Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden202 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Na bestelling geconstateerd dat de naam niet klopt op de blokken. Hoe dat kan, het zij zo. Maar als je dan meteen een mail stuurt en een contactformulier en de volgende dagen belt maar geen contact krijgt, om dit te melden, snappen wij niet dat de klantenservice NIET eerst de mail etc leest en reageert maar meteen de blokken maakt en verstuurd. Waar is dan de klantenservice voor?? het goede nieuws was dat jullie een mooi aanbod deden met korting voor nieuwe blokken maar dat durfde we niet meer nadat bij tweede poging de letter N weer wegviel. Bestelling niet meer gedaan. We hebben de naam zelf op de blokken aangepast en cadeau gegeven. Nog een tip, de blokken mogen wel beter, met minder ruimte tussen de blokken in de verpakking nu hadden ze door het vervoer zo tegen elkaar gebutst dat er stukjes af waren. Was zo teleurgesteld dat ik niks meer gemeld en gefotografeerd heb.Jammer voor ons geen bestelling meer. Groetjes

Beoordelingen voor Lief.nl

22 jul 2024
Ik heb het pakje rechtstreeks naar de jarige gestuurd maar kon nergens een berichtje aan de jarige kwijt
24 jul 2024
Leuke producten die er in het echt net zo uitzien als op de afbeelding. Snelle levering.
30 jul 2024

rugzak

ik had een rugzak besteld met de verkeerde naam. dit hebben ze gecorigeerd en vergoed.
8 aug 2024
Bestellen en ontwerp ging makkelijk . Snelle verzending. Mooi produkt
1 aug 2024
Blij met het product! Bestellen ging gemakkelijk en snel ontvangen.
3 aug 2024

Lief! Rugtasje met naam.

Precies zoals ik het me had voorgesteld! En zeer sned
9 aug 2024
Leuk shirt snel geleverd personalisering is top
Antwoord van Lief.nl
15 aug 2024
Beste Margot, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat het pakje zo in de smaak viel! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
26 jul 2024
Hele leuke tas van een mooie kwaliteit!
21 jul 2024
Zeer snelle levering en mooi product
25 jul 2024

Ik ben ondanks een fout van mijzelf goed behandeld.

Ik ben ondanks een fout van mijzelf
13 aug 2024
Mooi product en snelle levering
28 jul 2024
Helemaal prima, ga zo door !
14 aug 2024

super

snel, netjes, leuk en lief!
Antwoord van Lief.nl
15 aug 2024
Beste Tanja, Bedankt voor de prachtige review! Super om te horen dat de bestelling zo enorm in de smaak valt! Veel plezier er van en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
MW
Mary W.