Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Correcte behandeling van het totaal plaatje Zowel info,bestelling,aflevering en steeds vlot e-mail verkeer👍

goed

duurde ongeveer een week voor ik de plantjes binnen had. Verder geen problemen, plantjes zitten in de grond..
14 apr 2024
Plantjes zagen er goed uit , netjes verpakt en snel bezorgd . Blij mee Nu moeten ze nog goed gaan groeien ;)
Duidelijke uitleg op de site. Bij levering gedetailleerde uitleg over planten , groei en ziekteherkenning.
1 van de 20 dood, verder mooie gezonde plantjes,afwachten wat de opbrengst is, vraag over half jaar maar weer
Alles zat goed verpakt . Plantjes zien er goed uit .direct gepoot en eerste nieuwe blaadjes zitten er al aan
Wordt bezorgd op afgesproken datum. Netjes ingepakt. Er zit een boekje bij met duidelijke plant instructies.
Supersnel, heel handig verpakt, veel extra informatie Alle plantjes staan in de grond en groeien als aardbei

Prima!

In overleg de datum van de bezorging nog aan kunnen passen. Wel jammer dat er maar op 2 dagen bezorgd wordt.

Well done

Order was well packed, the plans were fresh and all of them are growing fine after I put them to the soil.
Super snelle levering, sterke en goede plantjes én een super correcte nalevering van 1 vergeten plantje… 💪🏻
Op de juiste dag geleverd volgens afspraak. Goed verpakt en d plantjes netjes in de treetje. Zeer tevreden.
25 apr 2024

Goede levering en kwalitatieve plantjes

Plantjes waren goed vochtig en heel goed ingepakt. Zeer goede instructies om ze perfect te kunnen planten.
13 apr 2024
Waren mooie planten en ze doen het al heel goed nu maar hopen op een goede Oost daar ben ik niet bang voor
30 mrt 2024
Vlotte levering naar het buitenland. Omdat op mijn aanraden op een andere dag is verstuurd dan gewoonlijk.
30 mrt 2024
Vlot en op gesproken tijd en netjes in verpakking geleverd en ook met een nalevering keurig netjes verpakt
13 apr 2024
Goed verpakt. Goede omschrijving (boekje) bij het pakket. Nu afwachten wat de oogst zal zijn. Bedankt!
Goede service. Levering op afgesproken datum. En bij vraag via contactformulier direct antwoord gekregen.
Als ze ook nog goed dragen worden het zomaar 5 sterren. bezorging was prima en ze zijn goed aangeslagen.
Levering op de afgesproken dag en de planten zijn in topconditie. Ik heb nog nooit een tegenvaller gehad.