MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

822 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.213 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Versturen via TNT, wij waren de 1e keer niet thuis. Dan is het zaak om via hun website en je track&trace nummer een nieuwe bezorgafspraak te maken. Ik kreeg verder geen mail of briefje in de brievenbus. Dus daar moet je even alert op zijn. Verder prima en snelle verzending vanuit Frankrijk. Ik heb wel eens veel langer op onderdelen uit Duitsland zitten te wachten!

28 jul 2024
Pakket niet aangekomen in afhaalpunt. Gemaild en gebeld. Contact is bijna onmogelijk. Er werd gesteld, we zien dat het pakket is opgehaald. Einde verhaal. In de track n trace stond een tijdstip van ophalen op een moment dat de winkel gesloten was. Nagevraagd in de winkel maar die waren echt dicht. Nog 2 x gebeld, wordt niet opgenomen bij Mecatechnic. Optie gekozen om terug te worden gebeld. Nooit teruggebeld. Uiteindelijk werd ik gemaild dat het pakket 7 dagen later alsnog was aangekomen. Vooral de slechte en geen communicatie vind ik zeer storend.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

3 feb 2024
Lang gezocht naar juiste artikel, en dan komt nog de verkeerde
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Mijn collega Alba heeft je een e-mail gestuurd over het product dat je hebt besteld. MVG
22 mei 2024
Snelle levering, Kwaliteit van het product is niet top.
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. We doen ons uiterste best om het best mogelijke product te krijgen, want het is erg ingewikkeld om het opnieuw te laten maken zoals het oorspronkelijk was. Als het product echter niet aan je verwachtingen voldoet, heb je een herroepingsrecht van 14 dagen om het product aan ons te retourneren (het moet worden geretourneerd zonder sporen van montage en/of gebruik). MVG
28 apr 2024
Andere vervoerder nemen. Pakket nog niet ontvangen
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat uw pakket is afgeleverd op 30/04/2024 om 17:27 uur. Namens de vervoerder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
30 mrt 2024
Kan niet makkelijk retour doen. Niet mogelijk
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat is het doel van uw verzoek ? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
Lange levertijd en geen communicatie hierover
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. We zijn afhankelijk van de leverancier die helaas vertraging heeft opgelopen bij de levering. Helaas is het voor ons technisch onmogelijk om alle bestellingen door te nemen om te zien of de levertijd van de leverancier is vertraagd. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
4 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. het blijkt dat je de bestelling op 29-10-2023 hebt geplaatst, het pakket ons heeft verlaten op 30-10-2023 en via controle met het TNT-trackingnummer is het pakket op 06-11-2023 om 06:17 uur afgeleverd. MVG
27 apr 2024
Bestelling nooit gekregen. Flut bedrijf
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat je bestelling is afgeleverd op 02/05/2024. Namens de vervoerder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Ik heb mijn artikel niet ontvangen.
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Toen je je bestelling plaatste, waren de producten niet beschikbaar. De verwarmingskabel UC49184 heeft ons bedrijf verlaten op 22/05/2023. De retourhendel GS00106 heeft ons bedrijf verlaten op 03/04/2024. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
11 mei 2024
Ik kan geen factuur down loaden
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Factuur is per mail opgestuurd. MVG
Niks ontvangen geen bericht
Antwoord van MECATECHNIC NL
Goedemorgen, Waar verwijst dit naar? Als u een probleem of vraag heeft die u met ons wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via international@mecatechnic.com. We staan klaar om u te helpen. Bedankt voor uw vertrouwen en een fijne dag toegewenst.
31 okt 2023

Niks gekregen

Nils gekregen. Wel betaald
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het blijkt dat je de bestelling hebt geplaatst op 25-10-2023, het pakket heeft ons verlaten op 26-10-2023 en door controle met het TNT-trackingnummer is het pakket op 1-11-2023 bij je buurman afgeleverd om 16u30. MVG
22 nov 2023
3 dagen later dan geschat
23 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. De leverancier heeft de levering aan ons bedrijf inderdaad een beetje vertraagd. Namens hem bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Informeren en leveren!!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle van je bestelling bleek deze te zijn geplaatst op 27/12/2023 om 12:46 uur en deze heeft ons bedrijf op dezelfde dag verlaten. Volgens de TNT tracking, op 29/12/2023 is het genoteerd : "Op verzoek van de klant, of omdat de klant op vakantie is, zijn de leveringsdatum en -tijd gewijzigd". En op 02/01/2023 staat er op de TNT tracking: "Zending afgezet op de aangegeven plaats zoals gevraagd". Het belangrijkste is dat je je bestelling hebt ontvangen. MVG
SM
Te trage levering.
16 apr 2024
niks ontvangen
10 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT trackingnummer blijkt dat je pakket is afgeleverd op 16/04/2024 om 13:28. Namens de vervoerder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
11 nov 2023
Prijs