Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.267 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

30 mrt 2024
Goed verpakt, prima instructies, aflevering conform belofte, plantjes hebben het naar hun zin
14 jun 2024
Ik kreeg een boekje met meer uitleg bij mijn bestelling. Dit vond ik echt fijn en behulpzaa.
16 apr 2024
De planten kwamen goed aan. De planten gelijk geplant en ze zijn gelijk begonnen te groeien
Goeie afhandeling, bezorging op afgesproken datum! Plantjes zien er goed uit, flinke wortels

vragen en opmerkingen direct opgepakt

Kreeg op een korte termijn uitleg over de kwaliteit van de plantjes (door blad door koeling)
Alles ging goed vanaf begin t/m einde. Op tijd volgens planning en alle plantjes doen goed.
30 mrt 2024
Uitstekende informatie en voorlichting. Prima keuzemogelijkheden. Levering volgens afspraak.

Top leverantie

Hele goede informatie, van bestelling tot aflevering en over de behandeling van de planten.
7 apr 2024
Werd keurig verpakt geleverd met een boekje over de verschillende rassen . Erg interessant

Erg enthousiast

Prima levering en uitgebreide informatie bijgeleverd voor een optimaal resultaat. Hopelijk.
Levering volgens afspraak en de planten staan in de grond. Ze lijken allemaal aan te slaan.
21 apr 2024
Op de afgesproken datum netjes bezorgd. De 2 soorten aardbeien zaten netjes apart verpakt.
Makkelijke en duidelijke site. Ook de aardbeien voor de makkelijke moestuin kwam ik tegen.
mooie plantjes. Afspraken nagekomen. En nu nog aardbeien. Nu 4 sterren en bij aardbeien 5.
27 jun 2024
goed verzorgde plantjes, 2 ik zou het niet weten Ik bestel wel meer als deze goed worden
20 apr 2024

Met goed advies nu zelf aan de slag

Vriendelijk, een gevoel van we hebben tijd om je te adviseren en snelle correcte levering
Voldoen aan de verwachtingen. Gezonde mooie plantjes die na twee dagen al flink groeien.
31 mrt 2024
Plantjes keurig op datum geleverd. Sterke planten, doet het reeds goed in de volle grond.

Goeie deal

De wijze van afleveren was professioneel de plantjes komen allemaal op zien er gezond uit
Supermooie planten! Fijn zou zijn als er minder plastic in de verpakking wordt gebruikt.