed aangekomen , en ik vond het geweldig dat er een boekje bij was over hoe je de plantjes planten , en wanner je ze moest mesten.
23 mei 2024
Goede kwaliteit - zelfs een paar meer in de verpakking ! Slaan goed aan. Nu nog wachten op de vruchten. Levering ontvangen zoals beloofd. Dus TOP !
17 mei 2024
Planten kwamen goed verzorgd aan, nu een week later groeien al aardig. Ga zeker volgende keer weer bestellen om wat andere soorten uit te proberen.
13 apr 2024

Mooie website met veel informatie en gezonde plantjes

Mooie website met veel informatie. Alles is met zorg verpakt en ze slaan meteen goed aan. Er zit een boekje vol met tips en mooie foto's bij. Top!