zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne website, duidelijk, goede prijzen en goede uitleg dmv montage video's. Ook bij contact word ik altijd netjes te woord gestaan hoe.gek de vraag ook is. Kundig personeel. Zeer tevreden
2 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Bij Zandri is het een eitje om de juiste onderdelen voor jouw scooter te vinden

De site van Zandri op zich is al een belevenis is echt top vergelijken met andere scooter onderdelen aanbieders heel makelijk om het juiste onderdelen te vinden zeer tevreden daar over
1 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik heb enkel positieve ervaringen met Zandri

Makkelijk om te bestellen. Snelle levering (in België vaak binnen de twee dagen). En bovendien een erg goede klantenservice. Kortom niet twijfelen bij Zandri zit je goed.

Een mooie site.

Zoals vorige bestelling een geweldige site waar je de onderdelen goed en makkelijk kunt vinden. De levering was netjes en snel. Een prima winkel en zeker een aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Goede overzicht in de webshop. snelle bezorging op de onderdelen die ik heb besteld. de product is ook in top staat afgeleverd ik zal bij zandri meer spullen bestellen
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mijn stoep lag vol met olie en mijn oliedop was kapot. Gelukkig was daar Zandri, super snelle levering en geen rare poespas. Ze hebben mijn scooter en de stoep gered!
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal top! Besteld en volgende dag meteen geleverd duidelijk gecommuniceerd en je krijgt er meteen een digitale factuur bij perfect voor de zakelijke klanten.
2 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Van A tot Zandri…helemaal super…

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed en de levering was supersnel. Pakket was wel drie dagen onderweg maar dat lag aan PostNL. Zandri had alles perfect geregeld…..
Geïmporteerde beoordeling
je vind alles wat je nodig hebt voor je scooter. heb al een paar stukken besteld en wordt dan de dag nadien al geleverd dat is dan een goede service.
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles goed verpakt en snel verzonden. De tankzender is anders dan wat op de tekening stond; heb daarom de oude vlotter met stangetjes over gezet!

Super

Duidelijke website,goede kwaliteit en prijzen,goede verpakt,en vlugge verzending. Ontvangen op 1 dag in België. Bedankt ZANDRI TEAM

Gewoon erg goed!!!

Een duidelijke gebruiksvriendelijke website met een zeer groot assortiment. Een zeer snelle levering. Zou hier zeker werr kopen
25 mei 2024

Aanrader

Al lang klant en ik kan zeggen: Altijd goede service, goed bereikbaar, snelle levering, veel assortiment en een goede prijs.
Geïmporteerde beoordeling
Product past en ziet er goed uit, Snelle levering en betrouwbaar Bij Zandri gewoon bestellen altijd goed. Groetjes Ron. O
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Had het na de bestelling de volgende dag in huis track en tracé erbij Zeer goede service Kwaliteit ook goed Dus tevreden
3 jun 2024

Mooie helm

Stevige, goede en mooie helm. Dit was de 2e keer dat ik hier een helm bestelde. Snelle levering en goede service
30 mei 2024

Snel en goed

Snelle verzending en prima product Jammer dat de oude schroeven er niet in pasten en nieuwe erin moest zoeken
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering gekregen wat ik wilde hebben en het werkt naar verwachting dus veel meer kan ik niet zeggen.
Geïmporteerde beoordeling
Nou ik vind het geweldig besteld in toen de volgende dag al geleverd ik vind dit prachtig bedankt daarvoor
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snelle levering heel netjes n stevig verpakt. Alles zag er goed uit en de helm is echt super mooi