Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden202 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Na bestelling geconstateerd dat de naam niet klopt op de blokken. Hoe dat kan, het zij zo. Maar als je dan meteen een mail stuurt en een contactformulier en de volgende dagen belt maar geen contact krijgt, om dit te melden, snappen wij niet dat de klantenservice NIET eerst de mail etc leest en reageert maar meteen de blokken maakt en verstuurd. Waar is dan de klantenservice voor?? het goede nieuws was dat jullie een mooi aanbod deden met korting voor nieuwe blokken maar dat durfde we niet meer nadat bij tweede poging de letter N weer wegviel. Bestelling niet meer gedaan. We hebben de naam zelf op de blokken aangepast en cadeau gegeven. Nog een tip, de blokken mogen wel beter, met minder ruimte tussen de blokken in de verpakking nu hadden ze door het vervoer zo tegen elkaar gebutst dat er stukjes af waren. Was zo teleurgesteld dat ik niks meer gemeld en gefotografeerd heb.Jammer voor ons geen bestelling meer. Groetjes

Beoordelingen voor Lief.nl

4 sep 2024
27 aug 2024
26 aug 2024

Jammer van het kraamcadeau....

4 sep 2024
Zeer teleurgesteld, setje broodtrommel / fles voor mijn dochter besteld voor school. Niet in kleur beschikbaar, mag nieuwe bestellen nadat geld zou worden terug gestort worden binnen 2/3 werkdagen ben 6 werkdagen verder en nog steeds geen geld terug. Aantal keren gebeld en krijg geen contact met ze. Wacht nu nog steeds op me geld en twijfel nu dus om de nieuwe set te bestellen
3 sep 2024

Mooie tas, jammer van dunne schouderbanden

Mooie tas, het enige wat jammer is en wat ik niet zie op foto’s is dat de schouderbanden vrij dun zijn en niet comfortabel zacht. Als ik het had geweten van te voren had ik hem niet gekocht..
24 aug 2024

Onverzorgd

Ik had bij zo’n gepersonaliseerd kado wel een leuke verpakking verwacht. Dit was in een te grote doos verpakt en lag daardoor door elkaar toen we het openmaakten.
Wat meer contact na de bestelling. Als je wat besteld wil je ook weten hoe het ermee staat.
26 aug 2024
Tot twee keer toe kleuren rugzak niet beschikbaar nadat besteld en betaald is. Waardeloos.
27 aug 2024
Beste Michelle, Bedankt voor jouw beoordeling. Heel vervelend dat het bestelproces zo is gelopen maar gelukkig hebben we het geld op jouw rekening teruggestort en zou je dat inmiddels hebben moeten ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak en als je nog vragen hebt laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
PB
Petronel B.
DEN HAAG
28 aug 2024
Veel te duur voor wat het was. Maar verder alles correct en ok.
30 aug 2024
Het ziet er wel leuk uit maar het materiaal is waaibomen hout
VL
Vera L.
Almere
13 aug 2024

Goede communicatie en prachtige producten!

15 aug 2024
Beste Vera, Bedankt voor de prachtige review! Wij hebben je heel graag geholpen en zijn blij dat je zo tevreden bent over de klantenservice en de kwaliteit van de producten! Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
23 jul 2024
De verpakking is alleen plastic! Koffertje is “hol” doordat het leeg is en daar houde bezorgers geen rekening mee. Ze leggen er rustig een zwaarder pakket bovenop! Zie de foto, vind de achterkant niet mooi afgewerkt! Heb voor redelijk gekozen maar matig is betere keuze.
17 aug 2024
Koffertje met babynaam, mooi uitgevoerd, snel en keurig bezorgd. Maar waarom niet een tekst en afzender bij het bezorgde?? Nu heb ik een onhandig appje gestuurd vooraf, dat was niet leuk aan het geheel. Bovendien was de tel. bereikbaarheid van Lief niet goed.
10 aug 2024
Leuke spulletjes, Iets langere levertijd dan aangegeven maar verder de bestelling in goede orde ontvangen. Nadeel is wel, er is geen klantenservice bereikbaar er komt direct een bandje waarbij het lijkt alsof hij nog overgaat.
17 aug 2024

Geen reactie terug

Online een tas besteld. Eenmaal thuis gekregen ziet hij er anders uit. Hengels zijn roze ipv grijs. Mail gestuurd maar tot op heden geen reactie.
26 aug 2024
Beste Kim, Bedankt voor de beoordeling en excuses voor de late reactie van onze klantenservice. Wij nemen klachten en feedback uiterst serieus en zijn daarom blij dat we het probleem op hebben kunnen lossen voor jullie! Veel plezier van de tas en als er nog vragen zijn laat het ons gerust weten, we helpen je graag! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
27 jul 2024

Leuk zonnescherm

Zonnescherm is heel leuk en lijkt van goede kwaliteit. De zuignappen zijn van mindere kwaliteit. Plakken niet echt goed en zijn slap.