Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.617 beoordelingen in totaal

14 jun 2024
Geleverde producten voldoen prima aan wat je mag verwachten qua kwaliteit. Ik was na wat reviews, daar even bang voor maar dat was zeker niet het geval bij mij. Goede kwaliteit producten voor een betere prijs dan bij de concurrenten. Minpuntje was de levertijd. Op de website stond een paar dagen, maar de dag na de bestelling werd dit al 3 weken…. De levertijd op de website veranderde niet. Je hebt wel de mogelijkheid om direct te annuleren ivm de lange levertijd.

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

11 jun 2024
2 lelijke planken met ruwe randen. Niet mooi geschaafd.
12 mei 2024
prijs was heel goed, kwaliteit matig
22 jun 2024
Winkel personeel niet vriendelijke
23 mei 2024
Niet geleverd in afgesproken week.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
23 mei 2024
Beste Hennie, Bedankt voor uw feedback. Helaas waren we voor dit product afhankelijk van een leverancier die onvoldoende materialen op voorraad had, waardoor de levering vertraging opliep. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dit soort problemen in de toekomst op te lossen en uw vertrouwen terug te winnen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
10 jun 2024
Slechte kwaliteit hout