zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

17 mei 2024
Echt een kk bedrijf
17 mei 2024
[Niels van den Akker] Wij wensen u ook een goede gezondheid toe, Vriendelijke groeten, Team Zandri
3 mrt 2024
Wordt laat bezorgd!
3 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Ahmed, We hebben je pakket inderdaad een dag later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Beter communiceren
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Cor, Dank voor de beoordeling. Jammer dat ik niet kan achterhalen waar het over gaat. Anders had ik er inhoudelijk op kunnen reageren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
9 mrt 2024
slechte levering
9 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Ricardo Van susteren, We hebben je pakket inderdaad later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Zo te zien heb je inmiddels de bestelling geretourneerd en is het betaalde bedrag terug gestort. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Verschrikkelijk
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tijmen, Helaas heeft jou bestelling vertraging opgelopen. Hiervan ben je op de hoogte gebracht per mail. Onze excuses voor het ongemak.
27 jan 2024
Slechte service
27 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Rob Forster, Ik kan geen enkele bestelling van je vinden. Misschien vergis je je en bedoel je een ander bedrijf. Vriendelijke groeten, Team Zandri
5 nov 2023
Lange levertijd
30 dec 2023
Lamp was kapot
30 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Gijs, Jammer dat u ons slecht beoordeelt maar geen contact opneemt met de klantenservice zodat we het kunnen oplossen. Maar dat kan alsnog. Stuur ons even een foto van de kapotte lamp. Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 apr 2024

bij aankoop van meer dan 100 euro moet de verzending gratis zijn

———————————-
15 okt 2023

Oké.

Prima………..
15 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Ruben, Prima, maar toch maar 2 sterren. Foutje? Alvast bedankt voor het aanpassen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 sep 2023

Slecht

.........m
30 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Saleh, Graag vernemen wij waarom u ons een 1-ster review geeft zonder vermelding van reden. Met een duidelijke vermelding van reden kunnen wij ook onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Zandri