zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.355 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

TT
Twan T.
BOXMEER
16 jul 2024

Veel onderdelen voor schappelijke prijs

Veel verschillende onderdelen en voor een schappelijke prijs. Advies mag beter, mijn onderdeel is wel passend met enige handigheid, terwijl aangegeven was dat het onderdeel niet zou passen. Nu de gok gewaagd en pakte erg goed uit. Betreft een achterspoiler van een Peugeot die toch wel op een Baotian past.
18 jul 2024

Jethelm omruilen super gedaan.

Ik had een jethelm besteld, maar zat te strak,dus retour met vermelding van graag een maatje groter. Toen kreeg ik melding dat ze de retour binnen hadden en een grotere maat zouden toe zenden,dus hopelijk morgen in huis. Super goed gedaan, applaus 👍
3 jul 2024

kappenset

Ik had een complete kappenset besteld, maar ondanks de delen heel goed ingepakt waren had de post het toch voor elkaar gekregen 2 delen met breuk af te leveren. Met alle medewerking set in Groesbeek omgeruild.
11 jul 2024
Ik kreeg keurig een berichtje dat niet alles van het bestelde pakket op voorraad was en dat het asap in orde gemaakt zou worden. 3 dagen later was het pakket, compleet, geleverd. En alles paste perfect.
17 jul 2024
Via via een tip gekregen om een uitlaat voor mijn scooter bij jullie te bestellen. Bestellen ging makkelijk. Zeer snelle levering. Uitlaat past precies en makkelijk te bevestigen. Helemaal top !!!
9 jul 2024
Что главное для покупателя, доставка в обещанное время, и работающая запчасть, в хорошем состоянии! Меня все устроило и первое и второе
5 jul 2024
Fucking snelle levering. 21oo uur besteld en volgende ochtend stond Ali al met uitlaat aan de deur. Ik word ik geil van zo goed!!!!
2 jul 2024
Service. Onderdeel werd direct opnieuw Verzonden toen we dachten dat het tijdens verzending kwijt was geraakt
7 jul 2024
Snel retour , product scherm pastte niet, advies was te buigen etc, maar dan is afbreuk risico voor mij ….
10 jul 2024
Snelle verzending en goede communicatie over langere levertijd van een van de onderdelen.
12 jul 2024
Top geregeld altijd, goede prijs kwaliteit verhouding en altijd goed geholpen en snel.
18 jul 2024
Goede beschrijving en altijd de correcte onderdelen dankzij de technische tekeningen.

Aanrader

Goede site Bestellen ging makkelijk Spullen waren echt snel in huis Zeer tevreden
19 jul 2024
Bestellen en bij vooraad snel geleverd. Omschrijving is uitgebreid en duidelijk.
8 jul 2024

Service

Er was een verkeerd onderdeel geleverd, dit is meteen en kosteloos opgelost
9 jul 2024
Snelle bezorging en spullen zaten netjes verpakt en beschermd in de doos
10 jul 2024
Ik vind het product heel goed en de levering supersnel. Bedankt. Groet
2 jul 2024
Vriendelijk en nemen de tijd voor je probleem. En wordt dan opgelost.
25 jun 2024
Order snel binnen, helemaal tevreden en altijd prima hulp en service.
4 jul 2024
Veel onderdelen op voorraad. Heel goede service. Prijzen zijn goed.