zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Levering van het juiste product door een goede product omschrijving en zoals beloofd op tijd geleverd
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Supper snelle services en Snele levering. Goede kwaliteit spullen en ziet er kwalitatief goed uit
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijk en overzichtelijke website. Goede prijs en bied ook alternatieven als je dat wilt.
31 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bedankt, Zandri, voor de snelle behandeling. Alle reserveonderdelen zijn beschikbaar
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Standaard van sym orbit 2 bout pas niet ze hadden wel meej gegeven maar die pas niet
28 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede producten, word geleverd op gekozen datum en qord snel geholpen bij problemen

Super online shop

Ze hebben alles en word goed geholpen als je er niet uitkomt. Echt heel erg fijn
31 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en door montage filmpjes op de site makkelijk zelf te vervangen.
28 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles volgens afspraak. Bestellen en betalen via de webshop. Vind vrij lastig.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snel en goede site, het juiste onderdeel, Binnen een dag geregeld, hjb
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed bedrijf snelle service goede producten ik bestel hier zeker nog vaker
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd en netjes op de hoogte gehouden via mail.Echt een aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Uitlaat paste niet terwijl ik wel het goeie model hebt besteld jammer
Antwoord van zandri.nl
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Ik zie dat u de uitlaat heeft teruggestuurd en dat wij u hebben terugbetaald. Ik begrijp uw negatieve review dan ook niet. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bezorger was vriendelijk pakket keurig in gepakt . Bezorging op tijd
Geïmporteerde beoordeling
je wordt goed op de hoogte gehouden tot je jou bestelling ontvangt.
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Levering is keurig op tijd gedaan en het bestelproces is eenvoudig
29 mei 2024
origineel onderdeel van mijn AGM caferacer binnen 24 uur geleverd
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Is nog al belangrijk als je uitlaat stuk is.
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd en daar ben ik super erg blij mee & betrouwbaar.

Perfect

Gewoon een goeie helm snel binnen en je krijgt wat je besteld