MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

822 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.213 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Versturen via TNT, wij waren de 1e keer niet thuis. Dan is het zaak om via hun website en je track&trace nummer een nieuwe bezorgafspraak te maken. Ik kreeg verder geen mail of briefje in de brievenbus. Dus daar moet je even alert op zijn. Verder prima en snelle verzending vanuit Frankrijk. Ik heb wel eens veel langer op onderdelen uit Duitsland zitten te wachten!

28 jul 2024
Pakket niet aangekomen in afhaalpunt. Gemaild en gebeld. Contact is bijna onmogelijk. Er werd gesteld, we zien dat het pakket is opgehaald. Einde verhaal. In de track n trace stond een tijdstip van ophalen op een moment dat de winkel gesloten was. Nagevraagd in de winkel maar die waren echt dicht. Nog 2 x gebeld, wordt niet opgenomen bij Mecatechnic. Optie gekozen om terug te worden gebeld. Nooit teruggebeld. Uiteindelijk werd ik gemaild dat het pakket 7 dagen later alsnog was aangekomen. Vooral de slechte en geen communicatie vind ik zeer storend.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

16 jun 2024
Ik geef 3 sterren omdat het niet volstaat om alleen kwalitatieve onderdelen tijdig op te sturen. Maar ook wanneer een klant reeds twee maal om informatie vraagt nog steeds geen antwoord krijgt. Ik ben zelf een handelaar die alleen werkt. Toch neem ik de tijd om een klant of potentiële klant zijn vragen te beantwoorden.
22 jun 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik ben de enige in ons bedrijf die Nederlands spreekt, dus als ik een e-mail van u had gehad, had ik zo snel mogelijk geantwoord. Na controle heb ik helaas geen e-mails ontvangen van uw e-mailadres: vaheabadjian@hotmail.com MVG

Bad service/mauvais service

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat het pakket is geregistreerd als geleverd op 04/03/2024. Onze excuses voor het ongemak. MVG
23 apr 2024

Poor after sales service

Made a retour request for a part that didn't fit, but after 3 weeks it's still pending. Already sent a reminder email, but still no answer. Poor after sales service.
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. U hebt het verzoek voor het incident ingediend op 14/04/2024 en mijn collega heeft u op 15/04/2024 een e-mail gestuurd over uw verzoek waarin hij aangeeft dat we foto's nodig hebben om de nodige actie te kunnen ondernemen. Kopie van het antwoord van mijn collega hieronder: "Hello Nico, Here is our customer service reply : Im sorry to tell you that we have not received the photos yet as soon as you sent us the photo we will proceed with your request. See you soon" MVG
28 apr 2024
Draden achterlicht waren verkeerd gekoppeld , waardoor bv het stoplicht begon te knipperen in plaats van de richtingaanwijzer … China brol
Beste, We bieden onze excuses aan voor het ongemak. MVG
Product was op voorraad en na bestellen opeens niet meer duurde lang voordat het binnenkwam dit keer , normaal alles top en prima
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat alles soepel is verlopen Maar namens de leverancier bieden we onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
27 apr 2024

Gewoon kut

Onderdeel Nog niet binnen. Track en tracé werkt niet. Ze zouden het uit gaan zoeken en mij iets laten weten. Niet gehoord
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat je bestelling is afgeleverd op 02/05/2024. Namens de vervoerder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
MW
michel w.
wommelgem

Duurder en van andere winkel !

Bij ontvangst zag ik dat het van andere winkel kwam ( BBT) WAAR IK 10 % KORTING KRIJG. helaas niet goed gezocht bij BBT.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het product is inderdaad afkomstig van onze leverancier BBT met wie we al vele jaren samenwerken. MVG
23 apr 2024

Carburateur Triumph Spitfire

Stond in beschrijving Carburateur wordt geleverd met bekabeling handchoke ; doch echter niet aanwezig in pakket !!!!!
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Kunt u ons de lengte van uw kabel doorgeven aub ? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling en daar geen melding van gekregen. Zelf meerdere malen moeten vragen.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
11 feb 2024
Gaf aan onderdeel is in voorraad, geen communicatie, geen reactie op e mail, komt 2 maanden later pas binnen
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend voor u kan zijn dat de leverancier de deadline niet heeft gehaald. Wat betreft onze antwoorden op uw e-mails, kan ik bevestigen dat dit inderdaad is gebeurd. Hieronder vindt u de data en de mensen die uw e-mails hebben beantwoord: 18/12/2023 => Ornella X1 19/12/2023 => Ornella X1 20/12/2023 => Philippe X5 21/12/2023 => Alba X2 05/01/2024 => Cyril X2 08/01/2024 => Philippe X2 16/01/2024 => Alba X1 MVG
1 jun 2024
Slechte communicatie. Bestellingwerd geleverd na 5 maanden! Na veel mails zonder antwoord
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. We zijn verbaasd om je commentaar te lezen na wat je hebt geschreven: "Slechte communicatie & Na veel mails zonder antwoord" Want na verificatie heb ik geen enkel mail en/of oproep van u ontvangen, en ik ben de eenigste die Nederlands spreekt . Ik spreek niet van de leveringstermijn. Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
1 jun 2024
Ik wil het artikel retour sturen omdat het niet goed is, ik krijg geen goede antwoorden!
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor uw antwoord. Hieronder het antwoord dat ik u op 03/06/2024 opgestuurd heeft : "Kunt u ons het chassisnummer van uw voertuig sturen samen met een foto van uw oude sonde naast de sonde die u van ons hebt ontvangen, zodat we de 2 producten kunnen vergelijken ?" Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
11 mei 2024
Product niet geschikt voor aangevraagde auto Retour aanvraag nog steeds geen antwoord
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Sorry voor het late antwoord, maar ik was er vorige week niet. Er is op 21/05/2024 een antwoord naar u verzonden over het raamregelmechanisme. MVG
18 jun 2024
De nieuwe ontsteking voor mijn kever was kwalitatief onvoldoende. Slechte namaak
22 jun 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te lezen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Als je wilt, kun je het product aan ons retourneren (mits er geen tekenen van montage en/of gebruik zijn). Na ontvangst van het pakket zal het verzoek tot terugbetaling in behandeling worden genomen. MVG
29 okt 2023
De helft maar geleverd, geen bericht van nalevering ! Alleen peilstok geleverd
Beste, Het antwoord is al naar u verzonden. MVG
2 jun 2024
4 wieldoppen besteld als set prijs krijg je er 1 .nooit meer daar bestellen.
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle van je bestelling geplaatst op 28/05/2024 om 12u29, blijkt dat je slechts 1 wieldop hebt besteld onder referentie VL30300 (productprijs €17,75). Nergens staat dat het om een set van 4 wieldoppen gaat, en bovendien kon het voor de prijs die u betaalde geen set van 4 zijn. Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
8 jun 2024
Jullie leveren de artikelen zonder bouten voor het vastzetten beetje jammer
4 mei 2024
Onderdelen duidelijker omschrijven. Ik heb de verkeerde lijsten gekregen.
20 mrt 2024
het boek is goed verpakt bij levering; leveringstijd is wel erg lang;
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. De leverancier was inderdaad te laat met het verzenden van de producten naar ons bedrijf. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
4 nov 2023
producten zijn beschadigd en vodoen niet aan wat er geadverteerd wordt.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Als het product beschadigd is aangekomen, nodigen wij u uit om ons hiervan op de hoogte te stellen. In de toekomst nodigen wij u uit om de producten in aanwezigheid van de vervoerder te controleren en bij het minste probleem een ​​voorbehoud te maken. Uitkijkend naar uw antwoord. MVG