Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Na bestelling geconstateerd dat de naam niet klopt op de blokken. Hoe dat kan, het zij zo. Maar als je dan meteen een mail stuurt en een contactformulier en de volgende dagen belt maar geen contact krijgt, om dit te melden, snappen wij niet dat de klantenservice NIET eerst de mail etc leest en reageert maar meteen de blokken maakt en verstuurd. Waar is dan de klantenservice voor?? het goede nieuws was dat jullie een mooi aanbod deden met korting voor nieuwe blokken maar dat durfde we niet meer nadat bij tweede poging de letter N weer wegviel. Bestelling niet meer gedaan. We hebben de naam zelf op de blokken aangepast en cadeau gegeven. Nog een tip, de blokken mogen wel beter, met minder ruimte tussen de blokken in de verpakking nu hadden ze door het vervoer zo tegen elkaar gebutst dat er stukjes af waren. Was zo teleurgesteld dat ik niks meer gemeld en gefotografeerd heb.Jammer voor ons geen bestelling meer. Groetjes

Beoordelingen voor Lief.nl

Geïmporteerde beoordeling
Een prachtig product ontvangen met geborduurde naam, zeer tevreden!
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Toevallig gevonden, heel blij met resultaat, goede snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
Heel te verden goede en lieve hulp op de negen maanden stand.
24 feb 2024
Super gaaf naam knuffeltje op de 9 maanden beurs laten maken
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk om te bestellen en een snelle correcte levering.
Geïmporteerde beoordeling
Zo leuk dat je een eigen knuffel met naam kon laten maken
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
zeer tevreden! Hele mooie en degelijke kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling
Heel blij met het knuffeldoekje. Ziet er mooi uit
Antwoord van Lief.nl
Beste Denise,Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat onze producten naar wens zijn. Mochten we je verder nog kunnen helpen dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,TimLief.nl
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond iedereen super lief en enorm behulpzaam!
Geïmporteerde beoordeling
Lieve medewerkers, snel klaar en mooi resultaat
Antwoord van Lief.nl
Beste Roxanne,Bedankt voor het compliment. Fijn dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.Met vriendelijke groet,SofiekeLief.nl
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal Toppie,mooi product en goede service!
Geïmporteerde beoordeling
Super snel geleverd en prachtig product!
Antwoord van Lief.nl
Beste Sanne,Bedankt voor je prachtige review! Super om te horen dat er zo snel is geleverd en bedankt voor de complimenten!Lieve groet,CarlaTeam Lief
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
mooie producten en uitstekende service
Geïmporteerde beoordeling
Hele leuke producten en professioneel
Antwoord van Lief.nl
Beste Martijn,Bedankt voor het plaatsen van de review. Goed te horen dat je enthousiast bent over de producten! Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Lief.nl
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden met het eindresultaat!
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, aardig personeel.
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
snelle levering en mooi product
Goed, Vriendelijk en behulpzaam
Geïmporteerde beoordeling
Heel lief en gezellig personeel
17 apr 2024
Snel geleverd, mooi bedrukt
18 apr 2024
Beste Tom,Bedankt voor je review!Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,TimLief.nl