De Scooter Shop- Logo - Beoordelingen

De Scooter Shop

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden235 beoordelingen in totaal

7 jun 2024
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met scooterproducten.com! De producten die ik heb besteld, zijn van zeer hoge kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Wat mij ook erg blij maakt, is de snelle levering. Elke bestelling werd binnen de kortste keren bij mij thuis afgeleverd, wat echt een pluspunt is. Daarnaast is de keuze die ze aanbieden indrukwekkend. Of je nu op zoek bent naar onderdelen, accessoires of onderhoudsproducten, ze hebben het allemaal. Het brede assortiment maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je nodig hebt. Wat echt het verschil maakt, is hun top dienst na verkoop. Bij vragen of problemen word je snel en vriendelijk geholpen. De klantenservice is duidelijk gericht op klanttevredenheid en dat merk je in alles. Kortom, scooterproducten.com biedt niet alleen uitstekende producten, maar ook een geweldige service. Ik raad ze iedereen aan die op zoek is naar betrouwbare scooterproducten en een fijne shopervaring!

31 aug 2024
Bij het product “Grote onderhoudsbeurt Piaggio Zip” staat dat je de “Castrol Power RS Racing 5W40 4takt motorolie” geleverd krijgt. Maar in plaats daarvan heb ik de power rs scooter olie geleverd gekregen. Deze is dus anders als waarmee geadverteerd wordt. Na dit aangegeven te hebben in een review bij het product wordt deze niet getoond op de webshop. Dus wat dit bedrijf kan verbeteren is dat ook de reviews die wat minder zijn worden getoond voor de klanten en dat het bedrijf de producten levert waar ze mee adverteren. (Op de foto is te zien welke olie ik geleverd heb gekregen die dus anders is als op de advertentie). Tip neem een voorbeeld aan k-parts.

Beoordelingen voor De Scooter Shop

26 jun 2024
27 jun 2024
Bedankt voor de 5-sterren!
6 jul 2024
ik had mijn bestelling Vrijdag voor 15;00besteld , ervan uitgaande dat het zaterdag binnen zou komen , maar nee hoor , de eerst volgende werkdag ( maandag ) , dus bestel er niet gauw iets weer terwijl de verzendkosten E 5.95 was
6 jul 2024
GLS bezorgt niet standaard op zaterdag. Veel andere bedrijven leveren juist weer niet op maandag, wat GLS dan wel weer doet. Als het spoed heeft, mag je ons altijd even bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Ophalen kan bijvoorbeeld zelfs nog in de avond of in het weekend. En via GLS kunnen we ook met spoed leveren (zaterdagochtend voor 12'00 uur). Dat GLS niet op zaterdag levert staat wel vermeld op onze website. En wat betreft de verzendkosten, zijn dat helaas ook de kosten die wij betalen. Ook wij hadden die kosten graag lager gezien. Alsnog veel plezier van je bestelling en hopelijk tot de volgende keer!
13 jul 2024
Ik vind het een goede webshop en mooie prijzen en goede kwaliteit van de producten alleen de verzending vind ik wat minder mij bestelling wordt vaak vertraagd en dat vind ik wat minder
15 jul 2024
Hoi Joep, ik ben er even ingedoken, want dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn. Echter, kom ik tot de conclusie dat jouw order zo snel als mogelijk is bezorgd. Je hebt op donderdagavond besteld, dus wordt jouw bestelling op vrijdag ingepakt en verzonden (de pakketten worden namelijk rond 16:00 uur opgehaald). GLS levert niet in het weekend, dus wordt het dan maandag bezorgd. En ik zie dat jouw bestelling op maandag gelijk al om 09:46 is bezorgd. Dus wellicht heb je andere verwachtingen, maar dit zijn wel de snelste levertijden die we kunnen bieden. Of je moet het eerder bestellen dan 16:00 uur. Hopelijk ben je wel tevreden met je bestelling! Tot de volgende keer. Groeten, De Scooter Shop
18 jul 2024
19 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We horen ook graag wat we nog kunnen verbeteren. Dan kunnen we daar aan werken!
7 jun 2024

Zeer goede producten van hoge kwaliteit en de leveringen zijn altijd zeer snel.

16 jun 2024
Bedankt voor je uitgebreide recensie. Mooi om te horen dat je onze klantenservice kunt waarderen. Daar gaan we dan ook zeker mee verder. Tot de volgende!

Super service…

De scooter deed het nog niet nadat ik het apparaat had geïnstalleerd, gebeld voor een CDI, kreeg de vraag of die vonkte, dat kon ik niet zien, doordat ik dichtbij woonde mocht ik de scooter wel brengen om te kijken, helaas lukte het hem in 1ste instantie ook niet, de scooter mee genomen naar de werk plaats, super service.
15 jun 2024
Mooi om te horen Roelf. We denken graag mee!
7 jun 2024
Wat hun onderscheid is het persoonlijke inlevingsvermogen van de klant waardoor je custom gear kunt bestellen voor je scooter! Kwaliteit en de nodige know how over de producten. Mijn Vespa S custom heb ik uit kunnen breiden met veel kleine maar ook grote accesoires waardoor deze zelfs in Amsterdam opvalt.
16 jun 2024
Jouw scooter gaat zeker opvallen Nikos! Uniek exemplaar en tof dat we je daar mee hebben mogen helpen.
16 jun 2024
Altijd goede service, op tijd verzonden. Enige wat ik zou aanraden is het gebruiken van een andere bezorgdienst (GLS). Deze was echt drama, al een aantal keren via de site besteld, en altijd hetzelfde euvel met de bezorgerdienst. Maar dat doet verder niets af aan de service van de shop. Toppers!
16 jun 2024
Bedankt voor je review! Ook je feedback over GLS is waardevol. Laat ons ook vooral nog even weten wat het probleem is met de vervoerder, want dan gaan wij daar werk van maken. We willen natuurlijk dat je jouw bestelling altijd snel en zonder problemen ontvangt!
19 jun 2024
Heel net bedrijf en aardig personeel! Reageert snel op whatsapp en geven goede service. Ook versturen gaat razendsnel. Meerdere bestellingen geplaatst en tot nu toe alles de volgende dag in huis gekregen. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Top bedrijf!
19 jun 2024
Tof om te horen! Daar doen we ons best voor. Mooi dat het ook wordt gewaardeerd. Tot de volgende!

Top winkel!!

Een zeer goede prijs! Tevens een zeer snelle verzending! En de montage filmpjes op Youtube zijn top!! Ik bestel hier de volgende keer weer mijn onderdelen.
15 jun 2024
Leuk om te horen Dennis! We gaan binnenkort weer aan de slag met nieuwe montagevideo's. Tot de volgende keer!
5 jun 2024

Led angel eye op Vespa Sprint

Erg blij met mijn bestelling! Goede kwaliteit en snelle levering.
7 jun 2024
Bedankt Joren! Mooi dat je tevreden bent en tot de volgende keer.
19 jun 2024
Alles nabehoren besteling komen goed aan ...
19 jun 2024
Goed om te horen. We zien je graag nog een keer terug!
Snel
15 jun 2024
Daar doen we ons best voor! Tof dat je tevreden bent met onze service.
17 jun 2024
Bedankt voor je recensie!
19 jun 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
19 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling!
18 jun 2024
18 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling!
17 jun 2024
Dank voor je feedback Romano!
16 jun 2024
Dank voor je review Stefan!
19 aug 2024
zeer snelle levering en schappelijke prijzen
21 aug 2024
Daar doen we ons best voor. Bedankt voor je waardering!