MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

822 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.213 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Versturen via TNT, wij waren de 1e keer niet thuis. Dan is het zaak om via hun website en je track&trace nummer een nieuwe bezorgafspraak te maken. Ik kreeg verder geen mail of briefje in de brievenbus. Dus daar moet je even alert op zijn. Verder prima en snelle verzending vanuit Frankrijk. Ik heb wel eens veel langer op onderdelen uit Duitsland zitten te wachten!

28 jul 2024
Pakket niet aangekomen in afhaalpunt. Gemaild en gebeld. Contact is bijna onmogelijk. Er werd gesteld, we zien dat het pakket is opgehaald. Einde verhaal. In de track n trace stond een tijdstip van ophalen op een moment dat de winkel gesloten was. Nagevraagd in de winkel maar die waren echt dicht. Nog 2 x gebeld, wordt niet opgenomen bij Mecatechnic. Optie gekozen om terug te worden gebeld. Nooit teruggebeld. Uiteindelijk werd ik gemaild dat het pakket 7 dagen later alsnog was aangekomen. Vooral de slechte en geen communicatie vind ik zeer storend.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL