Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Levering op tijd, goed verzorgde aardbeienplanten en goed uitleg over het planten en telen van de aardbeienplanten. Fijn dat jullie biologische aardbeienplanten hebben👍😄
Goede opvolging van levering mogelijk. Handig boekje bijgeleverd. Plantjes netjes ingepakt nu is het afwachten of ze mooi uitgroeien maar alles ziet er alvast goed uit.

Tevreden teugkerende klant

Net als de vorige keer, ook nu weer gezonde planten op de afgesproken dag bezorgd. Na het planten kun je bijna letterlijk wachten tot de eerste blaadjes verschijnen.
24 apr 2024
Vlotte service, goede planten, worden geleverd op afgesproken dag. Tip, wat verpakkingsmateriaal in de lege ruimte stoppen, zodat de planten niet kunnen verschuiven.
31 mrt 2024
Mooie dikke frigo planten, na 10 dagen lopen ze al mooi uit en de jonge planten van vorig jaar augustus beginnen te bloeien. Eind mei verwacht ik de eerste aardbeien

Professioneel bedrijf

Goede communicatie , netjes verpakt . Op tijd geleverd . Zelfs dubbele bestelling gehad en met humor gecommuniceerd . Zal volgende keer zeker weer hier bestellen !
Goed voorzichtig verpakt en precies op de afgesproken dag geleverd. De aardbeien zitten nu net een week in de grond en slaan duidelijk aan. Op naar een goede oogst!

Mooie, stevige planten. Prachtige folder

Mooie, stevige planten met een flink wortelstelsel. Meteen dezelfde dag de planten de grond in en ze gaan als een tierelier. Prachtige, inspirerende kleurenfolder.

Fijne plantjes en volgens plan geleverd

De plantjes waren goed verpakt,goed gewortelde kluitjes,dezelfde dag geplant.Nu na 1 week zijn ze al zichtbaar aan t groeien.Nu nog wachten op de eerste oogst.
25 apr 2024
Ik heb nu 2 keer besteld en ik kreeg goed advies toen ik belde met vragen. De planten waren mooi en gezond en groeiden goed. Prima opbrengst en lekkere aardbeien.
Grote keuze in aardbeienplantjes, duidelijke toelichting over de soort snel geleverd en zeer goed verpakt! Ik ben enorm benieuwd hoe de powerplants het gaan doen!
Nette levering volgens afspraak. Zeker een aanrader. De plantjes flink beworteld en zonder groen blad aan, maar nu na een week of 2 zitten ze al vol in het blad.
21 apr 2024
Ik ontving een bosje plantjes waarvan ik dacht dat het nooit wat zou worden. Tot mijn grote verbazing komen ze allemaal op en zie ze elke dag groeien. Geweldig
13 apr 2024
Beginneling moestuinier, Snelle levering, veilig verpakt, goed omschreven hoe te handelen te planten etc. Ze staan nu een goede 2 weken en zien er al prima uit
De Aardbeiplantjes zijn goed er komen al bloempjes in nog mals ze zijn erg goed en het boekje die er bij zit prima zeer goede tips een 10 klasse groetjes geert

Uitvoering conform afspraak. Klasse!

Duidelijke info op website, goede verpakking met handzaam boekje, levering conform afspraak. Klasse. En nu maar hopen dat de plantjes dit voorbeeld volgen ;-)
19 apr 2024

(H)eerlijk bedrijf

Heldere beschrijving van wat voor soort plantjes je besteld hebt, levering altijd volgens plan, kwaliteit van de geleverde plantjes precies wat ik verwachtte.

Perfecte platjes

Perfecte planten op tijd geleverd. Mijn planten produceerden meteen nieuwe bladeren en bloeien goed. Ik ben van plan om er in de herfst nog meer te bestellen.
Er ontbrak één powerplant in de verpakking. Na een mailtje op de zaterdag hierover werd deze maandag alsnog verstuurd en dinsdag ontvangen. Prima service dus.
FV
Fj V.
Franeker
Heb al een paar jaar besteld. En ben zeer tevreden over de plantjes. En de bestellingen. Alles zoals afgesproken is. Zeer tevreden ik beveel dit bedrijf aan.