zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vlotte levering ook in het weekend ik had zelf het verkeerde product besteld maar werd zonder problemen netjes terug genomen. Goede service.
23 mei 2024

Klantgerichtheid Top

Snelle levering, duidelijk afspraken en bij retour zending correcte afhandeling. Met andere woorden: goede service en klantgerichtheid. Top.
3 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prijs...kwaliteit niet te evenaren. !!!

Prijs...kwaliteit !! Goede service ! Vroeger nog bij Zandri besteld en altijd tevreden geweest over snelheid en kwaliteit van het product !
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer netjes en binnen 1 dag geleverd. Nu bleek er verkeerd vizier bij te zitten maar deze werd binnen 1 dag nageleverd. Keurig netjes. .
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is een betrouwbare bedrijf eerlijk en kwaliteit spullen. Er is altijd iemand aanwezig dat je ermee je vragen kan stellen prima bedrijf
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Technische tekeningen zijn heel fijn. Maar sommige onderdelen kon ik er niet vinden. Bestellen, voorraad en levering was echt uitstekend.

Top service!!

Goedendag, ik geef dit product 5 sterren want de levering was heel snel (na 11 uurtjes) en de product kwam zonder schade en in top staat.
27 jan 2024

remklauw…

als je een onderdeel besteld bij het bedrijf,krijg je het binnen korte tijd binnen,goed verpakt in een neutrale verpakking. Helemaal goed
Geïmporteerde beoordeling
Ze geven uitleg binnen een redelijke termijn in de chat over de onderdelen van een bepaald type brommer, verzending is correct en eerlijk
16 okt 2023

Bestelling top!!!

Uitlaat Kymco besteld. Type snel gevonden en op voorraad. En goedkoper dan hun collega's. Makkelijk besteld en in twee dagen in huis. Top
Geïmporteerde beoordeling
Gewoon goed geregeld. miste alleen de Track en Trace melding van Zandri. Kreeg deze eerder van PostNl. De beste vervoerder van het stel.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Scherpe prijs en snel geleverd

Dit de 1e keer iets zandri besteld Scherpe prijs en incl verzendkosten De goedkoopste die ik tegen kwam ! Besteld en snel geleverd !
Geïmporteerde beoordeling
Vakkundig, zeer goede site, werkelijk zowat alles op voorraad, goede insights met bouwtekeningen enz. Bestellen, zeer rappe levering!
Geïmporteerde beoordeling
gemaild over onderdeel dat niet op web site stond ,maar dat ze zeker zouden hebben. binnen 2 dagen site aangepast en onderdeel geleverd
17 mrt 2024

Gewoon goed

Onderdelen makkelijk gevonden middels detail tekening. Besteld volgende dag s'middags in huis en precies als omschreven dus goed. Super
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en kwalitatief goede spulletjes. de doos waar het spul in zat was kapot maar door de vervoerder weer bij elkaar getaped
Geïmporteerde beoordeling
Super snelle levering. Makkelijk te bestellen in jullie webshop. Niet alle betaalmogelijkheden werkte goed alleen ideal werkte bij mij.
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Bestelling voldoet aan de beschrijving en kwaliteit. Technische tekeningen van verschillende merken bijzonder handig.
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, als je besteld via de site. Informatie Via watchapp ging wat stroef helaas. Retourneren ging wel makkelijk en snel.

Helemaal top

Mijn pakket kwam goed en snel geleverd aan. Ze hebben precies wat ik nodig heb voor mijn scooter echt fijn en de prijzen zijn ook top.