zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.355 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Rotterdam
29 jul 2024
Antwoord van zandri.nl
2 aug 2024
Beste, Dank voor de review. Alleen had je u beter die beter bij PostNL kunenn plaatsen. Wij kunnen hier niets tegen doen. ook andere vervoerders DHL, DPD vertragen zendingen. PostNL presteert nog steeds het beste volgens de statistieken. Vriendelijke groeten, Team Zandri
20 aug 2024
Koop bijna alle onderdelen bij zandri, alleen de laatste keer ben ik minder tevreden. Ze hadden het verkeerde onderdeel gestuurd en moest geruild worden, nou daar mag wel wat veranderd worden, had gebeld en dacht het gelijk terug te kunnen sturen, nee moet je wachten op een ticket om terug te MOGEN sturen, niet goed zandri.
7 aug 2024
Jammer genoeg hebben jullie mij Eén uitlaat opgestuurd met productie fout dus ik moest het retourneren probleem is wel gelukkig opgelost maar jullie willen de kosten van monteren plus demonteren niet vergoeden terwijl jullie garantie bieden op jullie producten en ik de kosten van jullie moet draaien
Antwoord van zandri.nl
30 aug 2024
Beste, Wij vergoeden inderdaad geen bijkomende kosten voor monteren of verwijderen. Dit staat ook in de algeme voorwaarden en dit doet geen enkel bedrijf. Vriendelijke groeten, Team Zandri